Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Konto Premium - reaktywacja

Konto Premium - reaktywacja

WitekT 10 Grudnia 2013 00:00

13 31

Przyszedł czas na zmiany w Koncie Premium. Zwiększyliśmy jego funkcjonalność i wprowadziliśmy nowe abonamenty.

Podobają Ci się rzeczy, które robimy? Uważasz naszą pracę za wartościową? Przeszkadzają Ci reklamy? Chcesz korzystać z dodatkowych funkcji? Wykup Konto Premium! W ten sposób nas wesprzesz, a my w zamian usuniemy Ci wszystkie reklamy na stronie i dodamy nowe funkcje.




Użytkownicy Konta Premium, oprócz usuniętych reklam (usuwamy także kody Gemiusa czy Google), mogą także:
  • czytać ekskluzywne materiały takie, jak wywiady czy felietony, znacznie wcześniej niż inni,
  • wyszukiwać informacji nie tylko w treści wiadomości i artykułów, ale także komentarzach,
  • korzystać z zaawansowanej wyszukiwarki w mobilnej wersji serwisu,
  • korzystać z funkcji Schowek, w ramach której mogą zapisywać ciekawe wiadomości, artykuły i telefony w swoim panelu, aby dostęp do nich mieć zawsze pod ręką,
  • porównywać naraz 4, a nie tylko 3 telefony z katalogu,
  • jeżeli chcą, mogą wyróżniać się żółtym kolorem nicka i gwiazdką w komentarzach.

W przyszłości planujemy udostępnić więcej usług dostępnych tylko dla użytkowników, którzy nas wspierają i wykupią Konto Premium. Aby wykupić Konto Premium wystarczy się zalogować, a potem przejść do czerwonej zakładki Konto Premium bez reklam w panelu użytkownika (link w prawym, górnym rogu serwisu).

Opłata za Konto Premium to 11 zł za 30 dni przy płatności SMS-em Premium (ponad połowę zabierają prowizje). Znacznie tańszą opcją jest szybki przelew, Konto Premium kosztuje wtedy:
  • 5 zł za 30 dni,
  • 12 zł za 90 dni (efektywna cena za 30 dni to 4 zł),
  • 20 zł za 180 dni (efektywna cena za 30 dni to 3,33 zł).

Ta nieduża kwota spowoduje, że posiadacz Konta Premium nie zobaczy żadnych reklam, ale jednocześnie wesprze nasz rozwój, wprowadzenie nowych funkcji oraz tworzenie jeszcze większej ilości wartościowych i unikalnych treści.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: telepolis.pl

w sumie: 193
  • 0

    184. ~dżeki  2013-12-11 22:49:01  host: user-31-175-248-165.play-internet.pl

    Jestem z innej bajki. nie siedzę po 10 godzin dziennie na telepolisie, wystarczy mi co drugi-trzeci dzień, ostatni raz byłem w poniedziałek. Dziś na spokojnie przeczytałem sobie ten wywiad, nic nie zmienił on w moim życiu. Wiadomości typu piszemy o tym pierwsi też mnie nie przekonują. Zresztą Panie Witoldzie, jak widzimy i to nie raz poważne artykuły nie cieszą się dużym zainteresowaniem. Najwięcej osób czyta pierdoły bądź informacje o nowych taryfach, nowych operatorów. Teraz nudą wieje, 29 zł za nielimitowane, 29 groszy za minute, wszystko stoi w miejscu. Nie ma żadnych emocji. Statystyki za październik macie grubo poniżej miliona, odsłon o ile się nie mylę jeszcze mniej. Ja Tobie Witku nie chce liczyć pieniędzy straszyć adblockiem . Czytałem z Tobą wywiad na Spider?s Web nie wiem co myśleć z jednej strony wariat (nie gniewaj się, wariacje mogą być pozytywne) z drugiej strony odważny. Wszędzie jest teraz kryzys tylko tym co nie chcą wiedzieć, to się nie dowiedzą. Tak samo w tv, 4 największe stacje tracą non stop, reklamy są coraz tańsze, oczywiście nieliczne bloki reklamowe są w mega wysokich cenach, ale to wyjątki, za to produkcja programów w czasie emisji tych bloków reklamowych kosztuje duży pieniądz. Dla telewizji lepiej produkować tańsze programy i sprzedawać taniej reklamę, jednak muszą mieć w ofercie tzw flagowe programy. Rabaty sięgają 90% więc mało kiedy reklama kosztuje 100 tys za 30 sekund. Reklamy kupuję się w tzw. paczkach dzięki czemu istnieje duże prawdopodobieństwo, że większość oglądająca tv natrafi na daną reklamę. To samo jest w internecie. Reklamodawca chce być na wielu stronach, stąd na telepolisie market Jula, a nie branżowe reklamy, tylko wpływy z reklam nie są już takie jak kiedyś.Oczywiście w internecie nadal jest wzrost wydatków na reklamę, tylko ilość stron www ciągle rośnie. Nie ma złotego środka na reklamodawców. Nie wiem j

