Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości LG przyznał, że zapętlone restarty G4 mają podłoże sprzętowe

LG przyznał, że zapętlone restarty G4 mają podłoże sprzętowe

LuiN 27 Stycznia 2016 12:48

5 0

W ciągu ostatnich kilku miesięcy w sieci pojawiło się dużo narzekań na LG G4 związanych z samoistnym, zapętlonym restartowaniem się telefonu. LG w końcu rozwiąże ten problem.

Historie użytkowników telefonu były podobne. Nagle telefon wyłączył się, przy próbie uruchomienia ekran podświetlał się, jednak po chwili wczytywania systemu restartował się i tak w kółko. Wyglądało to tak, jak na filmie poniżej:




Zobacz: inne filmy z kategorii Wydarzenia

Przez długi czas LG nie komentował wykrytej przez użytkowników usterki. Teraz przyznaje, że nie jest to wada oprogramowania, lecz sprzętowa, a dokładnie "luźny kontakt pomiędzy komponentami". W razie wystąpienia problemu LG zaprasza do autoryzowanego serwisu lub sprzedawcy telefonu w celu zgłoszenia urządzenia do naprawy gwarancyjnej.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło tekstu: Android Authority, wł     
Źródło zdjęć: nullnull

Dodaj do:

Tagi: lg | lg g4

w sumie: 37
  • 0

    18. ~adam  2016-08-28 15:47:45  host: apn-37-248-161-241.dynamic.gprs.plus.pl

    U mojej siostry po około roku. U mnie po 14 miesiącach. Wygląda na celowe działanie producenta. Nie przewidzieli tylko że zaczną się sypać przed upływem gwarancji...

  • 0

    19. ~Nmn  2016-08-28 16:54:57  host: 8.37.237.61

    Ehh.. Szkoda... Flagowiec... Udawanie glupiego przez LG, by pozniej ,,udawac" ze nie znali problemu... Znali...

  • 0

    20. ~brach  2016-09-17 18:49:37  host: user-94-254-179-176.play-internet.pl

    U mnie po 11 miesiącach. Wysmiana płyty głównej.

  • 0

    21. ~kriigo  2016-09-20 07:44:51  host: 77-45-110-165.sta.asta-net.com.pl

    U nas w firmie 8 lg g4 mamy. Właśnie wysyłam 5tego do naprawy. Pierwsze 4 sztuki - wymiana płyty głównej.

  • 0

    22. ~Sunako  2016-10-13 23:07:36  host: user-94-254-146-19.play-internet.pl

    Z przyjaciółką wzięliśmy 2 telefony LG G4. Jej padł pierwszej, mi 2-3tygodnie później. od zakupu minęło 8 miesięcy.

  • 0

    23. ~Szymon  2016-10-17 13:09:14  host: ckp218.neoplus.adsl.tpnet.pl

    LG G4 wybrałem pod długim zastanowieniu się nad S6. w ciągu 12 miesięcy od zakupu 3 razy(!) miałem ten problem. raz wrócił mi z serwisu i godzinę później znów to samo. czekam teraz na zwrot gotówki albo wymianę na inny model, bo to jest dramat.

  • 0

    24. ~Fly Video Drones  2016-11-16 20:03:59  host: user-94-254-177-65.play-internet.pl

    Witam. Właśnie mam ten sam objaw. Reset po wyświetleniu loga LG. Jak ostygnie czasami się włączy na kilka sekund po czym sam się resetuje. Jutro z nim jade do sklepu. Typowa wina zlych połączeń BGA

  • 0

    25. ~Baltazarrr  2016-12-12 20:14:48  host: achx29.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mam LG G4 z angielskiej dystrybucji z sieci O2. Bootloop się zrobił na 5 dni przed końcem roku użytkowania :) Prawie cały rok śmigał aż miło... a tu takie święta sie szykują hehe... wysyłam do O2 - dadzą mi jakiś inny refubrished :( i po kiego dbałem o szkło itd...?

  • 0

    26. ~Kotix  2016-12-22 09:36:23  host: 92-63-47-190.ip.mgk.pl

    Od dzisiaj muszę dołączyć do grona osób z tym samym problemem. Nie mogę uruchomić telefonu i cały czas zapętla się ekran startowy.
    Do tej pory mój G4 śmigał aż miło...

  • 0

    27. ~Polak  2017-02-04 20:54:59  host: adkt241.ipv4.supernova.orange.pl

    No - ja również przyłączam się do tego grona. Pad telefonu po 11 miesiącach. Za takiego flagowca to ja dziękuję.

