Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Liczba kart SIM wg GUS po 3Q2016

Liczba kart SIM wg GUS po 3Q2016

WitekT 25 Października 2016 12:27

4 0

30. września w bazach polskich operatorów komórkowych było 56,230 mln aktywnych kart SIM - wynika z danych GUS. To o 935 tys. mniej niż 3 miesiące wcześniej. Z całej bazy, 44% kart SIM stanowiły oferty prepaid.



Z danych GUS wynika także, że w III kwartale liczba kart prepaid spadła o 2,1 mln sztuk. Po odjęciu od tego wyników Orange (minus 600 tys.), na pozostałych trzech operatorów przypada 1,5 mln, czyli po około 0,5 mln na jednego. Spadek wynika w dużej mierze z wprowadzenia rejestracji kart i zmniejszeniu sprzedaży nowych starterów o 50-70%.




Źródło tekstu: GUS, wł     

Dodaj do:

Tagi: gus

w sumie: 40
  • 0

    21. ~pabloki  2016-10-25 15:54:10  host: user-5-173-5-90.play-internet.pl

    16 ale sprawdzałeś czy na Twoje dane zarejestrowano?

  • -1

    22.  2016-10-25 15:58:08

    Z tymi prepaidami to są chyba wszędzie jaja. Jakiś czas temu kończyły mi się dwa abonamenty PO w Play. Nie były już potrzebne, więc złożyłem rezygnacje z dyspozycją, żeby numery wyłączyć, a nie przenosić do prepaida. Mimo to numery i tak trafiły do ofert na kartę i jakiś czas jeszcze widniały w P24. Tak się opy bronią przed spadkami - odwlekają utratę simek jak tylko mogą.

  • 1

    23. ~pabloki  2016-10-25 16:04:52  host: user-5-173-5-90.play-internet.pl

    16 podaj co wyskakuje pod *100# i co pod *140*282*1#. pewnie bład systemu .

  • 1

    24. ~Werner  2016-10-25 16:06:27  host: public-gprs350952.centertel.pl

    @22 niezły patent sobie Play wyhaczylo. Szopki i cuda się skończą jak minie 30 dni od deadlinu na rejestrację. Skończą się promocje i ludzie będą rezygnowac z kart. Nie mam wątpliwości że nie tylko Play tak nagina działania, żeby nie wykazywać straconych klientów

  • 0

    25.  2016-10-25 16:07:12

    @16 spróbuj w t-Mobile ogarnąć temat, wiadomo ze rozne rzeczy się zdarzają. Jeśli rzeczywiście tak się stało to słaba sprawa, ale życzę powodzenia

  • 0

    26. ~pabloki  2016-10-25 16:08:58  host: user-5-173-5-90.play-internet.pl

    14 la vie ... już prorokowałes że tmobile wyłaczy zaraz 2 mln prepaidów by kupic play. nie wyłaczyli a wręcz zaczeli właczac RWK a teraz ponoć przywrócili RWK za 3 zł/mc. takie wnioski to każdy gimbus może wyciagac . znów piszez o zejściu do 8,5 mln . a co do zagrożenia 50 % bazy prepaid to każdy to wie już od dawna . nawet na telepolis było o tym. cos ostatnio z tymi prognozami masz deczko gorzej.

  • 1

    27. ~r  2016-10-25 16:51:14  host: public-gprs361270.centertel.pl

    @16: Napieraj na salon z kartą sim i sprawdzaj czy jest zarejestrowana. I na kogo. Bo jak ktoś znal numery sim i udało mu się zarejestrować to możesz się obudzić z nieczynną kartą.

  • -1

    28.  2016-10-25 16:55:08

    @17 W takim razie po co T daje sprzeczne komunikaty? Kiszą te martwe karty na potęgę, później rozdają mega promocje w swoim prepaidzie... Niech całkiem oleją prepaid i po problemie. Rozumiem, że im nie zależy, ale ich polityka komunikacyjna to jakaś paranoja. Co innego mówią, co innego robią.

  • -1

    29.  2016-10-25 16:59:18

    frasag - dysponując kartą, masz prawo do danych. Sprawdź to.

  • 0

    30.  2016-10-25 17:10:28

    @22, miałem tak samo w T-mobile.

  • 0

    31. ~pabloki  2016-10-25 17:27:45  host: user-5-173-5-90.play-internet.pl

    16 coś nie dajesz znaku zycia . czyzby to był tylko bład w systemie?

  • 0

    32.  2016-10-25 17:40:08

    @pabloki: dziękuję za porady- ten krótki kod nic nie wyświetla o rejestracji a ten długi nie działa- tylko wyświetla się 9- koniec. Jeszcze spróbuję jednego chwytu ale mojego sima ani dowodu nikt nie miał.

  • 0

    33. ~pabloki  2016-10-25 18:55:42  host: user-5-173-5-90.play-internet.pl

    32 zrób zgłoszenie techniczne na maila . powód bład techniczny. bo po tym co piszez nie działa a powinno. pod *100# masz mieć napisane czy zarejestrowany czy nie. więc trzeba zgłosic jako bład . a drugi kod powinien działać i zwrot powinien byc czy jesteś uprawniony do bonusu czy nie. prawdopodobnie konsultantka ot tak mowiła sobie "potwierdzając" dane. prawdopodobnie nie masz zarejestrowanego bo nie było jak na Twoje dane. bo to co przychodzi w smsach to zdarza sie że sa pomyłki. wydaje mi sie że robisz aefrę której nie ma. zadzwoń z nr z no limitem jeszcze raz i sprawdź czy maja Twoje dane .

  • 0

    34. ~Marcin  2016-10-25 19:01:36  host: public-gprs373919.centertel.pl

    @33. Jaki jest kod pod którym można sprawdzić czy jestem uprawniony do bonusu? Pod*100# pokazuje mój nr-zarejestrowany.

  • 0

    35. ~pabloki  2016-10-25 19:08:04  host: user-5-173-5-90.play-internet.pl

    34 kod *140*282*1#

  • 0

    36. ~artyl  2016-10-25 22:11:54  host: user-94-254-227-128.play-internet.pl

    Heyah od lipca rejestrowala karte dzisiaj dopiero przyszedl sms ze zarejestrowany.Z bonusu jednak nie moge skorzystac bo oferta dotyczy tylko nowych starterow.Karta wazna do lipca 2017 trzeba poczekac co bedzie sie dzialo po 1lutym 2017

  • 0

    37. ~Dawid  2016-10-25 22:48:59  host: n27-02-01.opera-mini.net

    to było do przewidzenia że tak bd

  • 0

    38. ~Kajtek  2016-10-25 22:51:59  host: n27-02-01.opera-mini.net

    teraz coś czuje że po 1lutym bd totalna zmiana że prepaid już nie bd tak popularna a szkoda bo naprawdę jest atrakcyjna bo na abonamenty ludzie bd musieli się zobowiazac do płacenia co miesiąc przez 2lata.

  • 0

    39. ~Matylda  2016-10-25 22:54:35  host: n27-02-01.opera-mini.net

    no właśnie a ci którzy mają na abonamenty ten jąk dla firm i dla prywatnych i płacą co miesiąc przez 2lata i co2lata co operatorzy nają właśnie stały dochód

  • 0

    40. ~Pr  2016-10-26 15:36:00  host: public-gprs350952.centertel.pl

    @36 to artykuł o usługach bankowych Tmobile więc jakos nie czuję wewnetrznego oburzenia że o innych operatoravh nie piszą. Po diabła niby?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-159-27.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.