Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Mały problem Ery z billingiem

Mały problem Ery z billingiem

sirmark 5 Maja 2008 17:57

0 0

W kwietniu w Erze wystąpił pewien problem z billingiem. Około 8 tys. użytkowników miało błędnie naliczone opłaty za transmisje danych.

W dniach od 14 do 23 marca, klienci którzy którzy korzystali z usług opartych na bezpłatnych pakietach danych GPRS (np. eraomnix, videostreaming, gadugadu, eraomnix magazine, EraMail) posiadali błędnie naliczoną opłatę za transmisję danych. Naliczone opłaty nie uwzględniały bezpłatnych jednostek.




Era błędnie wystawiła faktury generowane 21 kwietnia. Operator wystawi do tych faktur korekty. Problem został rozwiązany. Dane zawarte w bieżących zestawieniach połączeń w IBOA zawierają już prawidłowe stawki, poprawnie będą też rozliczone faktury generowane w kolejnych terminach.

Jeśli poszkodowane osoby chciałyby wyjaśniać nieprawidłowości, warto być "trudnym klientem". Jest szansa na otrzymanie jednorazowego pakietu minut.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 24
  • 0

    5. ~  2008-05-05 18:48:20  host: iie66.internetdsl.tpnet.pl

    4: Miałem kilka reklamacji w Erze z ich powodu oraz nie z ich powodu. Wszystkie reklamacje były uwzględnione i ramach "dobrej współpracy" otrzymywałem albo upust na abonamencie albo dodatkowy pakiet minut, a nie jestem super klientem.

  • 0

    6. ~  2008-05-05 18:58:00  host: h95.radzionkow.net

    era sux

  • 0

    7.  2008-05-05 19:05:03

    Trafny komentarz ***jojo. Niestety w polskiej mentalnosci tkwi bledne przeswiadczenie , ze uczciwe przyznanie sie do bledu i powazne potraktowanie klienta jest gorsze od gowniano-korporacyjnego chowania glowy w piasek i zgrywaniu wariata. Dobrze , ze Era przelamuje ten stereotyp. Co do Ery. Dwa wypowiedzenia umowy na Blue juz poszly... I dwie nowe umowy na Blue juz tuz , tuz. Swiadomy klient sie nie nabierze na dwuletnie przedluzenie , skoro moze miec to samo "z ulicy" na rok. A gorzej nie bedzie. Dziwna polityka utrzymania klienta.

  • 0

    8.  2008-05-05 19:33:43

    no pewnie zgodze sie z 2 postami wyzej tj jeshua i jojo, era wykryla blad i go naprawi, nie bedzie robila raczej problemow bo i po co sami sie do niego przyznali, a nie robi bledow ten kto nic nie robi, jak dla mnie to dobrze swiadczy o erze i jak by nie patrzec nawet w artykule jak i posty mowia ze era wynagrodzi to takze nie widze problemu, zreszta dotyczy to tylko przesylania danych

  • 0

    9.  2008-05-05 19:50:33

    #4: i ci klienci zapłacili po te 4tys.? Jak nie zapłacili to chyba bardzo nie byli ukrzywdzeni? :-P

  • 0

    10.  2008-05-05 19:52:04

    #7 - era tez za swoje za uszami. sprawa ichniej 'aktualizacji' regulaminu dalej nie jest ruszona, zarowno ustawodawca, jak i regulator oraz sama firma siedza od roku cicho... co do przedluzen - wiedza, ze poki realna penetracja rynku nie przekroczy progu ok. 110% (obecnie wg. szacunkow ok. 90%) lub poki play nie zaatakuje swoja oferta przedluzeniowa, do ktorej inni pewnie beda chcieli wyrownac, poki co nie maja po co sie starac. przy przedluzeniach w BC maja akurat dziwne przeswiadczenie, ze sa najlepsi na rynku i zmieniac nic nie musza ;) i tu pewnie tez sie polepszy jak play wprowadzi dlugo zapowiadana transmisje danych, choc wg. wstepnych zalozen nie bedzie to prawdziwy mobilny internet...

  • 0

    11.  2008-05-05 20:08:18

    OJ dobra nie podniecajcie się tak. Każda sieć może mieć swój "zły dzień".

