Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Mała Galaktyka w ofercie sieci Play

Mała Galaktyka w ofercie sieci Play

LuiN 5 Marca 2010 18:40

0 0

Od 5. marca w ofercie sieci Play dostępny jest smartfon Samsung I5700 Galaxy Spica, sprzedawany pod nazwą Galaxy Lite.

play galaxy spica

samsung i5700 Telefon wcześniej do oferty wprowadziły sieci Era i Plus. Urządzenie wbrew swojej nazwy nie jest jakoś specjalnie zubożałe względem modelu Samsung I7500 Galaxy. Nowy model jest znacznie szybszy od poprzednika dzięki procesorowi taktowanemu zegarem 800 MHz, a wbrew specyfikacji podanej na stronie producenta otrzymujemy nie 128 lecz 256 MB pamięci RAM (wniosek na podstawie wskazań ilości wolnej pamięci po starcie systemu).




W sieci znalazła się już aktualizacja oprogramowania pozwalająca na przejście z archaicznej wersji 1.5 na najnowszą edycję 2.1. Po aktualizacji telefon staje się nie tylko jednym z tańszych urządzeń z Androidem na pokładzie, ale i jednym z najwydajniejszych.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło tekstu: blogplay.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 106
  • -2

    88. ~  2010-03-07 14:09:41  host: v09-14.opera-mini.net

    ja plce na czas i wymagam takiej samej powagi od firmy Lajzowatosc rodem z PRLu dobra jest dla dupkow i niewyplacalnych cwaniczkow

  • 0

    89.  2010-03-07 15:03:41

    #87. jesli dobrze pamietam, to byl wyrok Sadu Najwyzszego, ze brak faktury, nie zwalnia uzytkownika od zaplacenia za uslugi telekomunikacyjne.

  • 0

    90. ~:))  2010-03-07 15:41:22  host: 188.33.97.226

    do Simark - chyba nie rozumiesz o co mi chodzi, i dziwię się, że tak wiele osób ma tak poddańczy stosunek do firm i przejawia tak mało prokonsumencką postawę. 1) ja ZAWSZE płacę na czas 2) ja sobie ZAWSZE poradzę 3) prawo nakazuje wysyłanie faktur NIEZWŁOCZNIE - nie po tygodniu 4) Play nie tylko OLEWA swoich użytkowników w sprawie faktur, jak widać uniemożliwia im także wgląd w 'finanse', a przypomnę że nie jest to pierwszy raz - ostatnio choćby przez miesiąc PLAY24 w ogóle nie funkcjonowało 5) nie wiem dlaczego mam być zmuszany do płacenia za połączenie z BOK i rozmowę z jakimś tryglodytą, by dowiedzieć się ile mam zapłacić 6) chyba 2 miesiące temu musiałem ponownie włączyć e-awizo, bo 'samo się wyłaczyło' - itd... Czy to jest poważne podejście do biznesu - czy jak każdy oilgopolista, Play musi olewać na każdym kroku konsumenta, który patałachów utrzymuje? TO JEST PROBLEM, a nie to czy ja zapłacę fakturę czy też nie. Jeszcze do ISSY - widać ktoś zostawia jej/jego agresywne wypowiedzi, a kasuje moje, wyobraź sobie, o ile jesteś w stanie, że ja w PLAY (i TYLKO i WYŁĄCZNIE w Play) nie mogę używać USSD na moim smartfonie z WM - nawet stanu konta nie mogę sprawdzić. Oczywiście Play pojecia nie ma dlaczego, bo ma bodaj 1 aparat z WM i kompletnie się na sprawie nie zna - a to znowu zawalają ci sami informatycy, którzy od SAMEGO POCZĄTKU nie potrafili zrobić funkcjonujacej strony Play24... TYLE

  • 0

    91.  2010-03-07 15:42:30

    86 , luzik. Moglem swoj komentarz napiasac w nieco innej formie , zapomnialem tez , ze masz klopoty z kodami ussd , czytajac jednak wczesniej Twoje dosyc impertynenckie komentarze dotyczace Witka i P4 , niedawny komentarz w ktorym gladko zbyl Cie Sirmark analogiami do awarii plusowego ebooku , po dzisiejszy , mialem wrazenie duzej dozy zlej woli z Twej strony , a wiadomo , nie da sie prowadzic konstruktywnej rozmowy w takim przypadku. Ze swej strony moge powiedziec , ze jednak Play powinien pomyslec o mozliwosci wlaczenia w Play24 czegos na wzor smsa finansowego jaki mam chocby w Erze , nie kojarze czy jest cos takiego w Play. Mysle , ze to by rozwiazalo Twoje klopoty. Arjuna znaczy czysty.

