Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kryzysowa infolinia

Kryzysowa infolinia

LuiN 24 Kwietnia 2009 09:38

0 0

"Jeśli chcesz przetrwać kryzys zostań telemarketerem" pod takim hasłem jedno z call center zachęca do podjęcia pracy na tzw. "słuchawce". Z analizy ofert opublikowanych w internetowej giełdzie pracy infoPraca.pl w pierwszym kwartale 2009 roku wynika, iż od stycznia stale rośnie liczba propozycji pracy dla telemarketerów i pracowników telefonicznej obsługi klienta.

Ponad 40 procent ofert opublikowanych z tej branży w marcu pochodzi z firm outsourcingowych, zajmujących się obsługą klienta oraz call center. Nie na każdą "słuchawkę" można się łatwo dostać. O ile na jedno stanowisko pracy przy telefonie aplikuje w Polsce średnio 30 osób, to w Warszawie w przypadku szczególnie atrakcyjnych ofert jest nawet ponad 500 chętnych.




Telemarketing to przede wszystkim domena dużych miast, gdzie pracodawcy mogą liczyć za rzeszę studentów chętnych do podjęcia pracy w tym zawodzie. W cenie są osoby posługujące się dwoma lub więcej językami obcymi. Często jednak wystarczają jedynie dobre chęci - wszelkie szkolenia z technik sprzedaży, dykcji, komunikacji czy rozwoju osobowości zapewnia zwykle pracodawca.

Jak wynika z danych Call Center Poland i Datamonitora, branża call center rozwija się w tempie 15 proc. w skali roku. Polska jest na trzecim miejscu w Europie pod względem wzrostu rynku call center, ale też na trzecim od końca pod względem dojrzałości tego rynku.

Źródło tekstu: infoPraca.pl     

Dodaj do:
w sumie: 39
  • 0

    20.  2009-04-24 11:25:50

    haha, ja nie siedze na sluchawce, tylko na krześle. Jakie mieliście najdluższe ACW ?

  • 0

    21. ~pir  2009-04-24 11:29:40  host: eps249.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mad chyba wzorem z U.B. nie kazali siadac Ci na słuchawce. UB kazało siadac na butelce - wiesz jak to musiało po kilku godzinach wyglądac...

  • 0

    22. ~m  2009-04-24 11:35:34  host: netpanel-212-182-86-81.zana13.lublin.pl

    sie czepiacie... ciekaw jestem czy takie cwaniaki na sluchawie jstescie...;>

  • 0

    23.  2009-04-24 11:37:04

    Ta pewnie sprawdzasz czy twoja grupa nie ma dostepu do neta, nie kombinuj tak, ja ciebie prosze ! :)

  • 0

    24. ~ma  2009-04-24 11:39:18  host: netpanel-212-182-86-81.zana13.lublin.pl

    hehe....fajnie tak szybko awansowac w oczach...lol

  • 0

    25. ~Chrome_TP  2009-04-24 11:52:00  host: abud7.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ogólnie takie agencje to są prawie obozy pracy - wiem bo miałem min. z taką do czynienia - podziękowałem bardzo szybko za współpracę takim krwiopijcom, bo to jest jak najbardziej odpowiednie słowo... :< bardzo często jest też tak, że ludzie są tam naprawdę spoko i fajni, ale system pracy jest w najlepszym wypadku popaprany i nastawiony na max wyzysk pracownika, bo co z tego, że ten się po 2 miechach wykruszy skoro na jego miejsce jest jeszcze całe inne stado baranów :< - takie podejście mają pracodwacy w tych agencjach...

  • 0

    26.  2009-04-24 11:54:28

    @ 25, masz racje tak niestety jest. Strasza, klamia i oszukują.

  • 0

    27. ~  2009-04-24 12:38:36  host: ip-213-17-193-98.netia.com.pl

    Telemarketing to syf. Sam pracowałem, ale nigdy więcej. Daje to jakiś pogląd na tych, którzy później do nas dzwonią, ale to daremna praca.

