Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości LG V30 - będzie bezprzewodowe ładowanie czy nie?

LG V30 - będzie bezprzewodowe ładowanie czy nie?

Isand 13 Sierpnia 2017 23:41

1 0

lg v30 backpanel

Od pewnego czasu pojawiają się sprzeczne informacje na temat możliwości bezprzewodowego naładowania nadchodzącego LG V30. Spór odżył ponownie - tym razem dzięki krótkiej obecności bezprzewodowej ładowarki na stronie LG.




Do tej pory większość przecieków mówiła o tym, że podstawowa wersja V30 będzie miała okrojone możliwości. Między innymi miała być pozbawiona możliwości bezprzewodowego naładowania. Klienci chcący posiadać "pełnowartościowy" model mieli zakupić wersję z "plusem". Jednak w opisie ładowarki znalazła się informacja, że jest ona przeznaczona dla wersji standardowej.

By uzyskać odpowiedź na pytanie zawarte w tytule wiadomości będziemy musieli poczekać do 31 sierpnia. Wtedy właśnie (podczas targów IFA w Berlinie) zaprezentowany zostanie nowy smartfon LG.

Źródło tekstu: slashleaks.com, wł     

Dodaj do:

Tagi: lg v30

w sumie: 9
  • 0

    1. ~  2017-08-14 00:23:05  host: apn-31-0-32-232.dynamic.gprs.plus.pl

    Fajne gdybanie. Uwielbiam takie niusy.

  • 0

    2. ~Czarny berbeć 7  2017-08-14 00:33:33  host: a03-10-06.opera-mini.net

    A co ci sie nie podoba w niusie.., fajny temat, ładnie wyglądający smartfon

  • 0

    4.  2017-08-14 07:43:59

    Jeśli chcą konkurować z ajfoniozą 8, to zapewne będzie.

  • 0

    5. ~Bartek  2017-08-14 08:19:16  host: user-94-254-178-102.play-internet.pl

    Ta podstawa zniszczy wszystko inne. A po co komu bezprzewodowe ładowanie,które adekwatnie jest wolniejsze niż przez kabel bezpośrednio.

  • 0

    6.  2017-08-14 08:43:18

    5). no, ale wiesz, bajer, to bajer... apple w 8 się jeszcze zastanawia
    ;-)

  • 0

    7. ~  2017-08-14 08:43:43  host: apn-31-0-32-20.dynamic.gprs.plus.pl

    @2, gdybanie. Będzie czy nie, nie wiadomo - bez sensu.

    @5, może po to, żeby nie celować półcentrymetrową wtyczką w gniazdko. No i po prostu żeby było fajnie.

  • 0

    8. ~gizmomp  2017-08-14 09:10:54  host: 85-14-72-188.static.akk.net.pl

    Ja tam bym wolał irdę w tym telefonie. Ale raczej tam tego nie znajdę.

  • 0

    9. ~totak  2017-08-14 09:45:45  host: a10-04-05.opera-mini.net

    do redakcji :
    coraz wiecej tu
    informacji
    plotkarskich,że cos ma
    byc ,cos ktos gdzies
    słyszał,juz chyba jest,prawdopodobnie
    będzie itp .wezcie
    piszcie co juz jest ,a nie
    co moze bedzie ,a w
    sumie moze nigdy nie
    bedzie .inaczej tak na prawdę stajecie się
    plotkarzami.

  • 0

    11.  2017-08-14 11:21:43

    Ładowanie bezprzewodowe jest wolne, ale bardzo przydatne. Nawet teraz jak do was piszę, to telefon leży na biurku i się ładuje. Mogę go podnieść co kilka minut, odłożyć jedną ręką i nadal się ładuje. Bajer, ale fajny :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-146-251.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.