DAJ CYNK

Kura godzina?

WitekT

Wydarzenia

Głównym bohaterem nowych reklam Simplusa dotyczących usługi Od 16 darmo będzie... kura.

Głównym bohaterem nowych reklam Simplusa dotyczących usługi Od 16 darmo będzie... kura.

Kampania składać się będzie z dwóch części. Pierwsza to silna miesięczna multimedialna kampania z użyciem telewizji, w drugiej części w lipcu i sierpniu radio, prasa, Internet zostaną wsparte wakacyjnym outdoorem i przez specjalne reklamy w letnich kurortach.

W kampanii kontynuowana jest rozpoczęta spotem "Nauczycielka" konwencja komunikacji, w której przekaz kampanijny podawany jest "przy okazji" pokazywania "zwykłych", humorystycznych sytuacji, które zdarzają się każdemu. Jej celem jest przede wszystkim promowanie marki jako niekonwencjonalnej, energicznej, ciekawej, z poczuciem humoru, odważnej, potrafiącej spojrzeć na siebie z dystansem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł