Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kristen Bell w nowej reklamie Samsunga Galaxy Tab S

Kristen Bell w nowej reklamie Samsunga Galaxy Tab S

orson_dzi 16 Września 2014 13:04

2 2

Samsung zaprezentował nowy spot reklamowy tabletu Galaxy Tab S. Wystąpiła w niej aktorka Kristen Bell, nie wystąpiły natomiast sprzęty Apple.




Tym razem Samsung podszedł do sprawy na poważnie. Bez analogii do sprzętu Apple, bez porównań i prześmiewczych przepychanek. Jest za to melancholijnie, rodzinnie... momentami wręcz słodko, a cały spot pokazuje, jak Galaxy Tab S może stać się towarzyszem codziennego życia.


Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Którą wersję reklam Samsunga preferujecie? Te porównujące sprzęt Koreańczyków do konkurencji, czy jednak te poważniejsze?

Źródło tekstu: Samsung, wł     

Dodaj do:

Tagi: galaxy tab s | kristen bell | samsung

w sumie: 3
  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    1. ~piotr  2014-09-16 14:05:29  host: 37.30.90.248.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    tam było coś o pierogach ?!?!?!?!?

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    2. ~  2014-09-16 14:14:18  host: gaja.tpnet.pl

    Z tej reklamy wynika, że tablet to praktycznie bezużyteczne badziewie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3.  2014-09-16 14:38:02

    Łeee, myślałem, że motyw dziecka jakoś na koniec wykorzystają. Reklama nie jest zła, choć nie mam pojęcia co to za aktorka.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-242-224-250.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.