Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości mBank mobile wystartował

mBank mobile wystartował

sirmark 13 Grudnia 2006 12:40

0 0

Dziś, 13 grudnia, oficjalnie wystartował pierwszy wirtualny operator komórkowy w Polsce.

Jeżeli chodzi o ceny, to potwierdziły się informacje, które podawaliśmy jako pierwsi. Dla przypomnienia podajemy niżej główne stawki. Szczegółowy cennik dostępny jest tutaj.

Ceny podstawowych usług

Cena do wszystkich sieci

dla Klientów
płacących mTRANSFEREM
z mBanku

dla pozostałych
Klientów

1 minuta połączenia
do wszystkich sieci

60 gr*

66 gr

SMS

18 gr*

20 gr

MMS

36 gr*

40 gr

Internet - 100 kB

9 gr*

10 gr


Ceny w promocji "jestem-mobile" (dotyczy osób poleconych)




Cena do wszystkich sieci

dla Klientów
płacących mTRANSFEREM
z mBanku

dla pozostałych
Klientów

1 minuta połączenia
do wszystkich sieci

30 gr*

33 gr

SMS

5 gr*

5 gr


* Cena dla klientów mBanku płacących mTRANSFEREM wynika z przyznania przy każdym takim doładowaniu dodatkowych 10% kwoty zasilenia gratis. Dodatkowe zasilenie jest zaokrąglane w dół do pełnych złotych. Masymalną wartość bonusa otrzymasz doładowując pełne dzisiątki złotych (np. 10, 20 lub 30 zł).

Cennik zestawów startowych

Cena startera

Kwota do wykorzystania

10 zł

10 zł

Okres ważności na połaczenia wychodzące - 15 dni

Okres ważności na połączenia przychodzące - 45 dni


Zestawy startowe lub zestaw z telefonem można zamówić bezpośrednio na stronie, wybierając jeden z listy 20-stu numerów. Obecnie dostępne numery są z zakresu 783 340 xxx.

Więcej informacji na stronie www.mobile.pl.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 100
  • 0

    81. ~issa  2006-12-14 18:24:10  host: abpt17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***get - a jeszcze tak przekornie zapytam , bo kwestia tego MVNO jest nudna jak flaki z olejem. A gdybym był gejem to co? Rozwiń tę myśl , bo mnie to zainteresowało? Eksterytorialna kolonia na Syberii wykupiona od Rosjan , przymusowa różowa gwiazda , publiczna chlosta? A to ciekawe:)

  • 0

    82. ~issa  2006-12-14 18:26:02  host: abpt17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "bo mnie to zainteresowało." , oczywiście bez znaku zapytania.

  • 0

    83. ~ole  2006-12-14 18:29:33  host: apn-100-190.gprsbal.plusgsm.pl

    getitright: pozwolisz że odpowiem po kolei. 1 Porównanie cen względnych z uwzględnieniem siły nabywczej obywateli nie ma sensu. Nokia, SE czy Motorola nie sprzeda naszym opom telefonów i sprzętu sieciowego taniej tylko dlatego, że w Polsce ludzie mniej zarabiają. Czasami sprzedaje wręcz drożej, podobnie jak droższe mamy aparaty fotograficzne i samochody niż np w Niemczech. Idąc Twoim tokiem rozumowania należałoby zażądać tańszych samochodów, elektroniki, perfum itp. Tak na prawdę tylko ceny usług nie wymagających zaawansowanej technologii typu fryzjer, proste usługi budowlane etc są usługami bardzo wrażliwymi na zamożność obywateli i są dostosowane cenowo do ich możliowości. 2.500 minut za 180 zł. W MP!200 wychodziło mi średnio od 480 do 660 minut co miesiąc w zależności od struktury ruchu. Oczywiście jest to oferta dla biznesu, ale jeżeli jesteś osobą godną zaufania to znajdziesz wujka, ciotkę, kolegę, ciotkę kolegi kto weźmie taki numer dla Ciebie na swoją firmę a fakturki będziesz opłacał samodzielnie. Po drugie weź pod uwagę, że 70-80 % klientów abonamentowych w Polsce stanowią osoby wybierające abonament w okolicach 50 zł. Stąd też tańsze telefony w GB. Po prostu średnie arpu tam jest jeśli dobrze pamiętam ok 6 razy wyższe niż u nas (ARPU dla klientów abonamentowych w Polsce to coś ok 70 zł) A oferty nie są liczone oddzielnie na każdą taryfę tylko uśredniane. Tak więc ten "bogatszy" Klient dotuje również telefon tego "biedniejszego" Z drugiej strony bedąc w Hiszpani patrzyłem na ofertę Vodafone i biorąc abonament ok 30 euro minuta kosztowała 0,59 euro a za N3510i chcieli 19 euro. I był to najlepszy telefon jaki mieli w tym POSie. 3. W P4 może i będziesz miał tańsze telefony ale jak weźmiesz abo w granicach 200-300 zł . P4 będzie kupowało telefony jeszcze drożej niż obecni operatorzy (efekt skali, brak wsparcia globalnego) więc nie widzę możliwości by sprzedawali je taniej.A koszty jednostkowe będą mieli wyższe

