Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości LG stawia na 3G

LG stawia na 3G

LuiN 6 Lutego 2008 23:44

0 0

Koreański producent telefonów, LG Electronics, przekazał dziś informacje na temat swojego rozwoju na rynku europejskim w 2007 roku. Producent szczyci się 38-procentowym wzrostem sprzedaży.

Na wzrost sprzedaży złożyły się przede wszystkim nowatorskie konstrukcje, takie jak LG Viewty, twierdzi producent. Obecnie LG dzierży około 10% sprzedaży telefonów w Europie. Firma widzi przyszłość przede wszystkim w aparatach 3G. Według analityków LG, w tym roku telefony trzeciej generacji będą stanowiły 64% sprzedaży komórek w Europie (w 2007 roku było to 34%).




9,8 mln sztuk telefonów jakie udało się sprzedać LG w ubiegłym roku w Europie, wedle planów ma być zwiększone do 13,5 mln w tym roku. Jednocześnie planowane jest zwiększenie sprzedaży ogólnoświatowej do 100 mln sztuk (wzrost o 25% względem stanu obecnego). Zbiorcze zestawienie wyników światowej sprzedaży telefonów, zaprezentowaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Reuters, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~Templariusz  2008-02-07 07:54:41  host: staticline23090.toya.net.pl

    Chyba nie sądzą, że ten pomysł uratuje tą upadającą markę...

  • 0

    2. ~  2008-02-07 09:06:38  host: chello084010221144.chello.pl

    Niektore telefony maja naprawde fajne

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-213-149.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.