Artegence opracowało kampanię mailingową promującą nową usługę dial-up firmy Tele2. Usługa Tele2 ma umożliwić tańszy dostęp do Internetu posiadaczom modemów.
Przygotowana przez Artegence kampania promocyjna dla Tele2 miała za zadanie głównie przekonanie odbiorców, że nowa usługa operatora jest tańsza od analogicznej usługi TP SA, a samo zawarcie umowy jest proste i nie nastręcza problemów.
W tym celu przygotowano trzy alternetywne drogi kontaktu - klient może pobrać wszystkie niezbędne dokumenty z Internetu, może zamówić wysyłkę materiałów pocztą na swój domowy adres, lub podać swój numer telefonu i godzinę, w której oczekuje na kontakt ze strony Tele2. Projekt serwisu www, na którym można zostawić dane lub ściągnąć materiały, również został wykonany przez Artegence.
Artegence realizowało już projekty m.in. dla Ery GSM i Polkomtela S.A.
Źródło tekstu: biznesnet.pl