Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Marketing Mobilny w IAB Polska

Marketing Mobilny w IAB Polska

sirmark 21 Marca 2004 19:42

0 0

11 marca 2004 roku w Warszawie, w siedzibie Onet.pl odbyło się pierwsze formalne posiedzenie Biura Mobile IAB Polska. W spotkaniu uczestniczyło 16 przedstawicieli firm rynku marketingu mobilnego, dostawcy treści oraz członkowie zarządu IAB Polska.

Tematem spotkania było zdefiniowanie zakresu działań IAB w obszarze marketingu mobilnego. Poruszono także zagadnienia związane z oczekiwaniami rynku wobec operatorów sieci mobilnych oraz możliwościami prowadzenia badań rynku. Ważnym elementem spotkania była dyskusja dotycząca edukacji w zakresie wykorzystywania technologii mobilnych w marketingu i sprzedaży.

Uczestnicy wskazali także na pilną potrzebę zdefiniowania standardów oraz zbiorów zaleceń IAB dotyczących rynku marketingu mobilnego (Code of Practice). Spotkania Biura Mobilnego odbywają się raz w miesiącu.




Na spotkaniu ustalono m.in. że IAB Polska będzie aktywnie uczestniczyć w tworzeniu, edukacji, standaryzacji i stymulacji rozwoju rynku mobilnego w Polsce. Ponadto zadecydowano o nawiązaniu współpracy w tym zakresie ze Stowarzyszeniem Marketingu bezpośredniego oraz Mobile Marketing Association oraz rozpoczęciu procesu opracowania badań obejmujących rynek mobilny w Polsce.

IAB będzie tworzyć i publikować raporty i opracowania dotyczące rynku mobilnego, uwzględniać tę tematykę w swoich przedsięwzięciach szkoleniowych i edukacyjnych w tym m.in. na Forum IAB, które odbędzie się jesienią 2004 w Warszawie.

W spotkaniu uczestniczyli: Michał Kulka, Wiceprezes IAB (Mobile), Artur Zawadzki, Wiceprezes IAB (Badania), Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB (Marketing) oraz następujący przedstawiciele rynku mobilnego: Tomasz Kubik - PTC, Jakub Ratajczak - Mobitis, Radosław Całka - Overnet, Mariusz Szulc - geco-lab.com, Łukasz Felsztukier - Digitalne, Marcin Barciński - Mdigital, Marcin Strzałkowski - Wirtualna Polska, Dariusz Stefania - Interia.pl, Tomasz Misak - Onet.pl, Dariusz Sokołowski - IDG.pl, Grzegorz Kuczyński - Internet Designers, Bartłomiej Wyszyński - Artegence/MEE, Jacek Skafander - Webservice.

Źródło tekstu: PRnews     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-60-28.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet