Sąd Okręgowy w Warszawie 14. lipca oddalił wniosek o zabezpieczenie roszczeń Fresh Ventures przeciwko P4, w którym wnioskodawca domagał się zakazania P4 posługiwania się logiem "Fresh".
Spółka Fresh Ventures prowadzi warszawski klub muzyczny The Fresh. Klub wniósł wniosek z żądaniem, aby sieć komórkowa Play wstrzymała prowadzone kampanie reklamowe marki Play Fresh. Przedmiotem sporu była nie tyle sama nazwa, co forma jej prezentacji. Są to literki o charakterystycznym kroju pisma ozdobione listkami, czyli znak słowno-graficzny, który posiada doskonałą renomę i jest rozpoznawalny przez młodych ludzi w całym kraju - argumentowała osoba związana z klubem.
Sąd wniosek oddalił i w uzasadnieniu postanowienia wskazał różnice pomiędzy przedmiotowymi oznaczeniami, podkreślając przy tym, że Fresh Ventures posługuje się w obrocie gospodarczym logo w wielu rożnych kolorach, podczas gdy słowo "Fresh" w znaku towarowym Play Fresh występuje zawsze w kolorze jasnozielonym, miejscami cieniowanym.
Postanowienie Sądu Okręgowego jest nieprawomocne, Fresh Ventures przysługuje prawo złożenia zażalenia na postanowienie w ciągu 7 dni od jego doręczenia.
Źródło tekstu: Play, wł