Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości mBank mobile będzie się tłumaczył UKE za cichą podwyżkę

mBank mobile będzie się tłumaczył UKE za cichą podwyżkę

WitekT 1 Marca 2007 15:55

0 0

UKE, w związku z skargą jednego z użytkowników, zajmie się niespodziewaną podwyżką SMS-ów międzynarodowych w mobile mBanku.

mBank mobile to pierwszy polski operator MVNO, który wystartował 13. grudnia 2006 roku. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Aż do 15. stycznia mBank mobile nie rozdzielał w swoim cenniku usług SMS-ów krajowych i międzynarodowych, które w obu przypadkach kosztowały 20 groszy brutto. Po tym czasie pojawiła się pozycja SMS międzynarodowy (wysyłany z Polski za granicę) w sekcji Usługi dodatkowe , przy której widnieje kwota 61 groszy brutto. Stanowi to ponad trzykrotny wzrost ceny usługi.

W odpowiedzi na skargę użytkownika UKE poinformowało, że poprosiło mBank mobile o wyjaśnienia dodając, że wszystkie zmiany w cenniku muszą być wprowadzane z zachowaniem co najmniej jednego cyklu rozliczeniowego.




Przypomnijmy, że za taką samą zmianę wprowadzoną przez Polkomtel w usłudze Sami Swoi, UKE wszczął w grudniu postępowanie w sprawie ukarania telekomu. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Magdalena Ossowska, rzecznik mBanku, w rozmowie z TELEPOLIS.PL powiedziała, że był to ewidentny brak w cenniku, gdyż system taryfikował każdego SMS-a zagranicznego od samego początku za 61 groszy. Odpowiednia pozycja w cenniku pojawiła się dopiero po tym, kiedy uwagę na to zwrócił jeden z użytkowników.

Klient dostał zwrot odpowiedniej kwoty, która w jego mniemaniu była odpowiednikiem poniesionych przez niego dodatkowych i nienależnych kosztów - powiedziała Ossowska.

Ossowska nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie czy nadpłaty zwrócono wszystkim - także nieświadomym klientom, którzy nie złożyli reklamacji.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 7
  • 0

    1. ~Liwuisz  2007-03-01 16:09:39  host: dpo18.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Ewidentny brak w cenniku" - dobre. Dawno się tak nie uśmiałem! :-) A może mbank powinien mi płacić 100zł dziennie za posiadanie jego konta bankowego? Ot, taki ewidentny brak w cenniku :-)

  • 0

    2. ~  2007-03-01 16:17:05  host: p09-09.opera-mini.net

    Przeplacac w mBank Mobile i majac jednoczesnie pretensje o podwyzke ceny smsa miedzynarodowego. Sa tacy klienci jak widac , oczywiscie szanujemy ich:)

  • 0

    3. ~jojo  2007-03-01 16:18:51  host: ekj114.internetdsl.tpnet.pl

    Tak, mBank mobile wykazuje ewidentne braki. ;-)

  • 0

    4. ~ja  2007-03-01 16:40:57  host: 88.156.63.20

    a co z brakiem przenosnosci numeru. niech uke tez tym sie zajmie.

  • 0

    5. ~space  2007-03-01 16:58:09  host: ddk225.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przecież mBank "rzucił się" na wspaniałą promocję 20 kultowych kubeczków i niesamowita Nokia 1600, wię musi to sobie jakoś odbić ;-)

  • 0

    6. ~noname  2007-03-01 18:52:12  host: eeo173.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nomen omen 13 grudnia start tej "sieci" mvno. Nieźle się zaczyna, już na samym starcie zaczyna się kręcenie i łupienie. I zawsze znajdą się chętni co kupują. Ciekawe...

  • 0

    7.  2007-03-02 11:18:43

    I bardzo dobrze - widac ze ktos im nie popuscil - a tekst "Ossowska nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie czy nadpłaty zwrócono wszystkim" wyraznie wskazuje jakie podejscie maja do sprawy - popelnili blad i zbytnio sie tym nie przejeli - ot oddali tylko tym co sie upomnieli. Oby tylko dostali jeszcze kare - nalezy sie chocby za sposob postepowania z klientami

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-107-247.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.