  • 0

    92. ~:))  2010-03-07 15:42:38  host: 188.33.97.226

    - jeszcze - to że wyrok jest, to nie oznacza, że ma sens - w Polsce jest wiele wyroków od bani - i szkoda, że TYLKO konsument ma obowiązki, firma żadnych

  • 0

    93. ~:))  2010-03-07 15:45:47  host: 188.33.97.226

    do 91 - moje 'impertynenckie kometarze do Witka i do P4'...? Jakoś sobie nie przypominam - ja opisuję rzeczywistość, a nie zajmuję się bełkotem czy kłotniami na poziomie, jaki czesto mozna tu zauważyć pomiędzy walczącymi między sobą 'wyznawcami' poszczególnych firm telekomunikacyjnych

  • 0

    94.  2010-03-07 15:47:19

    Dodam jeszcze , ze mieszkam w poludniowo-zachodnim krancu Polski , nie sadze bys mogl mieszkac dalej od Warszawy niz ja i zadna faktura od ponad roku , od kiedy mam na siecie abonament (a mam ich dwa , Mixa i PlayOnLine na karte) nie przyszla po czasie , choc prawda jest , ze przychodza na ok. 2-3 dni przed terminem platnosci.

  • 0

    95.  2010-03-07 15:48:12

    A chcesz , zebym Ci zacytowal ten komentarz dla przypomnienia?

  • 0

    96. ~:))  2010-03-07 15:52:24  host: 188.33.97.226

    jak można wymieniać zdania (bo o dyskusji tu nie ma mowy), z takim issą, który oczywiście wie, że KAŻDA FAKTURA DO KAŻDEJ OSOBY W POLSCE dochodzi na czas - czy mam już zwracać sie do ciebie omnipotentny, czy wystarczy wszechwiedzący..? Tak zacytuj dla przypomnienia i podaj skąd pochodzi, żeby można było sprawdzić o co chodziło w całej wymianie zdań, i żeby nie było to na zasadzie 'wyjątku' jak w twoim przypadku dochodzących na czas faktur... A tak przy okazji, do mnie niektóre faktury ZAWSZE dochodzą na czas, tyle że te firmy ZAWSZE wysyłają na drugi dzień po wydrukowaniu - i zawsze wysyłają POCZTĄ....

  • 0

    97.  2010-03-07 15:59:45

    Zeby nie bylo , ze wyrwalem z kontekstu , zapoznaj sie z komentarzem numer 2 i 5 swojego autorstwa oraz reakcji Witka , news "Sylwestrowe statystyki Play". Tak , bardzo watpie , bys notorycznie dostawal faktury z opoznieniem , kazdy na tym forum usiluje kogos przekonac do swoich racji , na tym rozmowa na forum , szkoda tylko , ze poza niektorymi niezbywalnym faktami pozostaje polegac na slowie ludzie ktorzy nawet nie potrafia przeprosic swoich oponentow za niewlasciwe komentarze , zas szermuja "argumentami" o tak czy innaczej brzmiacym nicku.

  • 0

    98.  2010-03-07 16:08:29

    Od niedawna jest klientem P4. Jestem klientem tej firmy przede wszystkim dlatego że mogę taniej korzystać z telefon niż u innych. U w3 jest może lepsza organizacja, bardziej kompetentna infolinia itp. ale jest drogo. Napiszę tak . Dzięki zdobytemu doświadczenie w korzystaniu z usług telefonicznych u W3 jestem w stanie poradzić sobie z niedociągnięciami organizacyjnymi czy nawet z niekompetencją na infolinii P4. Wybaczam im niedociągnięcia za to co zrobili dla polskiego rynku telefonii komórkowej i jej klientów . Ba nawet staram się im pomóc. Jeżeli ktoś ma b.wysokie wymagania, nie ma czasu i go stać to może skorzystać z firm które dłużej już istnieją na rynku, mają większe doświadczenie ale też drożej kosztują ich usługi. Jest wybór.

  • 0

    99. ~:))  2010-03-07 16:16:12  host: 188.33.97.226

    widzę, że jednak masz POWAŻNE problemy ze zrozumieniem tekstu - nie jest to zaskoczenie - radze przeczytać UWAŻNIE jeszcze raz o co chodziło w tej całej bezsensownej dyskusji - I tak! - nadal twierdzę, podobnie jak parę innych osób, że brak funkcjonowania od tygodnia jakiejś usługi JEST problemem, w przeciweiństwie do niektórych, którzy uwazali że należy poczekać miesiąc, zanim problemem się zajmie... tymczasem można było ekscytowac się ilością wysłanych smsów... Swoją drogą wtedy właśnie CAŁY miesiąc Paly24 nie działał, o czym pisali wszyscy i wszedzie i za co Gruszka przepraszał oficjalnie - ale oczywiście TOBIE jak zwykle wszystko działało... :)))) I chyba mnie chłopcze/dziewczynko nie zrozumiałeś - ja akurat NIKOGO nie usiłuję przekonać do NICZEGO, kompletnie mi zwisa czy ciebie przekonam lub paru innych na tym forum - z pewnością nie po to tu czasem pisuję uwagi

