Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości LG wprowadzająca na rynek nowe telefony komórkowe

LG wprowadzająca na rynek nowe telefony komórkowe

WitekT 18 Sierpnia 2004 20:12

0 0

W związku z wprowadzeniem na rynek nowej kategorii produktów - telefonów komórkowych - firma LG Electronics zorganizowała w sierpniu i we wrześniu ogólnopolską kampanię reklamową, dotyczącą nowej oferty. Na polski rynek wchodzą na razie 2 modele telefonów komórkowych LG.

Celem kampanii jest zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą produktową firmy LG i przedstawienie unikatowych cech telefonów komórkowych produkowanych przez koncern. Polski projekt kampanii jest adaptacją pomysłu LG wykorzystywanego w innych krajach.

Nasze telefony są przeznaczone dla aktywnych ludzi, posiadających swój własny, indywidualny styl. Model G7050 jest przeznaczony głównie dla mężczyzn, natomiast model C1200 to aparat typowo kobiecy. Na tej różnicy w odbiorcy produktu oparta została zarówno koncepcja kreacji jak i komunikacji kampanii - powiedziała Ewa Chojecka, Junior Product Manager w LG Electronics Polska.




Głównymi kanałami komunikacji są prasa i nośniki outdoorowe. Reklamy prasowe ukażą się zarówno w tytułach branżowych przeznaczonych dla specjalistów, jak i w dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach dla kobiet i mężczyzn.

Kampania billbordowa opiera się na wykorzystaniu blisko 800 nośników w całym kraju. Dodatkowo, w centrum Warszawy, zainstalowana została ogromna tablica reklamowa (mega neon board) z modelem telefonu G7050. Na ulicach największych miast w Polsce zobaczyć można tramwaje z reklamami telefonów LG.

Źródło tekstu: LG     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-137-168.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.