  • 0

    28. ~Maciek  2017-02-23 23:54:31  host: dyq27.neoplus.adsl.tpnet.pl

    LG Flex 2, zapętlony ekran, dzisiaj się to stało :(

  • 0

    29. ~ralfi  2017-03-03 23:03:19  host: 185.55.65.174

    Witam, u mnie to samo stało się dzisiaj, aczkolwiek jeśli chodzi o usterkowość flagowców LG to i tak znacznie lepiej wypada w porównaniu do Samsunga czy tej iphona

  • 0

    30. ~ŁW  2017-04-01 12:32:10  host: user-94-254-133-140.play-internet.pl

    Witam,
    W skrócie przedstawię swoją historię:
    Objawy jak u innych. Zgłosiłem przez Play do serwisu LG telefon. Diagnoza: ingerencja cieczy. Mimo odwołań serwis podtrzymał swoją opinię. Swoją diagnozę oparli o małą kropkę na baterii (wyjmowalnej)- była czerwona, a powinna być biała.
    Prześledziłem fora zagraniczne i wiem, że na korpusie telefonu (pod baterią) jest inny punkt kontrolny. U mnie był biały, więc o ingerencji cieczy nie mogło być mowy... (super serwis jest w LG). Co zrobiłem. Poszedłem do salonu PLAY i z tytułu rękojmi reklamowałem telefon (oddałem telefon bez baterii). Po tygodniu przysłali z wymienioną płytą główna.
    SERWIS LG- chyba nie muszę komentować.

  • 0

    31. ~  2017-05-22 18:48:06  host: user-94-254-130-230.play-internet.pl

    U mnie flex 2 tak samo sie resetowal wymiana plyty głównej w play

  • 0

    32. ~Kriss  2017-05-31 13:29:15  host: 93-82-64-58.adsl.highway.telekom.at

    Mam dwuletniego flex 2 i ten model także ma ten problem ... wcale nie odosobniony w necie aż się roi od przykładów. Także to poważny problem smartfonów LG!!

  • 0

    33. ~Darth Nihilus  2017-06-04 23:03:17  host: user-94-254-164-117.play-internet.pl

    Padają jak muchy...mój wysiadł po 7 miesiącach, mam nadzieję że LG poniesie konsekwencje, bo to jest normalne oszustwo! Wstyd...żeby świadomie wypuszczać na rynek telefon z wadą fabryczną i to flagowy model. Ciekawe jak długo podziałają nowe G6, współczuje tym co go kupili. Już nigdy nie zaufam i nie kupię nic od tych koreańskich cinkciarzy!!!!

  • 0

    34. ~1emilia  2017-07-06 12:23:11  host: user-94-254-237-147.play-internet.pl

    Mój Lg G4 padł dziś definitywnie niestety; kupiłam nowy, ale na rynku wtórnym przez allegro, bardzo tanio jako nie trafiony prezent (nie ma go w bazie danych tel. kradzionych) -serwis nie obsługuje telefonów bez gwarancji bezpłatnie, wymiana płyty to koszt ok 1000 zł. 1300 kosztuje nowy telefon. To totalna porażka jeżeli producent przyznaje się do błędów w partii telefonów a nie ponosi za to konsekwencji zważywszy że błąd pojawia się również często po czasie gwarancyjnym - kicha

    Czy ktoś z was znalazł może na to alternatywne rozwiązanie - pytam o bezpłatną naprawę a nie zakup innego czy opatę za serwis

  • 0

    35. ~Bullet  2017-09-10 13:25:34  host: 89-79-176-148.dynamic.chello.pl

    Mój LG G4 padł po 1,5 roku użytkowania. Brak gwarancji bo kupiony na firmę. Według mnie to zamierzona akcja LG - postarzanie produktów aby kupować nowe. Nigdy więcej LG, mimo że działał dobrze, ale jak go się nie da teraz włączyć to mogę wyrzucić do kosza.

  • 0

    36. ~Tomek  2017-09-12 16:32:21  host: static-192-209.is.net.pl

    Chetnie sie wypowiem. Moj LG G FLEX2 po 1.5roku padl nie moglem go nawet wlaczyc poszedl do serwisu - wymiana plyty glownej. Po 2 miesiacach od naprawy padl znowu jednak tym razem zlapal loopa jak na filmiku i wyslalem na gwarancje... albo przy wymianie dostalem uzywana plyte glowna juz padnieta , a nie nowke sztuke albo niewiem co... ale obstawiam ze uzywana albo w ogole nie bylo wymiany :)

  • 0

    37. ~Pollack  2018-01-10 14:40:05  host: apn-31-0-46-33.dynamic.gprs.plus.pl

    U mnie G4 właśnie padł 2 tygodnie przed upływem gwarancji -
    zapalił się jak w poprzednich opisach. Mocno wkurzające zważywszy że obecnie telefon jest obecnie miejscem, gdzie przechowuje się mnóstwo zdjęć oraz informacji. Jestemu rozczarowany tym flagowcem, który nie okazał się być trwalszy od mojej poprzedniej budżetowej Nokii 610.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-83-81-52.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.