Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Mazurski WOPR otrzymał sprzęt od Fundacji Vodafone

Mazurski WOPR otrzymał sprzęt od Fundacji Vodafone

sirmark 18 Lipca 2008 13:11

0 0

18. lipca w Giżycku odbyła się uroczystość przekazania Mazurskiemu Wodnemu Ochotniczemu Pogotowiu Ratunkowemu sprzętu medycznego do ratowania życia oraz do szkolenia ratowników, zakupionego ze środków Fundacji Grupy Vodafone.

Polkomtel od blisko 10 lat wspiera ratowników Mazurskiego WOPR. W tym czasie przekazał ratownikom środki finansowe na zakup nowoczesnego sprzętu, udostępnił rozwiązania teleinformatyczne, wspierał również działalność szkoleniową Mazurskiego WOPR.

Fundacja Vodafone, doceniając wieloletnie zaangażowanie Polkomtela na rzecz wspierania polskich służb ratowniczych, przychyliła się do wniosku o wsparcie Mazurskiego WOPR dodatkowymi środkami. Do ratowników trafią m.in.:
1. fantomy wraz z komputerami do nauki resuscytacji,
2. fantomy pływające do nauki holowania tonących,
3. fantomy do nauki pierwszej pomocy dla dzieci i młodzieży,
4. kołnierze ortopedyczne,
5. deski ortopedyczne

"Mazurskie WOPR to nasz wieloletni, sprawdzony partner, cieszę się, że udało się zrealizować kolejne przedsięwzięcie, które w bezpośredni sposób przełoży się na poprawę bezpieczeństwa osób wypoczywających na Szlaku Wielkich Jezior Mazurskich" - powiedział Dariusz Matuszak, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Polkomtel S.A.




Dzięki przekazanemu sprzętowi ratownicy MWOPR poza sezonem letnim będą prowadzić intensywne szkolenie ratowników wodnych oraz realizować program szkoleń z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej wśród dzieci i młodzieży z regionu Wielkich Jezior Mazurskich.

Statystyki - Zintegrowany System Ratownictwa w 2008 r.:
Liczba zdarzeń - 53
Liczba osób biorących udział w zdarzeniach (ogólnie) - 85
Liczba osób uratowanych - 83
Liczba zgonów - 2
Liczba połączeń odebranych od 1 maja - 7967

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1. ~  2008-07-18 13:13:50  host: f142-059.opera-mini.net

    Plus gora

  • 0

    2. ~Zainteresowany  2008-07-18 13:54:30  host: aht246.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I to są konkrety. Jakoś się mało o tym mówi, a Plus/Vodafone naprawdę dużo działa w branży ratunkowej, co dodatkowo dowodzi niezawodności i jakości ich sprzętu i sieci. Super statystyki dające do myślenia. Świetna wiadomość, brawa dla Plusa!

  • 0

    3. ~mirekb  2008-07-18 14:07:25  host: hii228.internetdsl.tpnet.pl

    jak sie ma dobra infrastrukture to tak jest,po2 i tak jakościa sieci przewyzsza reszte opów i w takich miejscach potrafi byc zasieg ze głowa mała.ciekawe jaki jest statut fundacji Vodafone,może znajde gdzies w necie.konflikt akcjonariuszy zrobi swoje vodafone i tak zrobi brand za plusa,mimo tego polityka w polkomtelu zawsze bedzię brała górę

  • 0

    4. ~kwistas  2008-07-18 21:39:57  host: w3cache.wignet.pl

    Teraz tylko czekamy jak Plusiaki zmienia nazwę na VODAFONE. ~mirekb a co do zasięgu jest czysta nieprawdą telefon strasznie gubi zasięg w Erze jest o wiele stabilny jednak GSM 900 nie zapewniają takiej łączności jak GSM 1800.

  • 0

    5.  2008-07-18 23:39:23

    kwistas: chyba coś bredzisz. Co ma 900 Mhz do 1800 Mhz do zapewnienia łączności. Zdaje się, że lepszą łączność na dużym obszarze zapewnia jednak dziewięćsetka, no chyba, że chodziło Ci o pojemność, ale to inna bajka

  • 0

    6.  2008-07-19 21:20:00

    #5 kwistas zawsze bredzi i jego ego jest mostrualnych rozmiarów, myśli, że on i oręcz, to pępki świata

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-107-247.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.