Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości LG X power2 ma trafić na rynek w czerwcu tego roku

LG X power2 ma trafić na rynek w czerwcu tego roku

Koala 24 Kwietnia 2017 22:00

3 2

lg x power2

Zaprezentowany w lutym tego roku LG X power2 miał trafić do sprzedaży w marcu. Tak się jednak nie stało. Teraz LG podaje, że nowy model trafi do sprzedaży na początku czerwca tego roku.

Najpierw urządzenie będzie dostępne w Korei Południowej. Jego cena ma wynosić równowartość 265 dolarów.




Smartfon ma być wyposażony w 5,5-calowy ekran o rozdzielczości HD, 8-rdzeniowy procesor (1.5 GHz), 1.5 lub 2 GB RAM-u, 16 GB pamięci wewnętrznej oraz akumulator o pojemności 4500 mAh.

Dodatkowo na wyposażeniu LG X power2 znajdziemy: 13-megapikselowy aparat tylny, 5-megapikselowy aparat przedni, Bluetooth 4.2, USB 2.0 oraz WiFi (802.11 b, g, n).

Zobacz: LG potwierdza smartfon X Power 2

Źródło tekstu: gsmarena     
Źródło zdjęć: gsmarena

Dodaj do:

Tagi: lg | lg x power2

w sumie: 2
  • 1

    1. ~pabloki  2017-04-24 22:33:54  host: user-188-33-64-144.play-internet.pl

    nawalił Koala tych newsów o telefonach jakby to był mono tematyczny portal . wymieszajcie te newsy na przyszłość,

  • 0

    2. ~Calm7  2017-04-26 13:23:34  host: n29-03-02.opera-mini.net

    Barachlo koreanskie i tyle. Moj Blaccbery Priv wymiata a was jelonki nigdy nie bedzie na niego stac

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-105-189.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.