DAJ CYNK

Mediatel powoli ze swoim MVNO, niezainteresowany MobilKingiem

WitekT

Wydarzenia

Telepin Mobi, MVNO należący do giełdowego Mediatela, zdobył w ciągu prawie 7 miesięcy obecności na rynku 14 tys. klientów, z czego tylko 3 tys. to aktywni, regularnie doładowujący konto - dowiaduje się TELEPOLIS.PL.

Telepin Mobi, MVNO należący do giełdowego Mediatela, zdobył w ciągu prawie 7 miesięcy obecności na rynku 14 tys. klientów, z czego tylko 3 tys. to aktywni, regularnie doładowujący konto - dowiaduje się TELEPOLIS.PL.

Szerzej o ofercie Telepin Mobi pisaliśmy w tej wiadomości.

Zdaniem Marcina Kubita, prezesa Mediatela, w dzisiejszych czasach nie ma możliwości zbudowania MVNO o solidnych podstawach ekonomicznych bez dużego budżetu marketingowego.

Mamy z tego małe przychody i małe zyski. Projekt sobie żyje i jeżeli by trzeba było, to wystartujemy - powiedział Kubit.

Telepin Mobi działa jako MVNO w sieci Orange w oparciu współpracę z MVNE - MNO Mobile (ang. Mobile Virtual Network Enabler, czyli podmiot ułatwiający rozpoczęcie świadczenia usług wirtualnego operatora). Jak powiedział Marcin Kubit, taki model działania jest w tym momencie idealny dla Mediatela - bo nie wymaga dużych nakładów finansowych i kłopotliwych, bezpośrednich umów z operatorami komórkowymi.

Kubit pytany o zainteresowanie MobilKingiem, który jest wystawiony na sprzedaż powiedział, że to ryzykowne przedsięwzięcie biznesowe i duże ryzyko w związku z potrzebą znacznego dofinansowania największego operatora wirtualnego w Polsce, co każe wątpić w sensowność takiej transakcji.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł