Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Link telefoniczny w prasie

Link telefoniczny w prasie

sirmark 31 Maja 2007 13:31

0 0

Wyszukiwarka NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska rozpoczęły testy rozwiązań typu pay-per-call w prasie. Wprowadzone oficjalnie w ostatnich dniach do oferty Linki Telefoniczne prezentowane są teraz w Gazecie Pomorskiej.

Reklama w Gazecie Pomorskiej jest prezentowana w postaci ogłoszenia prasowego. Miejsce jej prezentacji jest uzależnione od kontekstu reklamy. Obecnie produkt jest testowany przez 10 klientów z różnych branż.

Usługa jest rozliczana w modelu "pay per call", czyli za połączenie telefoniczne trwające dłużej niż 10 sekund.




Każdemu reklamodawcy przydzielony zostaje indywidualny numer telefonu, wyświetlany obok tekstu reklamowego. W zależności od potrzeb, będzie to numer 0800 lub lokalny. Wszystkie rozmowy od zainteresowanych klientów będą automatycznie przekierowywane na telefon reklamodawcy.

Szerzej o linkach telefonicznych pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Mediarun, wł     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~  2007-05-31 13:41:52  host: w3cache1.icm.edu.pl

    W technologii WAP jest chyba coś podobnego. Nazywa się callto: albo jakoś podobnie.

  • 0

    2.  2007-05-31 14:30:04

    "Wprowadzone oficjalnie w ostatnich dnia" ;)

  • 0

    3.  2007-05-31 14:35:34

    #2 thx

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-41-203.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.