  • 0

    84. ~ole  2006-12-14 18:35:47  host: apn-100-190.gprsbal.plusgsm.pl

    getitright: I jeszcze na zakończenie. Nie wyciagaj wniosków, gdyż są błędne. Pisałem tylko dla kogo będzie oferta P4, jaka jest ich grupa docelowa.

  • 0

    85. ~getITright  2006-12-14 19:30:13  host: chello087206210054.chello.pl

    @issa - to nic ! poprostu jedyni zwolennicy BOLSZEWIZMU (SLD) w Polsce to byli PZPRowcy, byli milicjanci, wojskowi wojska ludowego i innych organizacji przestępczych, plus geje bo SLD to partia która najprędzej im zalegalizuje małżeństwa i adoptowanie dzieci, także jakbyś był gejem TO POPROSTU NIC, ja tylko pytałem do której z grup się zaliczasz skoro tak bardzo Ci nie odpowiada PiS, moja wypowiedź była w tonie pytającym, a była ostra, bo sory ale już kur...cy dostaje jak widzę tą nagonkę w mediach, na jak narazie dobry rząd, naprawde już mam dosyć użerania się z argumentami które nie są argumentami, tylko powtarzanymi żartami, czy też ośmieszaniem (bo nie ma się do czego innego przyczepić) typu: a to Kaczyński się boi latać, a to jest niski, a to cham z niego i bezczeny typek bo się w brukseli odważył walczyć o Polskie interesy (embargo na mięso, pakt energetyczny który miller by na kolanach podpisał) przy wściekłym i oszalałym ataku TVNu i gazety wyborczej, zresztą ten atak trwa NON-STOP, a czy jest on uzasadniony, otóż NIE !!! gdyby był to sam bym mu przyklasnął, a co do łyżwińskiego, to co może za niego też odpowiada premier ? który zachowuje się WZORCOWO w tej sytuacji, swoją drogą ta prostytutka Aneta K. po pierwsze straciła wiarygodność, bo nawet za przeproszeniem nie wie kto ją w danej chwili... nie dokończe, mimo wszystko to kobieta, a po drugie to wiesz... nie każda kobieta daje dupy żeby zarabiać nie 1500zł a 3000zł, ale ponieważ osób oskarżających łyżwińskiego jest więcej, cvo się dzieje ? odrazu jest wywalony z parti, ja mówiąc szczerze, ciesze się że GW nieświadomie zrobiła wielką przysługę PiSowi, bo teraz lepper będzie potulny jak myszka, już nie będę się rozpisywał o likwidacji WSI i innych sukcesach tego rządu, których jakoś nikt nie mógł osiągnąć od pietnastu lat, a co z tymi mordercami którzy strzelali w stanie wojennym (i nie tylko) do jasnej cholery, trzeba to bydło w końcu wtrącić do lochu i to może zrobić tylko PiS i zrobi !!!

  • 0

    86. ~lui  2006-12-14 19:43:59  host: xdsl-6668.bielsko.dialog.net.pl

    getITright: wyluzuj stary bo Ci zylka peknie... nie potrafisz sobie tego wyobrazic ze jak ktos nie kocha Twojego prezydenta to nie oznacza ze jest gejem albo komuchem? to sa Twoje merytoryczne argumenty?????? a od walki z "ukladem" wcale nie jest mi lepiej bo uklad taki czy inny zawsze bedzie istanial. Swiat nie znosi psutki w zadnym aspekcie. Takich czystek i wsadzania swoich od stolicy po samorzady to zadna wladza po 89 nie robila... pozdrawiam Cie mimo wszytsko. Sory ze tak nie w temacie ale mnie k...ca wziela...