  • 0

    100.  2010-03-07 16:31:23

    Nie mam zadnych problemow ze zrozumieniem tekstu , przeczytalem uwaznie - uczestniczylem w tej dyskusji. O ile sie nie myle prosiles o wskazanie Twoich impertynenckich komentarzy , co uczynilem , za to widze , ze zrecznie kierujesz teraz rozmowe na inny temat. Czy mam rozumiec , ze odtad niedochodzenie fakury do Ciebie oraz niedzialanie eboku odnosi sie do wszystkich? Bo mi zarzucasz to co sam uprawiasz na tym forum. Komentarze dotyczace mojego nicka ponizej wszelkiej krytyki bedace dowodem skrajnej bezsilnosci pomine milczeniem , po prostu dolaczyles do grupy ludzi ktorzy nazywali mnie juz pedalem , obojniakiem , dziewczynka i tyle. Jestes dla mnie niewiarygodny a styl rozmowy i retoryka utwierdza mnie w przekonaniu , ze jestes naslany.

  • 0

    101. ~  2010-03-07 17:37:52  host: ip-62-148-81-118.netia.com.pl

    issa - jakiego masz mixa w Play że rachunki przychodzą?

  • 0

    102. ~pablo  2010-03-07 17:57:41  host: 77-254-254-134.adsl.inetia.pl

    chyba jednak wezme i7500,moze nie da sie załadowac androida do wersji 2.1 ale to az tak mi nie jest potrzebne,wazne by działał net telefon i aplikacje w markecie a pozatym to telefon na 2 lata a nie windows do komputera gdzie ma sie kompa przez lata

  • 0

    103.  2010-03-07 18:15:29

    101 , nic takiego nie wynikało z mojego komentarza.

  • 0

    104. ~pyczkens  2010-03-07 19:30:41  host: chello089073050024.chello.pl

    To i ja wrzucę swoje 3 grosze do dyskusji. Jestem świeżak w Play, póki co ( odpukać ) jakoś leci. Uciekłem do nich po byciu 6 lat w orange. Po prostu pomarańczowi wkurzyli mnie na tyle, że poszedłem w cholerę do konkurencji. A w play zanabyłem sobie dużego Galaxy. Co się tyczy faktur to korzystam z e-faktur i nie mam na co narzekać. Jednak to co się działo z fakturami w orange wołało o pomste do nieba. Otóż przez równe pół roku nie dotarła do mnie ani jedna faktura. Na początku dzwoniłem do BOK'u o podanie nr.faktury. Potem przestało mnie to bawić i po prostu przestałem płacić. Sieć ANI RAZU nie upomniała się o niezapłaconą fakturę. Nie było odsetek, nie było upominania i ponaglania. Nic. Dopiero konsultantka, która chciała przedstawić mi kolejną ofertę by zostać ( która była żałosna ) zapytała czy w ogóle jestem zadowolony z sieci i takie tam. Przy tej okazji powiedziałem co z fakturami. Zajęła się sprawą i kolejna faktura już była. Tak czy siak powiedziałem wprost, że sieć ma mnie gdzieś i specjalnie nie wysyłają faktur by przyoszczędzić. Miła Pani nie skomentowała tego faktu. I dobrze.

  • 0

    105. ~pablo  2010-03-07 22:28:33  host: 77-254-57-79.adsl.inetia.pl

    ad 104 jak mozesz napisz do mnie na taurus1982@o2.pl,mam kilka pytan odnosnie galaxy.

  • 0

    106. ~:))  2010-03-09 23:17:28  host: 94.254.220.204

    ISSA - no i po co czarujesz - tu znają ciebie na wylot. Powołujesz sie na dyskusję, w której zrównano cię z ziemią? Nie ja - ale inni???? No chyba JEDNAK nie potrafisz zrozumieć tekstu pisanego. A gdybyś był/była nieco bardziej inteligentna, to zauważyłbyś, że moje pierwsze wpisy były tam kontunuacja czegoś - nie wiesz czego...? to po kiego zabierasz głos. Samo szcekanie o niczym nie swiadczy

  • 0

    107. ~Mike  2010-03-14 10:43:38  host: 4.suw.abpl.pl

    Rozmowa o telefonie przerodziła się w kłótnie między 2-3 osobami o fakturę... Napiszcie coś o telefonie, jak działa, szybki/wolny? jak tam trzyma bateria, albo inne ciekawe informacje potrzebne dla użytkowników, a nie pierdzielicie od rzeczy i nie na temat...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-50-232.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.