  • 0

    185. ~dżeki  2013-12-11 22:52:25  host: user-31-175-248-165.play-internet.pl

    dokończenie . Nie wiem jak jest w internecie dokładnie, ale przypuszczam, że dzieje się zapewne jak i w tv teraz, reklamodawcy wolą dotrzeć poprzez mniejsze serwisy do odbiorców, jak przez jeden wielki. W TV jest podobnie możesz zrezygnować z ogladania wielkiej czwórki tj TVP1 TVP2 POLSAT TVN i przerzucić się na inne kanały, a i tak zobaczysz te reklamy, których byś nie chciał oglądać. Duże portale, duże stacje tv, wymusiły ostrą walkę na mniejszych, ale to ci mniejsi zyskują, tylko, żeby zyskiwać muszą być wszystkiego ilości. Pozdrawiam

  • 0

    186.  2013-12-11 23:08:12

    dżeki: rabaty w TV to max. 60%, a nie 90% jak w wypadku netu. Statystyki za październik - mówisz o Megapanelu? Tam jest kosmos, nigdy w Megapanelu nie mieliśmy (będąc audytowani) więcej niż 600 tys. Megapanel ma swoje audyty z Marsa, na nim zyskują potężni gracze, a nie małe serwisy.

  • 0

    187. ~dżeki  2013-12-11 23:25:10  host: user-31-175-248-165.play-internet.pl

    Jeśli na tej podstawie oszacować średnią wielkość rabatu na rynku telewizyjnym, wynosiła ona w 2011 r. 77 proc., w 2012 - 80 proc., a w pierwszej połowie 2013 - 83 proc. - wylicza Anna Piotrowska, analityk rynku z Atmedia, największego brokera na rynku reklamy telewizyjnej. źródło: http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,127258,14853354,Ile_to_koszt uje_i_dlaczego_tak_drogo__Reklama_telewizyjna.html Ja słyszałem o 90 % kto ma racje? Jestem czytelnikiem nie ekspertem. Dane o odsłonach przecież macie indywidualne chyba? Gorzej wyliczyć niezaleznych userów, którzy czasem logują się z pięciu komputerów, urządzeń, trzeba wypośrodkować.

  • 0

    188.  2013-12-11 23:36:46

    dżej: to są szacunki, a ja mówię na podstawie moich rozmów z bardzo dużymi klientami "telewizyjnymi" i ich doświadczeniem. :-) Co do użytkowników, bardzo dużo napisano o algorytmach Megapanelu - o tym, jak faworyzowane są grupy medialne, które to badanie finansują i ustawiają algorytmy pod siebie, a jak cierpią na tym małe podmioty. Na dodatek niektóre strony są audytowane, niektóre nie...

  • 0

    189. ~reboot  2013-12-12 10:30:17  host: 89-70-152-159.dynamic.chello.pl

    Do artykułu o utrzymaniu łącza mają dostęp użytkownicy Premium, ale czemu w takim razie po prawej widzę komentarze do tego artykułu, skoro nie mam do niego dostępu? ps. nie, nie narzekam, że chciałbym przeczytać artykuł, bo nie widzę potrzeby płacenia za dostęp do treści wcześniej, wytrzymam do godz. 17:00 :) po prostu zgłaszam błąd :)

  • 0

    190.  2013-12-12 11:52:42

    reboot: a to taki w sumie ciekawy błąd... Chyba go zostawimy, dla "smaczku". ;-)

