Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Krótki test Omnii HD

Krótki test Omnii HD

LuiN 2 Kwietnia 2009 14:35

0 0

samsung i8910 omnia hdWitryna phoneArena przygotowała interesującą recenzję wideo najnowszego smartfonu ze stajni Samsunga - i8910 Omnia HD - pierwszego na świecie telefonu odtwarzającego i rejestrującego filmy o jakości HD. Choć recenzja oparta jest o przedprodukcyjny egzemplarz telefonu, to oprogramowanie jest już zadowalająco szybkie i stabilne.

Omnia HD w skrócie to: 3,7-calowy ekran QHD (640 x 360 pikseli) wykonany w technologii OLED, 8-16 GB pamięci wewnętrznej, aparat 8 Mpix, HSPA, WiFi, GPS, wyjście TV, gniazdo słuchawek 3,5 mm, procesor taktowany zegarem 600 MHz, akcelerator graficzny i filmy w rozdzielczości 1280 x 720 pikseli.






Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło tekstu: phoneArena, wł     

Dodaj do:
w sumie: 18
  • 0

    1. ~leo  2009-04-02 14:49:15  host: aaod43.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wiedzieliśćie że jest fajna strona www.gps.telepolis.pl -- zobaczcie sami

  • 0

    2. ~jarek  2009-04-02 14:49:46  host: ip-89.171.130.100.static.crowley.pl

    to bedzie przebój

  • 0

    3.  2009-04-02 14:56:23

    Omnia HD robi niesamowite wrażenie. Dobrze że Samsung dał w niej nowego dotykowego Symbiana. Tylko pewnie cena będzie równie zabojcza co sam telefon.

  • 0

    4. ~Johny11  2009-04-02 15:09:25  host: ip-89-174-125-19.multimo.gtsenergis.pl

    Toshiba TG01 - czakamy!

  • 0

    5.  2009-04-02 15:11:15

    fajny akcent ma ten kolo,ach gdyby wszyscy angole tak mowili... :),fajny telefonik,robi wrazenie.

  • 0

    6. ~Boj  2009-04-02 15:14:34  host: ch100.internetdsl.tpnet.pl

    jeszcze czas na ten fon

  • 0

    7. ~ee  2009-04-02 15:26:51  host: bwk180.internetdsl.tpnet.pl

    tzn ze nagrywa czy odtwarza firmy z jakoscia lepsza niz ekran ?

  • 0

    8.  2009-04-02 15:28:57

    To jest bułgarska stronka więc akcent jest zrozumiały. Zobaczcie sobie na test "pisany" - jest też filmik - wg mnie wideo strasznie szarpie.

  • 0

    9. ~Hose  2009-04-02 15:29:37  host: 194.39.141.10

    ee: dokładnie tak jak mówisz, podłączyć to do TVHD i piękny obraz widać ;-)

  • 0

    10. ~  2009-04-02 17:12:52  host: 94.254.210.224

    Gdyby tylko mial WM to bym mial na co zmienic moja Omnie, a tak zostaje czekac na prawdziwa nastepce i900. :)

  • 0

    11. ~iphone  2009-04-02 19:37:09  host: 088156019131.olsztyn.vectranet.pl

    Aj wszyscy się tą omnią fascynują- prawda jest taka że tnie się i wiesza jak każda komórka z windowsem... Nie ma to jak Mac os... i jak niedługo wejdzie 3.0 to już wogóle ;] paluszki lizać;] Nikt już nie będzie mógł złego słowa powiedzieć:) pozdrawiam

  • 0

    12. ~idea  2009-04-02 20:41:50  host: acee230.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy ten macak(dizajnersko ho.ho!!!)nadaje się dla odpowiedzialnych kierowców???? widziałem słyszałem w tv wywiad z J.Czachorem-podniecony paparacci sączy pytanie-jakiego gps,a Pan używa na tych rajdach??.Popatrzył na to monstrum,wziął głeboki wdech dla uspokojenia i wycedził-nie używam.nadmieniam to dlatego,iż sąsiad moj dla usprawiedliwienia zakupu tej kasowej zabawki,stwierdził,że to przyda się w samochodzie!!!!!nie sprawdzałem,ale jeszcze jeżdzi-niech sam zmądrzeje.Panie i Panowie nie polecam i ostrzegam-to jest bardzo niebezpieczny kolorowy ,,weltschmeltz,,

  • 0

    13.  2009-04-02 21:14:10

    iphone: albo mówisz o jakieś innej Omni albo nawet nie używałeś tego telefonu, mam go od października, jakoś nic się nie tnie i nie wiesza. Brednie, bajki, pełna ściema.

  • 0

    14. ~xxx  2009-04-02 21:16:24  host: 217.98.102.9.ip.airbites.pl

    Tylko czemu nie ma klawiatury ?. Znów mam bawić się w trafianie literek na ekranie jadąc tramwajem ?

  • 0

    15. ~Rozmaryn  2009-04-02 21:21:30  host: aazc127.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajny telefonik. w sumie to jak podpisywałem umowę minutową chciałem wziąć zwykłą omnię, ale cena wygrała (400 zł ;) i wybrałem LG Cookie. jak będę przedłużał, to chętnie rozejrzę się za tym modelem i chyba już zacznę zbierać kasę :)

  • 0

    16. ~króciutki tescik :(  2009-04-02 21:41:29  host: d90-141-78-53.cust.tele2.pl

    czemu taki krótki test ??

  • 0

    17. ~Rumcyse  2009-04-02 21:44:28  host: tygrysek.marymont.pl

    mhm. powiem ze przy WM bym tylko zostal po to zeby miec Automapę. z kazdych innych powodow zajebiscie jest ze wrzucili tutaj Symbiana, moze bedzie szybszy i stabilniejszy od WM.!! I moze w koncu bedzie NA PRZYKLAD jeden program do filmow do ktorego wszystkie skroty bedą prowadzic, a nie (tak jak to jest w OMNII) 3 rozne programy do filmow a skrot powiedzmy z widgetow prowadzi do tego najgorszego (i nie mozna tego zmienic).!!!!

  • 0

    18.  2009-04-02 21:58:01

    Rumcyse: jesli masz omnie proponuje wrzucić ten ROM http://www.omniablog.pl/item/rylit3-oraz-rym2d3---gotowe-do-pobr ania---fix2 Omnia jest urządzeniem z którym można robić "cuda" wystarczy zmienić fabryczny ROM na poprawiony przez któregoś z użytkowników Omni by stał się zupełnie inną maszyną. Osobiście jadę na ROMie z manilą, jest rewelacyjny.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-90-112.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.