Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Liczba klientów Polkomtela po 3Q2007

Liczba klientów Polkomtela po 3Q2007

WitekT 13 Listopada 2007 10:30

0 0
Polkomtel miał 30. września 13,345 mln klientów - wynika z opublikowanego właśnie raportu Vodafone.

Z danych Vodafone wynika, że Polkomtel ma 7,767 mln użytkowników prepaid i 5,578 mln klientów abonamentowych.


Źródło tekstu: Vodafone, wł     

Dodaj do:
w sumie: 13
  • 0

    1.  2007-11-13 10:39:39

    Czyli kto jest lyderem?

  • 0

    2. ~  2007-11-13 10:40:18  host: acmu138.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba plus

  • 0

    3. ~jacinto  2007-11-13 10:45:30  host: nat-tar.aster.pl

    Znaczy Orange pozostaje liderem. Niewiele jednak Plusowi brakuje. Plus ma za to najwięcej w abonamentach i to powinno dobrze świadczyć o operatorze.

  • 0

    4.  2007-11-13 10:49:28

    A Mixy sie licza jako abonamenty?

  • 0

    5.  2007-11-13 10:56:55

    4: zalezy gdzie... u ery jest to prepaid, u minus-a i orenzadki jako abo..

  • 0

    6.  2007-11-13 12:18:14

    Jakaś tam chyba umowa jest, więc bardziej już abon. niż pre-paid.

  • 0

    7. ~P3dr0s  2007-11-13 12:40:14  host: aqa154.internetdsl.tpnet.pl

    Ale niestety, Plus ma największy wskaźnik odchodzących użytkowników ABO na rzecz Play. Niedługo i ja dołączę do tej dość sporej gromady uciekinierów.

  • 0

    8. ~Adi  2007-11-13 13:04:16  host: 078088200007.wlb.vectranet.pl

    Jasne abo w PLusie - chyba juz nie w tym wcieleniu - bylem z nimi 4 lata i juz w zyciu tam sie nie pojawie - 2 tygodnie kiedys zalegalem z płatnoscia to wylaczyli mi telefon w dwie strony najpierw w jedna a po 3 dniach w nastepna - jeszczze chcieli jakas kare mi dac!!!! Banda kretynow!!!

  • 0

    9. ~realista  2007-11-13 13:14:42  host: babilon.nat.student.pw.edu.pl

    wynik finansowy mają znacznie gorszy niz za 2Q2007, ohh chyba zmiany zarzadu, powiazania z poprzednim rzadem nie sluza dobrze wizerunkowi plusa.. oprocz pogorszenia wizerunka, traca na zaufaniu Klienta - logiczne, ze taki delikwent sobie pomysli: a moze mnie podsluchuja, pewnie juz teczka jest zalozona. Oczywiscie taki sposob myslenia jest dosyc prymytywny, ale kazdy z nas troszczy sie o wlasny interes, a po ostatnich aferach to nawet nic dziwnego. Rewolucji w ofercie – brak, rewolucja w cenniku – brak, rewolucja w CRM – brak, rewolucja w infrastrukturze – brak... wychodza im same minusy

  • 0

    10. ~  2007-11-13 13:46:21  host: nat-tar.aster.pl

    Plus osiagnął taki dobry wynik miedzy innymi dziki Plus.pl,taryfie Plus.pl i Plusfonie.

  • 0

    11. ~xxx  2007-11-13 14:45:50  host: cvo82.internetdsl.tpnet.pl

    Adi a ty myslisz ze operatorzy to PCK ??? to powiedz swojemu pracodawcy (oczywiscie jak pracujesz w co watpie) aby dla ciebie z wypłata spozniał sie jakies 2-3 tygodnie:)

  • 0

    12. ~papszmir  2007-11-13 16:01:53  host: bostoaca.love.blondita.radzionkow.net

    racja, jak się nie płaci, to się nie ma :D

  • 0

    13. ~ronin  2007-11-13 20:05:27  host: 34-pra-21.acn.waw.pl

    hehe wyniki maja gorsze bo pchaja pieniadze w reklamy, zaniedbuja klienta wiec ludzie nie maja do nich zaufania i odchodza, koszty pozyskania klienta wzrosly, a przychod nie wzrosl, ojojoj

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.