  • 0

    28. ~sss  2009-04-24 13:07:14  host: ip-62-69-216-222.globalconnect.pl

    praca jak yb nie patrzec dobra dla studentow ktorzy ucza sie dziennie, bardzo elastyczne godziny pracy. zarobki? srednie, to wszystko zalezy od czlowieka i jego zaangazowania oraz nie oszukujmy sie od szczescia :) sam pracuje jako telemarketer i bywa roznie, trzeba byc troszke wytrwalym i miec "dobrego kita". zarobki rzedu 1500-2500 na reke sa bardzo realne, ale bywaja gorsze miesiace gdzie nawet 1000zl sie nei zarobi... wiec praca lekko niepewna jezeli chodzi o zarobki pozdrawiam

  • 0

    29. ~sss  2009-04-24 13:11:02  host: ip-62-69-216-222.globalconnect.pl

    dodam jeszcze ze wszystko zalezy od firmy, ja pracuje jako telemarketer PLUS sprzedajac nowe numery z abonamentem i jest jak powyzej ludzie pracujacy np w TP slyszalem ze 1500 to jzu rekord jest jezeli chodzi o zarobki. a czy polecam taka prace? srednio, wszystko zalezy i od nas samych i od kierownictwa czy nie ma kupy w glowie

  • 0

    30. ~nynynyny  2009-04-24 13:11:25  host: ip-62-69-216-222.globalconnect.pl

    praca bardzo elastyczna, polecam jesli ktos lubi siedziec i rozmawiac z ludzmi. lepiej jednak miec mocne nerwy, bo klienci potrafia byc nieprzyjemni a odpowiedziec w ten sam sposob im nie mozna..:)

  • 0

    31. ~Chrome_TP  2009-04-24 14:02:26  host: 212.160.172.70

    ad 30 Można można... tylko trzeba umieć powiedzieć "spieprzaj dziadu" w taki sposób aby klient poczuł radość ze zbliżającej się podróży :> i jest to tzw delikatna sztuka dyplomacji :>

  • 0

    32. ~orange  2009-04-24 15:40:08  host: 76.73.41.50

    Pracowalem w takiej pomocowej infolini. Najwiecej telefonow bylo w sprawie wydymania przez orange.

  • 0

    33. ~ricky  2009-04-24 18:12:39  host: chello089077181231.chello.pl

    I co? zwolnili Cię i teraz wylewasz swoje żale?

  • 0

    34. ~Chrome_TP  2009-04-24 20:09:33  host: 212.160.172.70

    ad 33 w takich agencjach nie zwalniają za często - to ludzie masowo sami odchodzą -> ilość zwolnionych np dyscyplinarnie to przeważnie nie więcej niż promil tego ilu ludzi samo odeszło...

  • 0

    35. ~nick  2009-04-24 21:14:09  host: adre77.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Coś w tym jest bo przykładowo wczoraj dzwoniło dwóch imbecyli, tych samych co kiedyś i w tych samych sprawach mimo iż dałem im wyraźnie do zrozumienia ze "nie wyrażam zgody na...".

  • 0

    36. ~nick  2009-04-24 21:16:43  host: adre77.neoplus.adsl.tpnet.pl

    3. ~BL_workservice - jestes pewien stawki? Przed chwilą spojrzałem na pewną misiakowatą umowe i tam jest stawka 4zł/godz.

  • 0

    37. ~  2009-04-24 22:23:08  host: public-gprs26547.centertel.pl

    obym juz nigdy wiecej nie musial pracowac w takim kolchozie.

  • 0

    38. ~Chrome_TP  2009-04-25 12:32:41  host: afy61.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ad 35 to że dzwonili ponownie nie wynika z tego że byli imbecylami i nie pamiętali o twojej odpowiedzi(bo prawie na pewno gdzieś jakaś adnotacja była), a tylko z prostego faktu że daną pulę numerów mieli po prostu oddzwonić raz jeszcze po jakimś czasie, bo tak im to kazał zrobić kierownik który miał za zadanie osiągnąć jakiś docelowy wynik sprzedażowy ;] - tak więc inteligncja lub jej brak ze strony konsultantów w tym przypadku nie miały żadnego znaczenia ;)

  • 0

    39. ~kacha  2009-04-28 17:48:29  host: 92.43.147.2

    WLASNIE siedze na sluchawce juz mam dosc boze chce do domu

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-74-48.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.