Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości LG Viewty Smart już wkrótce na rynku

LG Viewty Smart już wkrótce na rynku

Q! 16 Maja 2009 22:58

0 0

lg gc900Firma LG potwierdziła, że jeszcze w tym miesiącu rozpocznie dostawy modelu Viewty Smart (GC900) na rynki europejskie. Charakterystyczną cechy modelu jest aparat cyfrowy o rozdzielczości 8 Mpix i zaawansowane funkcje fotograficzne. Jednak to nie koniec nowości, których można się spodziewać od LG w tym roku.

Oprócz możliwości wykonywania zdjęć o czułości nawet ISO 1600, GC900 wyposażony będzie w inteligentny tryb fotograficzny. Jego zadanie to analiza otoczenia, w którym będziemy wykonywać zdjęcie oraz automatyczny dobór ustawień w celu osiągnięcia jego jak najlepszej jakości. Pomóc ma w tym współpracująca z aparatem dioda LED oraz obsługa takich funkcji jak wykrywanie wielu twarzy, Touch Shot (możliwość ustawienia ostrości na punkcie, który wskażemy na ekranie), zdjęcia artystyczne, Beauty Shot (automatyczne usuwanie plamek czy innych niedoskonałości cery), zdjęcia panoramiczne czy tryb zdjęć seryjnych. Więcej o tym modelu pisaliśmy w tej wiadomości.

LG Viewty Smart (GC900) to następca modelu Viewty (KU990), który od chwili premiery w listopadzie 2007 roku sprzedał się w ponad 7 milionach egzemplarzy. O przekroczeniu magicznej bariery 5 mln sztuk pisaliśmy w tej wiadomości.




Oprócz tego LG zapowiedział, że jeszcze w tym roku wprowadzi na rynek telefon wyposażony w aparat potrafiący wykonywać zdjęcia w rozdzielczości aż 12 Mpix. Jego obsługa ma być prosta dzięki jeszcze większej liczbie funkcji obsługiwanych przez aparat.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło tekstu: slashphone, wł     

Dodaj do:
w sumie: 20
  • 0

    1. ~danieluk  2009-05-16 23:12:58  host: wap.mobile.project4.pl

    Lada dzien pewnie bedzie dostepny ow telefon w Biedronce:)

  • 0

    2. ~  2009-05-17 00:07:13  host: inet20909nb-2.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    juz sie ludzilem ze smart to od jakiegos OS pochodzi... :(

  • 0

    3. ~kamsihstore  2009-05-17 08:08:12  host: chello084010081107.chello.pl

    re sart os systems no cóz czy fon bez system to dno jak uwazaszczy musi byc system zeby fon był fajny nie koniecznie i napewno nastepny z 12 mpix tez nie bedzie z systemem tez bedzie dno oj gosciu nie koniecznie musi byc system mnie sie podoba i jest dostepny juz w polsce i sobie go lupie mnie tam system nie poczebny tylko maniacy maja zal bo systmu nie bo to bo tamto im zawsze bedzie zle a tak naprwde to zaden z nich nie kupi sobie tak drogich zabawek jedynie co to beda sie podniecac ze wow jaki fajny miałem lepszy to tylko sciema mam htc ma system i połowe nie wykorzystałe i nie podniecam sie tak jak wy tu wszyscy

  • 0

    4.  2009-05-17 09:28:47

    podobno telefon ma ukazać się 27 maja

  • 0

    5. ~point  2009-05-17 10:02:30  host: aapr101.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ze względu na swoje parametry techniczne przez jakiś czas na pewno będzie najbardziej zaawansowanym telefonem na rynku

  • 0

    6. ~..  2009-05-17 10:18:48  host: host-89-230-120-193.nowaruda.mm.pl

    do 3. JA uważam że system w takim telefonie poprostu musi być(Ograniczanie możliwości telefonu, no ale cóż jak lg ma zamiar wsadzić tani proc 100mhz to sie nie dziwie ze nie bedzie mial). Tymbardziej ze mniej jak 500 nie bedzie kosztowac, a te 12MPX to niech w dupie sobie wsadzą, gęściej upakowane piksele = szum, błędy kolorów itp. Jeśli by dali 5MPX w 3x wiekszym obiektywie to by zdjecia bylo OK. a tak to tylko wojna na bezsensowne mpx.

  • 0

    7.  2009-05-17 11:38:30

    Ciekawe, czy panel dotykowy też będzie taki toporny, ale znając LG tutaj już będzie wszystko dopracowane nawet w najmniejszym szczególe ;)

  • 0

    8.  2009-05-17 18:09:22

    No a cena, wiadomo juz cos?

