Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Mediatel łączy lokalnie

Mediatel łączy lokalnie

WitekT 2 Marca 2005 11:10

0 0

Od 7. marca Mediatel, operator alternatywny, rozpocznie świadczenie usług tanich połączeń lokalnych poprzez prefiks i preselekcję.

Koszt jednego impulsu (naliczanego co 3 minuty) w rozmowach lokalnych w sieci Mediatel wynosić będzie 0,23 zł bez VAT - jest to o 20% taniej niż w Planie Standardowym TP (0,29 gr plus VAT).




O nowych cenach i usługach informować będzie rozpoczynająca się dziś kampania reklamowa, która swoim zasięgiem obejmie warszawski obszar tranzytowy. Celem kampanii jest przede wszystkim budowa świadomości marki Mediatel. Polska spółka, jako symbol swojej kampanii reklamowej, wybrała najbardziej swojskie zwierze - przyjazną krowę Krasulę. Jak daleko polskiej Krasuli do usług telekomunikacyjnych? - okazuje się że bliżej niż ktokolwiek mógłby przypuszczać. Przekaz kampanii jest genialny w swej prostocie, śmiały, a korzystanie z rady sympatycznej krówki jest gwarancją sukcesu kampanii i skutkować powinno zwiększoną znajomością samej marki Mediatel.

Mediatel świadczy pełną gamę usług na bazie własnego prefiksu 1031, w tym połączeń międzynarodowych, międzystrefowych, do sieci komórkowych a teraz lokalnych, w tym także przy dokonaniu przez abonentów stałej preselekcji. W ramach swoich usług Mediatel proponuje również dostęp do Internetu.

Źródło tekstu: Mediatel, wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-107-247.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.