  • 0

    87. ~getITright  2006-12-14 19:55:43  host: chello087206210054.chello.pl

    ja w ogóle nie jestem w stanie pojąć jak można być zwolennikiem SLD, przecież to są ci sami ludzie - ZDRAJCY którzy kolaborowali z sowieckim okupantem, ja nie wiem czy Ty jesteś zwolennikiem tej opcji, mój dosyć usczypliwy komentarz był ripostą na wg. mnie głupi żart z legitymacją PiS (a muszę tu powiedzieć że ja ideowo jestem lewicowcem, ale w Polsce nie ma innej lewicy niż 1. zdrajcy narodu polskiego, byli wasale ZSRR - SLD, lub też populiści - samoobrona i musze tu wyjaśnić, bo ktoś, po moim komentarzu powyżej, by mógł wyciągnąć błędny wniosek że ja jestem ich zwolennikiem, NIE jestem, tylko nie lubię jak wszyscy rzucają się na kogoś w danej dziedzinie niewinnego i idą ze stadem, bo to przecież samoobrona wiadomo że oni w każdej dziedzinie w której tylko ich ktoś oskarży są na 100% winni, dlaczego ? bo to samoobrona itd... dla mnie liczy TYLKO I WYŁĄCZNIE obiektywna ocena, a ona jest taka że samoobrona mimo że nadal jest partią populistyczną - cywilizuje się, po drugie przyczynia się do realizacji bardzo dobrego programu PiSu) A co do gejów jeszcze to dla jasności, NIE MAM NIC PRZECIWKO NIM ! mówie to z całą stanowczością, ALE: nie życzę sobie oglądać jak dwóch facetów się migdali, jak chcą to robić to w prywatnym miejscu, po drugie nie życzę sobie żeby wyrządzano taką krzywde dzieciom (http://www.smog.pl/wideo/6180/ktore_z_dzie ci_przyszlo_do_nas_dzis_z_dwoma_tatusiami/) jak to się dzieje w holandi, to dopiero jest brak tolerancji, nikt się tego dzieciaka nie pyta czy chce się wychowywać w patologiocznej, nienormalnej rodzinie, gdzie normalne jest że dwóch facetów się całuje i takie wzorce czerpie dziecko, dla niego TO jest normalne, no tak ale to ja jestem nietolerancyjny bo się na to nie zgadzam... a może w ogóle wszsystkie rodziny powinny być homosexualne... tylko jest jeden problem, ludzkość wyginie w przeciągu jednego pokolenia, co pokazuje że to nie jest normalne, ja to akceptuje jako zboczenie, w wyniku którego dwoje dorosłych ludzi...

  • 0

    88. ~getITright  2006-12-14 20:06:34  host: chello087206210054.chello.pl

    ...decyduje się na współżycie, ale dlaczego wymaga się odemnie żebym przyznał że to jest normalne, NIE ! TO NIE JEST NORMALNE, normalny jest sex pomiedzy kobietą a mężczyzną, a to jest jedno ze zboczeń takich jak pedofilia, czy nekrofilia, tylko z tą różnicą że tutaj się nikomu krzywda nie dzieje i nikt nie jest do niczego przymuszany, oczywiście WHO pod naciskiem bardzo wpływowego lobby gejowskiego wykreśliła to z chrób, ale tylko ze względów politycznych, ja sam znam nie jedengo geja i nie oceniam ludzi po tym czy są gejami czy żydami, tylko INDYWIDUALNIE, a tolerancja polega również na tolerowaniu takich poglądów jak moje, a nie przyjmowaniu bezkrytycznie wszystkiego czego nie wymyślą w belgii i holandii... "nie potrafisz sobie tego wyobrazic ze jak ktos nie kocha Twojego prezydenta to nie oznacza ze jest gejem albo komuchem?" po pierwsze nie tylko mojego bo TWOJEGO TEŻ ! no chyba że nie jesteś obywatelem Polski ? a po drugie konkretnie, jak ktoś mówi że ten prezydent jest debilem bo jest niski to sory, za co konkretnie go nie lubisz, w czym jest gorszy od kwaśniewskiego, gorzej liże du.pe w moskwie ??? a może gorzej to robi w brukseli, czy waszyngtonie, he ? KON-KRE-TY !!! "Takich czystek i wsadzania swoich od stolicy po samorzady to zadna wladza po 89 nie robila" no i całe szczęście, trzeba w końcu ten post-PRLowski aparat wywalić na mordy ! mam nadzieje że będą kontunuować te czystki, bo mieliśmy administrację WROGĄ SWOIM OBYWATELOM !!!

