Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kot i Lewandowski w nowej kampanii T-Mobile

Kot i Lewandowski w nowej kampanii T-Mobile

LuiN 31 Maja 2016 16:36

3 18

1 czerwca startuje szeroka kampania reklamowa T-Mobile Polska, której bohaterami są Tomasz Kot i Robert Lewandowski.



Kampania poświęcona będzie nowym ofertom operatora, które "wykorzystują zalety najlepszej sieci". Z piłkarskiego boiska usłyszymy melodię znanego hitu "Blurred Lines" w wyjątkowym wykonaniu:




Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Uzupełnieniem spotu jest reklama z Robertem Lewandowskim promująca gwarancję najniższej ceny smartfonów Huawei:

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Zobacz: T-Mobile - smartfony Huawei z gwarancją najniższej ceny

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: tomasz kot | robert lewandowski | t-mobile

w sumie: 100
  • -1

    94.  2016-06-01 11:40:28

    @92 Hahahha. NIestety - ja nie hejtuje. Piszę prawdę. A że kogoś to boli (bo prawda boli) albo psuje świat który ma zbudowany od lat - co mnie to obchodzi :) Wszędzie policjant musi być! :)

  • 0

    95. ~Wojtas  2016-06-01 11:43:12  host: afsy114.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Odbiór tego typu reklam zawsze jest subiektywny dlatego tyle hejtów, a moim zdaniem reklama jest bardzo fajna. Lewy pokazał, że ma dystans do siebie. Ogromna różnica jest pomiędzy sytuacją gdy celebryta zarabia stosunkowo mało i próbuję zrobić wszystko by zarobić, a pomiędzy tym co widzimy tutaj, gdzie dla Lewego to nic innego jak zabawa, a pieniądze, które dostał w porównaniu do kontraktu Bayernowego, czy może tego, który szykuje Real są śmieszne.

  • 1

    96. ~Centurion  2016-06-01 11:48:35  host: public-gprs377050.centertel.pl

    ad 87. Właśnie zaprezentowałeś klasyczna polską cechę, czyli myślenie stereotypowe.
    Na 99,99% nie znasz zagranicznych społeczeństw, na które się powołujesz, ale nie przeszkadza ci to wrzucić wszystkich do jednego worka i skonfrontować z Polakami...
    - jak to mawia klasyk: Brawo Ty! :-)
    Druga kwestia jest taka, że dobie wszechogarniającej i natarczywej reklamy należy piętnować jej prymitywne, błazeńskie, czy irytujące jej formy! - tak w trosce o zdrowie psychiczne obywateli :-)

  • 0

    97. ~MarSon  2016-06-01 11:48:37  host: user-94-254-227-117.play-internet.pl

    Dlaczego zawsze nadmierny dystans do siebie i luz jest odbierany w formie takiego hejtu? Przecież Lewy pokazał tylko, że ma jaja i nie ma dla niego rzeczy niemożliwych do zrobienia ;)

  • 1

    98. ~Centurion  2016-06-01 12:06:24  host: public-gprs377050.centertel.pl

    Hej jest bardzo negatywnym zjawiskiem i należy go piętnować, jednakże z drugiej strony jest inne negatywne zjawisko, a mianowicie przypinanie łatki "hejt" do zwykłej krytyki - często uzasadnionej i spowodowanej istotnymi okolicznościami.
    Dla tych, którzy jak widac powyżej mają ogromny problem z odróżnieniem hejtu od zwykłej krytyki polecam zaznajomienie sie ze słownikową definicją:

    hejter to internauta, który na każdym kroku wyraża swoje niezadowolenie, nienawiść w stosunku do wszystkich i do wszystkiego. Hejter przegląda blogi czy fora internetowe i zamieszcza negatywne komentarze na temat osób lub rzeczy, niezależnie czy w rzeczywistości komentowana osoba czy rzecz jest pozytywna czy nie. Hejter wszczyna kłótnie, obrzuca innych obelgami, próbuje wszystkich rozzłościć swoimi komentarzami i wpisami, „minusuje” filmy lub inne materiały umieszczone przez kogoś innego.

  • 1

    99. ~  2016-06-01 12:08:49  host: user-94-254-176-45.play-internet.pl

    Wojtas (95) : Jak będę chciał oglądać bawiącego się klauna to wybiorę się do cyrku :-P

  • 1

    100. ~Centurion  2016-06-01 12:17:49  host: public-gprs377050.centertel.pl

    Dla przykładu w komentarzu nr 92. mamy klasyczny hejt - zarówno powyższy news, jak również tematyka do której odnosi się problematyczny wpis nie dotyczą przecież P4. To jednak nie przeszkadza jego autorowi, w tym żeby na każdym kroku prezentować swój bardzo negatywny stosunek do tego operatora.

