Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości MediaTek z kolejnymi rekordami sprzedaży

MediaTek z kolejnymi rekordami sprzedaży

LuiN 8 Września 2016 11:17

5 0
MediaTek, producent chipsetów do urządzeń mobilnych, kontynuuje miesięczne i kwartalne wzrosty sprzedaży.

W II kwartale tego roku sprzedaż MediaTeka wyniosła rekordowe 2,32 mld dolarów. Firma liczy na wynik na poziomie 2,51 - 2,69 mld dolarów w III kwartale, co oznaczałoby wzrost w skali roku o 8 do 16%.

W samym sierpniu przychody wyniosły 827,9 mln dolarów i były o 4,2% wyższe niż w lipcu oraz o 36,1% wyższe niż w sierpniu 2015 roku. Z procesorów firmy korzysta wiele marek o ogólnoświatowym zasięgu, w tym nie tylko producenci telefonów - SoC MediaTeka trafił m.in. do konsoli Microsoft Xbox One S.


Źródło tekstu: Digitimes     

Dodaj do:

Tagi: mediatek | helio x10 | helio x20

w sumie: 3
  • 3

    1.  2016-09-08 11:34:42

    Gratulacje. Dobrze, że jest konkurencja, bo snapek by z nas wydoił kasę.

  • 1

    2. ~mac  2016-09-08 13:09:18  host: 6b.5f.5177.ip4.static.sl-reverse.com

    problem mediateka polega na tym, ze producenci teleofonow, ktorzy go montuja, cisna klientow by z kazda nowa wersja Zdradoida kupowali nowy telefon mowiac, ze *** mediatek nie dal libsow ... a libsy sa tylko oni probuja maksymalizowac zyski sobie kosztem renomy mediateka

  • 1

    3.  2016-09-08 14:40:44

    Sprzedaż, przychód, a zysk ?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-83-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.