  • 0

    89. ~getITright  2006-12-14 20:20:28  host: chello087206210054.chello.pl

    @ole - tylko takie małe sprostowanie, JA NIE PORÓWNUJE CEN WG. SIŁY NABYWCZEJ, powiedziałem że POMIJAM fakt że tam zarabiją więcej, że tam jest NOMINALNIE taniej, bo wg. siły nabywczej to tam jest 10x taniej ! "Nokia, SE czy Motorola nie sprzeda naszym opom telefonów i sprzętu sieciowego taniej tylko dlatego, że w Polsce ludzie mniej zarabiają" niewiem do kogo się odnosisz, bo do mnie napewno nie, ja nie chce żeby sprzedawała taniej, sprzedaje za tyle samo, a nasi operatorzy sprzedają to DROŻEJ niż na zachodzie, mając te telefony za tyle samo co zachodni operatorzy (!!!) "Idąc Twoim tokiem rozumowania należałoby zażądać tańszych samochodów, elektroniki, perfum itp. " NIEPRAWDA, to nie jest mój tok rozumowania, ja mowie żeby sprzedawali ZA TYLE SAMO, a nie taniej, nie wiem do jakiego postu sie odnosisz ale napewno nie do mojego, bo ja nic takiego nie twierdziłem, w ogóle absolutnie nic nie mówiłem o sile nabywczej i porównuje ceny NOMINALNIE, mimo że każdy ekonomista porównał by je REALNIE, ale ja powtarzam u nas jest DROŻEJ NO-MI-NAL-NIE. "W MP!200 wychodziło mi średnio od 480 do 660 minut co miesiąc w zależności od struktury ruchu." no widzisz, a ja mówie po minutach DO WSZYSTKICH SIECI i tylko takie mnie interesują, wew. powinny być za darmo, ja mówie za 180zł 500 minut DO WSZYSTKICH. "Oczywiście jest to oferta dla biznesu" NOOO WŁAŚNIE, a ja mówie o ofercie dla indywidualnych ! innymi słowy próbujesz mi udowadnić że czarne jest białe, mówiąc że w Polsce usługi telekomunikacyjne są tanie, jednocześnie przeczysz WSZYSTKIM raportom komisji europejskiej na temat rynku tel. w Polsce. "Po drugie weź pod uwagę, że 70-80 % klientów abonamentowych w Polsce stanowią osoby wybierające abonament w okolicach 50 zł. Stąd też tańsze telefony w GB. Po prostu średnie arpu tam jest jeśli dobrze pamiętam ok 6 razy wyższe niż u nas" no tak i z tym się zgodzę, jest to jak narazie JEDYNY agrument z którym się zgadzam i TO jest powód dl

  • 0

    90. ~getITright  2006-12-14 20:25:52  host: chello087206210054.chello.pl

    ...dla którego telefony w Polsce są droższe, ale mimo wszystko są droższe niż to jest uzasadnione, bo przecież nasi operatorzy mają DRAMATYCZNIE niższe koszty, chociażby np. płace, tam średnio 15000-20000zł miesięcznie, u nas w porywach 2000zł, a płace stanowią do 60% kosztów każdej firmy, choć akurat u operatorów to jest poniżej 40%, ale i tak, grunty pod BTSy - u nas kilkunastokrotnie tańsdze niż w GB itd... więc ok. niech będą u nas droższe telefony (oczywiście tylko narazie) ale nie aż o tyle... "P4 będzie kupowało telefony jeszcze drożej niż obecni operatorzy (efekt skali, brak wsparcia globalnego) więc nie widzę możliwości by sprzedawali je taniej.A koszty jednostkowe będą mieli wyższe " to ciekawe jak chcą zawojować rynek, bo chyba nie wyższymi cenami i telefonów i minut ;)

