Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Listopadowe wydatki telekomów na reklamę telewizyjną

Listopadowe wydatki telekomów na reklamę telewizyjną

WitekT 10 Grudnia 2007 11:15

0 0

TNS OBOP zebrał dane dotyczące wydatków na reklamę telewizyjną poszczególnych reklamodawców w listopadzie, w tym - oczywiście - telekomów, które przeznaczają na to niemałe kwoty. Tym razem najwięcej wydał Polkomtel.

Kwoty obejmują cennikowe wartości reklam bez uwzględnienia upustów. Największym reklamodawcą w listopadzie był Procter&Gamble, który wydał 43,3 mln zł.




Miejsce

Firma

XI.07

XI.06

3.

Polkomtel

32,2 mln zł

19,6 mln zł

4.

PTC

31 mln zł

19,2 mln zł

6.

TP

21,6 mln zł

15 mln zł

11.

P4

17,5 mln zł

-

12.

Centertel

16,9 mln zł

11,7 mln zł



Październikowe wydatki telekomów na reklamę telewizyjną publikowaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Wirtualne Media     

Dodaj do:
w sumie: 10
  • 0

    1.  2007-12-10 11:25:43

    Gdyby nie reklamy Mumio... :)

  • 0

    2. ~TWDonald  2007-12-10 11:35:28  host: ip-89-174-122-176.multimo.gtsenergis.pl

    Centertel ma chyba nadal najwięcej klientów, a na reklamę wydaje najmniej. Polkomtel wydaje najwięcej i ledwo dogania Centka.. U PTC nastąpił znaczny wzrost wydatków na reklamę, jednak dzięki swojej decyzji z chyba kwietnia ludzie uciekają od nich drzwiami i oknami. Reklama nic im nie pomogła :)

  • 0

    3.  2007-12-10 11:52:30

    myslalem ze Play wiecej wydał na reklame, co blok reklamowy w TV to zawsze play ze swoimi SMS-ami :D

  • 0

    4.  2007-12-10 11:53:47

    TWDonald przesadziłeś. PTC ma najtaniej więc czemu mają uciekać? Też miałem możliwość odejścia po tej aferze, ale jakoś mnie nie ciągnie do innych sieci bo mam super ofertę. Poza tym PTC ma NAJNIŻSZY wskaźnik migracji? Pewnie sie pocieszacz bo płacisz w orange za 5 minut 200zł. Kompletnie bez sensu to napisałeś...

  • 0

    5. ~Hose  2007-12-10 12:47:15  host: 194.39.141.10

    TWDonald- jednak centertel rozdaje darmowe startery, więc liczbą klientów nie mo się tłumaczyć, takim sposobem do niczego dobrego nikt jeszcze nie doszedł...

  • 0

    6. ~xcv  2007-12-10 13:05:44  host: don133.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hose ale darmowe startery rozdaja wszystkie sieci.centertel rozdaje na stronie i jesli chce sie dostac to trzeba do nich napisac natomiast ilerazy juz bylo tak ze plus czy era rozdawaly startery w gazetkach.dlatego blad darmowych starterow sie niweluje.TWDonald ma racje z tym ze centertl ma najwiecej klientow a najmniej wydaje na reklame jest to dosyc ciekawe najwyrazniej nie reklama decyduje o wyborze operatora a stawki polaczen

  • 0

    7. ~cperek997  2007-12-10 15:55:12  host: xdsl-984.lubin.dialog.net.pl

    A w tej tabeli nie powinno być XI zamiast X?

  • 0

    8.  2007-12-10 15:58:12

    cperek997: masz racje, już poprawione - dzięki! :)

  • 0

    9.  2007-12-10 18:49:10

    maxbike: chyba migracji do ery z innej sieci, albo migracji z jakiegos planu taryfowego na inny. nie sciemniaj, bo od tego sa statystyki mnp i tyle. Powiem ci, ze kolo ma racje bo z ery najwiecej spiepszylo ostatnio IIIQ2007.

  • 0

    10. ~biru  2007-12-11 15:17:25  host: dqr1.neoplus.adsl.tpnet.pl

    centertel ze wszystkich opow wydaje najmniej na reklame co mnie akurat cieszy bo wole zeby moje pieniadze szly w infrastrukture i podobne rzeczy a nie w reklamy.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-107-51.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.