  • 0

    9.  2009-05-17 20:46:24

    @1 nie wymyślaj ;-)

  • 0

    10. ~woland  2009-05-17 21:40:49  host: abmg232.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam nadzieje,ze wszystkie niedociągnięcia czy wręcz błedy konstrukcyjne, które pojawiły się w ku990 zostaną naprawione.Ja osobiście szybko tego modelu się pozbyłem. Fatalna obsługa smsów głównie przez klawisz c, który sprawiał,ze telefon prawie wypadał z ręki podczas mazania tekstu, zaznaczanie miejsca pisania palcem(nieprecyzyjne) i nie czytanie folderów na karcie pamięci, to wady, które go zdyskwalifikowały

  • 0

    11. ~  2009-05-17 22:14:04  host: f96-037.opera-mini.net

    L.G. zachorował na megapixele a zdjęcia i tak do d... tak jak i cały telefon!

  • 0

    12. ~pisul  2009-05-17 23:59:26  host: kwiatkowskiego.res.pl

    najlepsze 100 zdjec z komorek- http://www.esato.com/phonephotos/index.php?toplist=yes

  • 0

    13. ~jawa  2009-05-18 11:06:32  host: 77-252-124-35.ip.netia.com.pl

    W pełni multimedialny telefon http://www.telepolis.pl/news.php?id=14876 jest jak najbardziej godnym następca swojego poprzednika LG Viewty, telefon wyposażony będzie w inteligentny tryb fotograficzny, którego zadaniem jest analiza otoczenia, w którym będziemy wykonywać zdjęcie oraz automatyczny dobór ustawień w celu osiągnięcia jego jak najlepszej jakości,dodatkowo aparat posiada funkcję wykrywania wielu twarzy, Touch Shot czyli coś dla maniaków robienia zdjęć

  • 0

    14. ~dogi  2009-05-18 11:13:29  host: 77-252-124-35.ip.netia.com.pl

    LG jest coraz lepszym producentem telefonów, oprócz Smarta wyposażonego w mnóstw funkcji fotograficznych co daje ogrom przyjemności użytkownikom telefonu moja uwagę przykuwa ostatnio wprowadzona na polski rynek LG Arena, która jest wyznacznikeim luksusu i droga jaką powinni podążać dzisiejsi producenci telefonów, trójwymiarowy interfejs graficzny po raz pierwszy zastosowany w telefonach to coś naprawdę nowego na naszym rynku, popieram takie rozwiązania bo dzięki temu możemy korzystać z coraz to lepszych telefonów, a poza tym skończyła się już era Nokii i dla mnie teraz na prowadzenie wychodzi LG ze swoimi nowatorskimi rozwiązaniami.

  • 0

    15. ~rex  2009-05-27 19:51:10  host: yarpen.mac.edu.pl

    LG to bardzo dobra marka, myśle że ma spore szanse na stanie się potentatem na rynku telefonów komórkowych, mają bardzo innowacyjne rozwiązania a to się dziś liczy na rynku

  • 0

    16. ~max  2009-05-28 20:25:43  host: yarpen.mac.edu.pl

    No to czekamy na premierą na polskim rynku, bo takiego telefonu nie można przegapić, szkoda by było gdyby nie trafił na polski rynek

  • 0

    17. ~zani  2009-05-28 20:47:59  host: yarpen.mac.edu.pl

    A może czas otworzyć sie na tekie marki jakLG które stosują w swoich telefonach innowacyjne rozwiązania bo ciągle trwa przecież walka o klienta i trzeba go czymś do siebie przekonać

  • 0

    18. ~draki  2009-06-24 11:50:37  host: 77-252-124-35.ip.netia.com.pl

    Moim zdaniem to super sprzęt. Po danych technicznych sądzę, że będzie niezłym przeciwnikiem na rynku. Piękny design z 3 calowym ekranem, który w zupełności wystarczy. Bardzo ciekawy niecodzienny interfejs w rozdzielczości WVGA. Znakomity aparat o parametrach jak niektóre dzisiejsze aparaty cyfrowe, no i ta możliwość nagrywania filmów w wysokiej rozdzielczości i 120 klatek/s , czyli jednym słowem znajdzie się też coś dla telemaniaków. Ma wszystko co dzisiejszy telefon mieć powinien, trudno się do czegoś przyczepić...jednym słowem super sprzęt

  • 0

    19. ~a  2009-06-26 14:54:16  host: aapt73.neoplus.adsl.tpnet.pl

    on chyba jest już w sprzedaży ... nie mogę się doczekać, na razie kasy na niego nie mam ale chociaż się w sklepie tym cudem pobawie

  • 0

    20. ~gocha  2009-07-01 11:02:41  host: 77-252-124-35.ip.netia.com.pl

    Obok LG Areny Smart to kolejny z najbardziej zaawansowanych i funkcjonalnych telefonów na rynku.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-51-93.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.