DAJ CYNK

Libicki: spadek Polkomtela to odejścia niskomarżowych klientów i czyszczenie bazy

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

Spadek liczby klientów abonamentowych wynika głównie z odejść klientów biznesowych, dużych firm. Marżowość tych produktów jest bliska zeru - powiedział wiceprezes Polkomtela Dominik Libicki.

Spadek liczby klientów abonamentowych wynika głównie z odejść klientów biznesowych, dużych firm. Marżowość tych produktów jest bliska zeru - powiedział wiceprezes Polkomtela Dominik Libicki.

Jak dodał, z kolei spadek liczby kart prepaid wynika z procesu czyszczenia bazy z nieaktywnych użytkowników.

Przypomnijmy, że w I kwartale Polkomtel stracił 192 tys. kart prepaid oraz 63 tys. kart abonamentowych głosowych, pozyskując jednak 23 tys. abonamentowych kart do transmisji danych.

Na koniec I kwartału Polkomtel miał 7,36 mln kart abonamentowych i 6,535 mln kart prepaid.

Prawdopodobnie już w sierpniu pokażemy dwie liczby: wszystkich kart SIM oraz oddzielnie tych, które były aktywne w ostatnich trzech miesiącach - dodał Libicki.

Zobacz: Wyniki Grupy Cyfrowy Polsat po 1Q2014.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł