Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Krótsze kolejki na infoliniach Ery

Krótsze kolejki na infoliniach Ery

LuiN 11 Grudnia 2008 12:57

0 0

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, 12. grudnia uruchamia swoje drugie w Łodzi Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta, w którym znajdzie pracę 500 osób. Jest to już czwarte tego typu Centrum PTC w kraju.

Do końca roku zatrudnionych zostanie w nim 200 osób, a docelowo plany zakładają zatrudnienie w sumie 500 konsultantów pracujących w systemie zmianowym. W pierwszym, działającym w Łodzi od 2003 roku, Call Center PTC zatrudnionych jest obecnie 400 osób.




W obydwu biurach Polska Telefonia Cyfrowa zatrudni łącznie ponad 900 pracowników stwarzając im doskonałe warunki pracy w sektorze nowych technologii oraz zapewniając możliwości dalszego rozwoju zawodowego dzięki systemowi szkoleń - czytamy w komunikacie operatora. Dzięki tym inwestycjom wynoszącym ponad 20 milionów złotych PTC staje się jednym z największych pracodawców w mieście.

Na powierzchni 2200 m2 znajdują się dwie sale w chwili obecnej wyposażone w 170 stanowisk obsługi klienta (docelowo 300), centrum szkoleniowe, biura administracyjne i serwerownie.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 25
  • 0

    6. ~hirek  2008-12-11 13:08:57  host: dqn50.neoplus.adsl.tpnet.pl

    znowu się czepiacie :) jednak będzie o 1/3 więcej konsultantów, więc nie ma opcji, aby nie było widocznej (słyszalnej) poprawy

  • 0

    7. ~  2008-12-11 13:11:14  host: user-89-108-224-174.mobile.playmobile.pl

    A co mi z ilosci konsultantow jak wszystko zalatwiam i boa??? Wypowiedzene wyslalem poczta. Jedyne co zalatwialem u konsultanta to zamowienie nagrody w Erapremia. Na szczescie 4 stycznia sie zegnamy.

  • 0

    8. ~  2008-12-11 13:13:25  host: f142-050.opera-mini.net

    czyli co. spodziewają sie nawalu klientów jak wejdzie t-mobile?;-)

  • 0

    9. ~  2008-12-11 13:18:49  host: user-89-108-224-174.mobile.playmobile.pl

    Wyjasnijcie mi skad sie bierze taki potworny ruch i kolejki w salonach ERY (vide galeria krakowska) ??? Nie moge tego pojac!

  • 0

    10. ~  2008-12-11 13:32:11  host: gsl130.internetdsl.tpnet.pl

    #5: ja bym odpowiedział - to spadaj do tego play i nie zawracaj nam gitary :)

  • 0

    11. ~  2008-12-11 13:37:40  host: abfb238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    #9:pewnie ludzie składają rezygnacje z usług

  • 0

    12. ~eryk  2008-12-11 13:39:46  host: dqt178.neoplus.adsl.tpnet.pl

    narzekaliście czasami na ich obsługę , więc chyba to dobrze, że będzie więcej tych konsultantów. Ja w Playu mam niezłe problemy z dobrą obsługą, czasami czuję się mocno niefajnie

  • 0

    13.  2008-12-11 13:48:23

    Żeby jeszcze ilość przełożyła się na jakość...

  • 0

    14. ~skalarek  2008-12-11 13:51:00  host: nat10.siec.alfa.pl

    #10 mi nie musieli tego mówić - sam na to wpadłem ;) raz dzwoniłem do konsultanta, przełączono mnie do innego działu, nie doczekałem się rozmowy, (system automatycznie rozłącza po 9 min zdaje się) odłożyłem telefon mocno wk&%%^% a oni mi po chwili oddzwonili z automatu z pytaniem o jakość obsługi :) Tego już było za wiele :)

  • 0

    15. ~  2008-12-11 13:55:17  host: user-89-108-224-174.mobile.playmobile.pl

    Ceny blueconnecta dla starych klientow tej uslugi sa takie: Jeśli jesteś zadowolony ze swojego terminala i nie chcesz wymieniać go na nowy, wybierz jedną z ofert blueconnect z większym limitem transferu danych: blueconnect 79 z limitem 5GB za 79 zł (96,38 z VAT) nowość!!! blueconnect 124 z limitem 11GB za 124 zł (151,28 zł z VAT) blueconnect 39 z limitem 1GB za 39 zł (47,58 zł z VAT) lub niższym abonamentem: blueconnect 74 z limitem 5GB za 74 zł (90,28 zł z VAT) TO ROZBOJ W BIALY DZIEN!!!!

  • 0

    16. ~eryk  2008-12-11 14:00:21  host: dqt178.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a co to ma wspólnego a tym artykułem ? i co jest tym rozbojem?

  • 0

    17. ~bart4  2008-12-11 14:20:25  host: public-gprs88422.centertel.pl

    Moga jeszcze dorzucic rozwiazanie rodem z mbanku gdzie w serwisie internetowym podany jest aktualny czas oczekiwania na operatora mlinii.

  • 0

    18. ~djfafa  2008-12-11 14:28:35  host: eht162.internetdsl.tpnet.pl

    bart4 tak tylko że mBanku mam napisane 5 minut a czekam jak zwykle 15. Ośmeiszają się tylko tym i wkurzają klinentów.

  • 0

    19. ~  2008-12-11 14:30:41  host: acmc90.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe dla porównania ile osób pracuje w CC plusa, ery, no i ewentualnie plusa. Ma ktoś jakieś info?

  • 0

    20. ~skalarek  2008-12-11 14:50:39  host: nat10.siec.alfa.pl

    @djfafa faktycznie serwis internetowy mbanku trochę wkurza, zniecierpliwiony zadzwoniłem na mLinię i po niecałej minucie już rozmawiałem z konsultantem co mnie miło zaskoczyło :)

  • 0

    21. ~mirekb  2008-12-11 16:55:26  host: apn-77-114-196-97.gprs.plus.pl

    wg mnie erakonsultani sa bardzo profesjonalni..z calej 4 opow maja najwyzsza kulture rozmowy..szkoda ze od lat wysluchyja tego samego jesli chodzi o zasieg i parametry transmisji..i bez wiekszych zmian niestety.szkoda.myslalem ze mógłbym więcej

  • 0

    22. ~dzet  2008-12-11 20:23:14  host: 106-pra-4.acn.waw.pl

    trzeba przyznac ze to jest prawda, ich konsultanci sa naprawde bardzo kompetentni. Nie raz dzwonilem i udzielali mi konkretnych i jasnych informacji, a co do czekania z zadnym operatorem (nie tylko komorkowym) nie laczylem sie jak dotad szybciej!

  • 0

    23. ~  2008-12-11 22:18:56  host: 80.51.91.252

    ojezu gdzie ty nie dzowniłeś, wszędzie masz konta we wszystkich bankach, we wszystkich sieciach masz telefony, o matko gdzie ty jeszcze jesteś? nie rób z siebie takiego światowca, bo to trąci wiochą

  • 0

    24. ~  2008-12-11 22:19:30  host: 80.51.91.252

    (do 20)

  • 0

    25. ~rw  2008-12-16 22:34:09  host: public15840.xdsl.centertel.pl

    ta informacja jest bledna. call center powstało nowe i wszystkich oprocz działu promo przeniesli ze starefgo miejsca ktore byłowłodzi na wersalskiej do tego nowo powstałego....

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-19-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.