Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Lepszy Telefon do Wygadania w Netii

Lepszy Telefon do Wygadania w Netii

LuiN 9 Maja 2008 13:47

0 0

8. maja ruszyła nowa oferta Netii, w której obowiązuje tylko jedna cena na wszystkie telefony stacjonarne - lokalne i międzymiastowe oraz do UE, USA i Kanady.

W cenie abonamentu standardowego TP (42,70 zł) klient otrzymuje ponad 120 minut połączeń na telefony stacjonarne lub ponad 40 minut na telefony komórkowe. Dodatkowe opcje taryfowe (Wybrane Numery, Wieczory i Weekendy oraz Cały Czas) dotyczą również połączeń do UE, USA i Kanady.




Pakiet kwotowy abonamentu jak i połączenia ponad kwotę abonamentu rozliczne są w cenie 0,35 zł/min na numery stacjonarne całej Unii Europejskiej, Kanady i USA oraz w cenie 0,90 zł/min w przypadku połączeń na polskie numery komórkowe, z włączeniem Play.

Netia gwarantuje wszystkim klientom możliwość zmiany oferty na inną w trakcie obowiązywania umowy (w przypadku umów na 24 i 36 miesięcy).

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:
w sumie: 32
  • 0

    13. ~  2008-05-09 17:26:00  host: 212-102-28-45.adsl.inetia.pl

    A czemu nic nie piszecie o ofercie netii na 10 000 minut?

  • 0

    14. ~trol  2008-05-09 17:31:57  host: 80.51.196.2

    9~ A jak ja mam modem kablowy na usb, to też mogę postawić bramkę?

  • 0

    15. ~mamnik  2008-05-09 19:09:22  host: chs65.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dobra oferta -0,35 gr za minute do USA , Ue itp...to przeciez smieszna suma, zdecydowanie wroze sukces tej usludze.

  • 0

    16. ~Cobra011  2008-05-09 22:15:06  host: 77-253-147-151.adsl.inetia.pl

    Nie doprowadzi to do bankructwa TP S.A dlatego, ze ludzie narzekaja na cenik TP ale boja sie przechodzić do innej sieci taka jest prawda.

  • 0

    17.  2008-05-09 23:03:04

    0,35 zł za min międzynarodową to "dość poczciwa oferta" ale dobra to taka w której minuta jest w cenie połączenia lokalnego w Polsce.

  • 0

    18.  2008-05-10 10:16:19

    zawsze to coś nowego i niejednemu do gustu przypadnie swoją drogą dialog fajną ofertę z tv przygotował coś w rodzaju videostrady teraz czekamy na netię...

  • 0

    19. ~  2008-05-10 11:35:24  host: dpn175.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 - to to jest oferta dla twojej mamy; 30 dni x 40 minut, to 1200/m-c, więc minut bierze sobie cały czas i jedzie ze zwykłego telefonu za 93zeta (a jak ma ochotę na więcej, to ma jeszcze 800 minut rezerwy:); licząc 7gr za VoIP wyszłoby jej 84zł (plus linia) i każde przekroczenie jeszcze wiecej; ja zresztą swoim rodzicom też zaraz każe zamawiać - mają dziś 2000 w tp za 109, a tu to samo 16zł taniej, prawie jak w UPC, którego niestety nie ma u nich

  • 0

    20. ~  2008-05-10 11:39:57  host: dpn175.neoplus.adsl.tpnet.pl

    35gr to w sumie sporo, ale patrzyłem, ze poprzednio w netii było 26 tylko liczone minutowo, więc w sumie wyjdzie na to samo, bo teraz jest sekundowo - kluczowe jest i tak 120 minut w abo; większość pewnie i tak więcej nie wygada (patrzyłem na swój rachunek i bym się na ten przykład zmieścił:)

  • 0

    21. ~  2008-05-10 11:43:45  host: dpn175.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a tu jeszcze jedna niespodzianka - można abo na kom wydać, wyjdzie jakieś 47 minut; chyba wezmę i z domu odciążę swojego Orangutana:)

  • 0

    22. ~  2008-05-10 12:00:51  host: cjk251.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dokladnie tak 20. 120 jest OK, a potem sekundowo liczą, wiec to wyjdzie na to samo. Ciekawe jaka bedzie odp. TP, pewnie standardowo zadna.

  • 0

    23. ~  2008-05-10 12:58:32  host: aacp204.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @19 Za 27zł mam przez 120dni, co tydzień 300minut (5godzin) do krajów wymienionych na głównej stronie voipdiscount.com Po 120dniach kasa schodzi mi z salda (te 5euro netto), nigdy nie przepada. Połączenia poza freedaysami są śmiesznie niskie, 4gr stacjonarny, 20gr komórka w pl, usa to i to 3gr. Szczerze mówiąc, nikt mnie nie nawróci do stacjonarki póki mam możliwośc korzystania z voip. :)) Tylko dziwi mnie to, dlaczego ludzie się tak tego voipa boją ;o)

  • 0

    24. ~tkubon  2008-05-10 17:48:50  host: 85-126-221-172.work.xdsl-line.inode.at

    ciekawe czy te rozmowy zagraniczne obejmuja tez Szwajcarie i Norwegie, jesli pisza, ze do UE to moze byc niemily ZONK i tu taryfikowac oddzielnie w pakiecie np. Caly czas.