  • 0

    101. ~Centurion  2016-06-01 12:19:45  host: public-gprs377050.centertel.pl

    W moim komentarzu nr 98, na wstępie powinno być oczywiście: "Hejt bardzo negatywnym zjawiskiem..."

  • 0

    102. ~  2016-06-01 12:25:00  host: user-94-254-160-18.play-internet.pl

    Dla mnie krytykowanie czegoś co nie miało być na serio jest mega słabe. Dla mnie jest to zabawne i zdecydowanie wolę reklamy w tym klimacie niż jakieś sztywne, które nie zapadają w pamięć.

  • -2

    103.  2016-06-01 12:32:27

    Wystarczy, żeby się chłopaki powygłupiali, a zacznie się jazda.. Bardzo przyjemna reklama i co najważniejsze na luzie ;) Brawo Lewy, brawo Kot :)

  • 1

    104. ~Centurion  2016-06-01 12:36:13  host: public-gprs377050.centertel.pl

    ad 102. Gdyby to "coś" nie było na serio to nie stało by się elementem szerokiej kampanii reklamowej T-Mobile Polska. Tak więc tu nie masz racji.

  • 3

    105. ~HOLA  2016-06-01 12:54:08  host: 81.21.193.46

    UWAGA KLAKIERZY W AKCJI!!!

    daniel 2016-06-01 00:26:52 host: 088156226186.dynamic-ww-03.vectranet.pl
    ~Sara 2016-05-31 21:52:37 host: apn-5-172-252-72.dynamic.gprs.plus.pl
    ~3G 2016-05-31 21:33:37 host: 178235139041.warszawa.vectranet.pl
    EWA1980 2016-05-31 20:27:29 host: 217.96.172.182.ipv4.supernova.orange.pl
    Markos 2016-05-31 18:24:59 host: public-gprs362394.centertel.pl
    ~Ja 2016-05-31 16:59:17 host: 188.146.9.108.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    ~Wojtas 2016-06-01 11:43:12 host: afsy114.neoplus.adsl.tpnet.pl
    swietlik000 2016-06-01 12:32:27

    Te same komentarze, prawdopodobnie na zlecenie tej samej firmy tworzącej kampanie. Ta sama tresc i adres IP jak na Gsmonline, Telix i innych portalach teleokom. Tmobile robi wszystko, zeby ratowac dupsko, skzoda, ze tak nieudolnie...

  • 1

    106.  2016-06-01 14:01:12

    Reklamy Playa i T-mobile do dno dna. Jak to się komuś podoba to współczuję poziomu intelektualnego.

  • 0

    107.  2016-06-01 15:18:04

    @105 Szach Mat T-Mobile :D

  • 0

    108. ~olenkao  2016-06-01 16:17:58  host: apn-95-40-66-164.dynamic.gprs.plus.pl

    haha smieszna reklama :) maja jaja panowie:)

  • -1

    109. ~  2016-06-01 16:57:18  host: user-94-254-177-84.play-internet.pl

    Obiektywnie trzeba stwierdzić że reklama jest fajna.

  • 0

    110. ~Monia  2016-06-01 20:54:38  host: 188.146.76.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Reklama nie porywająca,ale jest na kim oko zawiesić i wpada w ucho. Przyjemne!

  • 0

    111. ~Tuśka  2016-06-02 14:00:18  host: nat-192-168-6-0-rw3.maverick.com.pl

    zabawni są i super że Lewy się zabrał do T-mobile:) brakowało im kogoś takiego. Lubię go i Kota też w zasadzie. cieszę się że moja sieć się reklamowo rozkręca. w końcu może więcej osób się przekona do nich, ja sobie mega chwalę ich uproszczony abonamencik, bez dopłat za papierowe faktury itp, u innych to nadal norma.

  • 0

    112. ~3G  2016-06-02 20:44:53  host: user-94-254-163-144.play-internet.pl

    O, nie wiedziałem, że piszę komentarze na zlecenie jakiejś firmy ☺ (@ 105). A na innych portalach telekomunikacyjnych nie pisałem chyba z kilka lat.

  • 0

    113. ~bolo  2016-06-04 07:48:22  host: dhcp46-187-153-120.eaw.com.pl

    To co prezentuje Play i T-mobile w swoich reklamach to szczyt debilizmu i nie mam pojęcia jak może się to komuś podobać. Jak to jest możliwe, że jak ktoś robi z siebie kompletnego idiotę (Szatan w Play) to ludzie uważają taką osobę za super fajną i bardzo zdolną. Kot i Lewandowski robią z sobie tandetnych błaznów w dodatku nie śmiesznych tylko żałosnych i sztucznych. Takie reklamy tylko zniechęcają potencjalnych klientów a nie zachęcają do swoich sieci. Mam tel. w Play i przez te głupie reklamy uciekam do innej sieci bo wstyd mi mieć umowę we firmie która prezentuje taki poziom

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-37-177.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (8)

Archiwum Ankiet