DAJ CYNK

Marka Play warta 2 mld zł, Plus 3,1 mld zł

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Rzeczpospolita opublikowała Ranking Mocy Marek, w którym drugi raz pod rząd w kategorii Telekomunikacja wygrała marka Play.

Rzeczpospolita opublikowała Ranking Mocy Marek, w którym drugi raz pod rząd w kategorii Telekomunikacja wygrała marka Play.

Rzeczpospolita wyceniła markę Play na ponad 2 mld zł. W kategorii siła marki przyznano Play 59 punktów, postrzegana wartość to 68 punktów, prestiż 74, postrzegana jakość 73 a świadomość marki 81.

Zobacz: Wyniki P4 w 3Q2014

Atkualizacja:
Niezależnie od "mocy marki", ocenianej przez Rzeczpospolitą, zaprezentowano też wycenę poszczególnych polskich marek. W zestawieniu dla całego rynku Play spadł z piątej pozycji na szóstą (wycena nieco ponad 2 mld zł), natomiast Plus przewędrował z 8. miejsca przed rokiem na pozycję 4. - jego wycena w ciągu roku wzrosła z 1,2 do 3,1 mld zł.

W pierwszej dziesiątce nie było innych marek telekomunikacyjnych, natomiast w drugiej znalazł się Cyfrowy Polsat (13. lokata, 806,2 mln zł), a w trzeciej, na 29. pozycji, Neostrada (439,9 mln zł).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play, Rzeczpospolita

Tagi: play