  • 0

    25.  2008-05-11 00:31:41

    @24. Rzut oka do cennika i wszystko jasne - Szwajcaria, Norwegia, Andora, Monako, Gibraltar, Liechtenstein i Watykan stawka 1.06zł/min, do San Marino nawet więcej, bo 1.95zł/min. @23. Jak Ci wyszło 4gr czy 20gr skoro za 5Euro zapłaciłeś 27zł ? Mnie wychodzi 5.4gr/min na kierunki gdzie są freedays i 27gr/min na komórki - przy tej cenie to wolę dzwonić na komórki z TT z podwójnym doładowaniem - przynajmniej nie muszę połowy rozmowy poświęcać na powtarzanie tego co powiedziałem.

  • 0

    26. ~Hołek  2008-05-12 21:42:50  host: acub102.neoplus.adsl.tpnet.pl

    widzę, że netia się wzięła też ostro za promowanie stacjonarnych rozmów. no i dobrze, bo nadal wiele osób korzysta z tych usług. no i jest lepiej niż w tepsie wg mnie. raz, że taniej o 10 zł, dwa, że jednak w tej tepsie to za 50 zł mam tylko godzinę (przynajmniej mnie tak naliczają). promocja naprawdę fajna. no i ceny za granicę już zaczęły być user friendly.

  • 0

    27. ~wandal  2008-05-13 08:47:35  host: cjd49.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niestety tepsa stoi w miejscu z telefonia tak samo jak z netem. netia zainwestowala odpowiednipo duzo w szerokopasmowke, uatrakcyjnila oferte ,wiec moze spokojnie zajajc sie telefonia, bez obaw ze cos jest zaniedbane. lubie ich pomyslowosc

  • 0

    28. ~bryszek  2008-05-14 22:09:49  host: cjm91.neoplus.adsl.tpnet.pl

    heh, a jak netia przejmie jeszcze tele2, bo takei chodza sluchy, to moze sie okazac, ze tepsa spadnie ze swojego stolka, bo nie bedzie w stanie utrzymac sie na rynku z taka oferta, no chyba ze ja w koncu uatrakcyjni

  • 0

    29. ~Kamil  2008-05-15 22:28:35  host: aayv184.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie ma co się łudzić, że tepsa cokolwiek uatrakcyjni. ale jak netia przejmie tele2, to tepsa będzie mogła się już poważnie obawiać o swoją pozycję. w końcu netia się rozrośnie nagle o 50%. to lepiej niż z węzłów llu :)

  • 0

    30. ~mentor  2008-05-16 22:32:00  host: cjs146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bardzo fajna oferta, netia w koncu wziela sie za telefon, widac czuje sie juz pewnie ze swoja oferta szerokopasmowego internetu i moze inwestowac w kolejne dzialalnosci. bardoz fajnie

  • 0

    31. ~Michał  2008-08-22 14:13:43  host: 87-205-34-87.adsl.inetia.pl

    Wypuściłem balon próbny i wszyscy znajomi którzy to wzięli są zadowoleni - idę podpisać umowę w VLR na linii Tepsy. Net już mam w BSA od Netii, specjalnie odczekałem i pofatygowałem się do salonu &FTP czy jakoś odpowiedzieli na tą ofertę. Oczywiście odpowiedź "nic nie możemy zaproponować". Niech francuscy emeryci i zarząd &FTP się wali. I tak na stacjonarne korzystam z Betamax za 27 zł/120 dni po 300 min tygodniowo, abonament stacjonarny niestety muszę mieć do DSLa, więc kluczowe jest że w Netii te 42,70 można wygadać na 47 min. komórkowych - w &FTP tylko na stacjonarne. Ostatni rachunek miałem na blisko 60 zł za ...1 minutę połączeń komórkowych, nic więcej. Co do Betamaxu, który ktoś tu chwalił - do stacjonarnych jest OK (trochę dłużej wybiera), ale komórki w PL są fatalne i drogie - liczone minutowo, a nie sekundowo. Co gorsza nierzadko betamax kasuje za 1 minutę nawet jeśli odrzuci się połączenie na komórce=nie uzyska połączenia wcale. Tak więc do stacjonarnych VoIP (Betamax), komórki z domu Netia w tej ofercie i powinno być OK. Jedyny minus jaki widzę, to że NEtia na linii TP nie ma oferuje CLIP, ma myć dopiero aktywny od października (jak zwykle &FTP rzuca kłody pod nogi, bo na linii Netii jest od zawsze).

  • 0

    32. ~  2009-02-15 02:09:18  host: host-86-63-139-61.nplay.net.pl

    jak sprawdzic ile zostalo z tych 42 zl do wygadania?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-183-43.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.