Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Lenovo wkracza na rynek tabletów

Lenovo wkracza na rynek tabletów

Q! 22 Lipca 2010 11:12

0 0

Lenovo - czwarty producent komputerów na świecie - poinformował, że zamierza wprowadzić na rynek tablet sygnowany własną marką. Pracować on będzie pod kontrolą systemu Google Android.

Tablet od Lenovo ma pracować pod kontrolą systemu Google Android i współpracować z pierwszym telefonem tego producenta o nazwie LePhone, który dostępny jest obecnie na rynku chińskim. Szerzej o nim pisaliśmy w tej wiadomości.

Obecnie Lenovo opracował już tego typu urządzenie, które otrzymało roboczą nazwę LePad. Jednak rzecznik firmy, Wu-Hwa, nie zdradził ani handlowej nazwy tabletu, ani tym bardziej terminu, w którzym miałby on zostać wprowadzony na rynek.




Czy ma szanse powodzenia? Według firmy analitycznej IDC jak najbardziej, gdyż do roku 2014 oczekuje się, że roczny wzrost tego segmentu rynku osiągnie poziom ponad 57%.

Tymczasem najbardziej popularny obecnie tablet świata - iPad - został sprzedany w ponad 3,25 mln egzemplarzy. Według iSuppli, w ciągu roku od premiery liczba ta może osiągnąć nawet 13 mln. Obecnie jego sprzedaż, jak utrzymuje iSuppli, ograniczona jest nie popytem, ale możliwościami produkcyjnymi.

Źródło tekstu: Reuters, wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1.  2010-07-22 19:12:32

    też czekam na iPada w Polsce, ale najchętniej w kolejny model mam nadzieję, że z kamerką. Wracając do tematu, ciekawe czy lePad będzie okrzyknięty kilerem iPada ?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-144-36-228.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.