  • 0

    12. ~  2008-05-05 20:26:54  host: p07-16.opera-mini.net

    @9 wiem tylko ze pare osob dostalo faktury z tak wysokimi kwotami a czy zaplacili je to juz niewiem. @10 pierwsza rozprawa w kwesti trefnego regulaminu ery jakos w okolicac 21 maja ma byc bylo o tym na media2.pl

  • 0

    13.  2008-05-05 21:27:41

    eee... w porównaniu z padem znanej platformy pre-paid to pikuś ;-D

  • 0

    14. ~mirekb  2008-05-05 21:29:46  host: apn-77-112-102-245.gprs.plus.pl

    przyznanie sie do błedu to powód do szacunku.napiepszam ere za zasieg i słabą jakosc sieci ale trzeba byc obiektywnym to dobrze ze mowia ze bylo zle.W orange od lat tez sa w pierwszyc dniac maja zawiechy w erze tez byly w tym roku:na mobilkingu byla tragedia.jest jednak siec w ktorej nie bylo zadnych problemów (od pamietnego stycznia 2006).wole zaplacic moze i ciut wiecej aby sie dodzwonic-to jest istota telekomunikacji.dzwonie kiedy chce/musze a nie kiedy mogę;-)POLKOMTEL S

  • 0

    15. ~  2008-05-05 21:49:29  host: f143-054.opera-mini.net

    Ja miałem dwa lata w idei i dwa w orange. Z ideą było zajebiście,ale jak weszło orange, to już totalna porażka. Sami specjaliści od wciskania Ci,ze to Twoja wina. A to telefon,a to ustawienia. A złotówki za biuro obsługi lecą. W erze mi nawet grosza nie zabrali jak coś nie było z mojej winy.

  • 0

    16.  2008-05-05 22:32:05

    W Tak Taku notorycznie jest źle rozliczany pakiet za 5 PLN pisałem wiele reklamacji nawet próbowałen zainteresować Redakcję Telepolis aż w końcu przestałem sprawdzać. Ostatno wyłączyłem ten pakiet a po dacie rozliczenia konta okazało się, że znów mam włączony :) nic tylko cuda ;)...

  • 0

    17. ~  2008-05-05 22:47:21  host: f142-040.opera-mini.net

    No to masz problem. Ja już miałem dawno ere i było spoko. Konkurencji teraz coraz wiecej więc warto się porozglądac co inni mają do zaoferowania;)

  • 0

    18.  2008-05-05 23:35:54

    gdzie w tym newsie jest info, ze era sie przyznala?? przeciez to nius na podstawie donosow forumowych :) w szczegolnosci potwierdza to ostatnie zdanie!

  • 0

    19. ~kjt  2008-05-05 23:52:29  host: cxf130.internetdsl.tpnet.pl

    ~DejwiD weź nie jęcz. z donosów forumowych też jest info o ośmiu tysiącach osób? kończ.

  • 0

    20. ~  2008-05-06 00:29:04  host: f142-056.opera-mini.net

    on tu wszędzie ma coś głupiego do powiedzenia. jakiś nad pobudliwy może.

  • 0

    21.  2008-05-06 00:34:31

    #19 tak, wystarczy, ze forumowiczem jest pracownik ery, a takich tutaj sporo. #20 wysij "musk" i zrozum dowcip: a ty "nie douczony".

  • 0

    22. ~Zygmunt  2008-05-06 09:39:36  host: dok7.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w sumie wiadomo czemu Era dostała ostatnio kilka nagród od klientów typu "marka największego zaufania", pamiętam jak wtedy dziwiło to Internautów, ale Wasze komentarze pokazują, że o klienta jednak potrafią zadbac, a i samo działanie w tym przypadku bardzo w porządku

  • 0

    23. ~  2008-05-06 13:34:02  host: aqc196.neoplus.adsl.tpnet.pl

    takie rzeczy tylko w erze

  • 0

    24.  2008-05-06 16:40:51

    ja mialem cyrk jak przedluzalem umowe z era. problemy byly te co wyzej, omnix max byl niby aktywny taryfikowalo po 500kb :|

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-19-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.