  • 0

    91. ~issa  2006-12-14 21:22:31  host: abps103.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oooo , to mi się podoba , od razu zrobiło się ciekawie , a nie jakiś mdły mBank i jego PorażkoVNO ;-d

  • 0

    92. ~lui  2006-12-14 21:26:47  host: xdsl-6668.bielsko.dialog.net.pl

    getITright: Troche chyba mi Cie zal. Ty jestes jednym z tych co uwazaja ze jak kibel sie zapchal to znaczy ze to znowu ci czerwoni... No wlasnie m.in. nie lubie prezydenta za to jego przekonaie o swoim mesjaniźmie, o swojej nieomylsnosci, o swojej boskosci - tak sie rodzi totalitaryzm. Wytlumacz jaka dla mnie z tego korzysc ze wywala pana ziutka z funkcji dyrektora jakiejs panstwowej firmy i wstawia w to miejsce pana zdzisia z samoobrony bo taka jest cena koalicji... prosze nie opowiadaj bredni. Ludzie w tym kraju maja problemy z codziennoscia ale za to "uklad" jest rozbity i buduje sie PISowski, jedyny sluszny. Zywnosc co prawda zdrozala ale za to lokomotywy stanialy... PIS to banda czerwonych. Mentalnie to Ci sami ludzie. koniec. jeszcze tylko 2,5 roku - wytrzymam. mam nadzieje ze Polska tez.

  • 0

    93. ~jojo  2006-12-14 22:37:56  host: egc75.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam do Was wszystkich taką jedną małą prośbę: Jest to portal telekomunikacyjny, więc nie "wkładajmy" aż tak głęboko swoich łap w to "gówno" jakim jest polityka. OK?

  • 0

    94.  2006-12-14 23:56:09

    getITright - w obecnym rządzie jest Lepper... mi to wystarczy, żeby o tym rządzie wyrażać się tylko i wyłaćznie źle ;-) Tak jak Ty się wyrażasz źle o SLD - podczas kiedy szef tej partii może w przedszkolu był jak stan wojenny wprowadził Jaruzelski ;-) No Ty wiesz jednak swoje - zmienił sobie datę urodzenia tak jak działacze PO zmieniali nazwiska pewnie? Hmmm.... po kim jeszcze nie pojechaliśmy? PSL? Co tu na PSL znaleźć?

  • 0

    95.  2006-12-15 01:51:08

    getITright-zgadzam się w pełni-nic ując, nic dodać. Cały elektorat SLD czyli te około 7% to właśnie dawni kmunistyczni przestępcy i ludzie z tego chorego komunistycznego układu czerpiący korzyści. Nikt o zdrowych zmysłach nie zagłosowałby na "czerwonych" a najbardziej wkurza mnei jak śmią oni jeszcze krytykować obecny rząd nie widząc jaki syf robili przez ostatnie lata

  • 0

    96. ~man  2006-12-15 06:17:25  host: 195.116.183.101

    przedłuzajac umowe w era (srednia rachunków 70 zł)dostałem SE k750i z bloothem za 100 zł i 3 oferty za 60zł i 600 min do era,wymieniajac 1 oferte na taniej w sieci mam 80 min do wszystkich i 100 min do era i stacj. za 60 zł misiecznie czyli 20 gr na era i stac. 50 gr do wszyskich. i czy ktos ma lepiej w innej sieci

  • 0

    97. ~general  2006-12-15 06:34:57  host: 142.52.jawnet.pl

    man - k 750 i za 100zł ? i do tego zestaw słuchawkowy ! a jaka była oferta bez telefonu ?

  • 0

    98. ~man  2006-12-15 06:59:56  host: 195.116.183.101

    nie wiem trzeba byłoby sprzedac se k750i za min 600 zł i odliczyc min 20 zł miesiecznie od rachunków

  • 0

    99. ~general  2006-12-15 07:12:50  host: 142.52.jawnet.pl

    man - k 750 i za 100zł ? i do tego zestaw słuchawkowy ! a jaka była oferta bez telefonu ?

  • 0

    100. ~calvados  2006-12-22 08:47:15  host: ip-81-210-81-41.netia.com.pl

    Mam do sprzedania dwa startery Mbanku. 783-34-14-64 783-34-14-74 Zainteresowani GG 1006007

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-96-196.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.