Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości LG przyznał, że zapętlone restarty G4 mają podłoże sprzętowe

LG przyznał, że zapętlone restarty G4 mają podłoże sprzętowe

LuiN 27 Stycznia 2016 12:48

5 0

W ciągu ostatnich kilku miesięcy w sieci pojawiło się dużo narzekań na LG G4 związanych z samoistnym, zapętlonym restartowaniem się telefonu. LG w końcu rozwiąże ten problem.

Historie użytkowników telefonu były podobne. Nagle telefon wyłączył się, przy próbie uruchomienia ekran podświetlał się, jednak po chwili wczytywania systemu restartował się i tak w kółko. Wyglądało to tak, jak na filmie poniżej:




Zobacz: inne filmy z kategorii Wydarzenia

Przez długi czas LG nie komentował wykrytej przez użytkowników usterki. Teraz przyznaje, że nie jest to wada oprogramowania, lecz sprzętowa, a dokładnie "luźny kontakt pomiędzy komponentami". W razie wystąpienia problemu LG zaprasza do autoryzowanego serwisu lub sprzedawcy telefonu w celu zgłoszenia urządzenia do naprawy gwarancyjnej.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło tekstu: Android Authority, wł     
Źródło zdjęć: nullnull

Dodaj do:

Tagi: lg | lg g4

w sumie: 27
  • 0

    8. ~Grooby1990  2016-01-27 14:32:28  host: 88.220.43.218

    7 miesięcy użytkowania i nigdy mi się to nie przytrafiło. Potwierdzi ten problem ktoś posiadający telefon z krajowej dystrybucji?

  • 0

    9. ~Gg  2016-01-27 14:42:02  host: user-94-254-129-21.play-internet.pl

    Na taki problem cierpi znaczna część Galaxy S2 neo. Niestety, wada praktycznie nie do usunięcia. Wiem bo mam. Potem na S3 już bez problemu, obecnie przesiadka na S5 też bez żadnych problemów.

  • 1

    10.  2016-01-27 15:28:55

    Mają jakiś problem na etapie produkcyjnym. Według projektu komponenty miały się luzować dopiero po upływie okresu gwarancyjnego.

  • 0

    11. ~Xxx  2016-01-27 15:29:56  host: public-gprs374978.centertel.pl

    W S III też tak mialem

  • 0

    12. ~nv item  2016-01-27 15:53:58  host: ip-5-172-247-235.free.aero2.net.pl

    lepiej niech naprawią nv items , popatrzcie na ten sam problem lg e900 bootloop

  • 0

    13. ~Pawcio  2016-01-27 16:35:43  host: afhu245.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tyle kasy za takiego bubla? Śmiech *** :)

  • 0

    14. ~anono34  2016-01-27 17:53:17  host: 62.152.147.163.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    @TomecekGD Do G4 w tamtym tygodniu pojawiła się aktualizacja. Więc wychodzą częściej niż u samsunga.
    @9 S5 niby wodoodporny a mi zamókł, po reklamacja i odwoływaniu samsung stwierdził że jest to z powodu kondensacji pary wodnej. Tak więc pamiętać należy o szaliku dla telefonu.

  • 0

    15. ~Luku  2016-01-28 00:08:40  host: adtq53.neoplus.adsl.tpnet.pl

    #4 za Twojego s6 mozna kupic 4x xiaomi Rn2 ktory niewiele odbiega ;-)

  • 0

    16. ~Hav3k  2016-01-28 14:26:02  host: host-212.96.239.194.tvksmp.pl

    No niestety LG to niezbyt solidna firma mój LG 4xHD też wylądował w serwisie praktycznie zaraz po wyjęciu z pudełka bo na ekranie wyświetlały się co chwila czarne paski a serwis to też tragedia dwa razy twierdzili że wszystko jest ok dopiero za trzecim wymienili płyte główną i było ok.

  • 0

    17. ~julek  2016-07-13 09:59:33  host: ip-5-172-247-213.free.aero2.net.pl

    No i mi sie to przydarzylo po 11 miesiacach uzytkowania. Dokladnie tak samo jak na video. Zobaczymy co bedzie jak przyjdzie z naprawy...

  • 0

    18. ~adam  2016-08-28 15:47:45  host: apn-37-248-161-241.dynamic.gprs.plus.pl

    U mojej siostry po około roku. U mnie po 14 miesiącach. Wygląda na celowe działanie producenta. Nie przewidzieli tylko że zaczną się sypać przed upływem gwarancji...

  • 0

    19. ~Nmn  2016-08-28 16:54:57  host: 8.37.237.61

    Ehh.. Szkoda... Flagowiec... Udawanie glupiego przez LG, by pozniej ,,udawac" ze nie znali problemu... Znali...

  • 0

    20. ~brach  2016-09-17 18:49:37  host: user-94-254-179-176.play-internet.pl

    U mnie po 11 miesiącach. Wysmiana płyty głównej.

  • 0

    21. ~kriigo  2016-09-20 07:44:51  host: 77-45-110-165.sta.asta-net.com.pl

    U nas w firmie 8 lg g4 mamy. Właśnie wysyłam 5tego do naprawy. Pierwsze 4 sztuki - wymiana płyty głównej.

  • 0

    22. ~Sunako  2016-10-13 23:07:36  host: user-94-254-146-19.play-internet.pl

    Z przyjaciółką wzięliśmy 2 telefony LG G4. Jej padł pierwszej, mi 2-3tygodnie później. od zakupu minęło 8 miesięcy.

  • 0

    23. ~Szymon  2016-10-17 13:09:14  host: ckp218.neoplus.adsl.tpnet.pl

    LG G4 wybrałem pod długim zastanowieniu się nad S6. w ciągu 12 miesięcy od zakupu 3 razy(!) miałem ten problem. raz wrócił mi z serwisu i godzinę później znów to samo. czekam teraz na zwrot gotówki albo wymianę na inny model, bo to jest dramat.

  • 0

    24. ~Fly Video Drones  2016-11-16 20:03:59  host: user-94-254-177-65.play-internet.pl

    Witam. Właśnie mam ten sam objaw. Reset po wyświetleniu loga LG. Jak ostygnie czasami się włączy na kilka sekund po czym sam się resetuje. Jutro z nim jade do sklepu. Typowa wina zlych połączeń BGA

  • 0

    25. ~Baltazarrr  2016-12-12 20:14:48  host: achx29.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mam LG G4 z angielskiej dystrybucji z sieci O2. Bootloop się zrobił na 5 dni przed końcem roku użytkowania :) Prawie cały rok śmigał aż miło... a tu takie święta sie szykują hehe... wysyłam do O2 - dadzą mi jakiś inny refubrished :( i po kiego dbałem o szkło itd...?

  • 0

    26. ~Kotix  2016-12-22 09:36:23  host: 92-63-47-190.ip.mgk.pl

    Od dzisiaj muszę dołączyć do grona osób z tym samym problemem. Nie mogę uruchomić telefonu i cały czas zapętla się ekran startowy.
    Do tej pory mój G4 śmigał aż miło...

  • 0

    27. ~Polak  2017-02-04 20:54:59  host: adkt241.ipv4.supernova.orange.pl

    No - ja również przyłączam się do tego grona. Pad telefonu po 11 miesiącach. Za takiego flagowca to ja dziękuję.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-255-164.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.