  • 0

    191. ~  2013-12-12 12:30:36  host: user-164-127-134-232.play-internet.pl

    Co się stanie jeżeli ktoś kupi dostęp, a będzie kopiował tekst i wrzucał na forum. np peb.pl Pójdziesz na wojnę z całym internetem? Będzie droga sądowa? Pytam poważnie, wiem, że jeszcze nikt nie wygrał z internautami. Ile dziennie odwiedzasz stron? Nie licząc onetu, wp. gazety, interii. 50? Chciałbyś za każdą stronę płacić miesięcznie? Najedzony, głodnego nie zrozumie. Ja szanuje Cię Witku, i zgadzam się z Twoim poglądem, nie będę polemizować. Masz prawo brać nawet 100 zł miesięcznie za dostęp do artykułów. Pytanie tylko czy to przemyślałeś, czy, aż tak dużo osób wykupuje to premium?

  • 0

    192. ~  2013-12-12 13:10:52  host: adgb120.neoplus.adsl.tpnet.pl

    191, robisz problem z niczego. W przypadku, który opisałeś, mógłby teoretycznie "iść na wojnę". Czy to miałoby sens, to zupełnie inna sprawa. Załóżmy, że faktycznie ktoś skopiuje tekst i gdzieś go wrzuci - no i co z tego miałoby wynikać? Tłustawy redachtórek w dziwnym sweterku wpieni się i pomarudzi - nic nowego. Użytkownikom konta premium będzie to zwisać, bo i tak mają artykuł na tacy. Zwykłym użytkownikom też będzie to zwisać, bo po kilku-kilkunastu godzinach też będą mogli przeczytać artykuł tutaj, bez pałętania się po jakichś pebach.pl et consortes. Na marginesie, dotychczasowa próba statystyczna (fakt, że bardzo skromna) daje podstawy do przypuszczeń, że kolejne artykuły z kategorii tajne/poufne/premium będą równie nieprzydatne, jak pierwszy, więc luz. A nieco szerzej - jego strona, niech sobie wyczynia, co chce. Może trafi w dziesiątkę i zarobi furę kasiory (bo po to jest cały ten geszeft, a nie, żeby robić dobrze czytelnikom). A może w ogóle nie trafi w tarczę i popłynie, bo zbyt dużo klikaczy/odsłaniaczy się zirytuje - ani mnie to ziębi, ani grzeje. Ja tam mam AdBlocka i wyrobione zdanie na temat hipokryzji grubaska i uczciwości e.d.y.t.o.r.i.n.g.a.

  • 0

    193. ~Kamil  2013-12-12 15:09:13  host: n12-06-06.opera-mini.net

    Dobrze,że jest wiele innych serwisów w których można przeczytać to samo za free ;) więc waszą stronę przestaje już odwiedzać ;) życzę powodzenia mimo wszystko ;)

  • 0

    194. ~realista  2013-12-12 16:42:34  host: 89-78-224-56.dynamic.chello.pl

    chyba was porąbało że będę płacił za wasze treści. haha wasze niedoczekanie

  • 1

    196. ~maruda  2013-12-12 21:01:40  host: public-gprs517421.centertel.pl

    @redakcja Może rozważcie zmianę regulaminu serwisu, aby rejestracja na potrzeby kont Premium nie wymagała wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych również w celach marketingowych. Uważam TELEPOLIS za ciekawy serwis jestem skłonny wspomóc redakcję jakimiś środkami $$, ale Regulamin Serwisu TELEPOLIS.PL jak i jego Polityka Prywatności w obecnej formie są dla mnie nie do zaakceptowania. W sumie najbardziej interesującą mnie możliwością jest uiszczenie jakiejś formy ?abonamentu? nawet bez potrzeby rejestracji i dalszego spokojnego używania adblock już ze spokojnym sumieniem :)

  • 0

    197. ~Namakon  2013-12-13 08:20:23  host: 81.219.84.18

    @195 Wiesz kolego ze nieładnie podszywać sie pod czyjś nick ? Oj widzę że netykieta kuleje ostatnio u ludzi...

  • 0

    198. ~Goral  2013-12-13 15:28:58  host: 212.160.172.70

    Życzę jak najlepiej Telepolis - jak dla mnie najfajniejszemu portalowi z branży. Pewnie i kupię to konto premium :) Ale.. Witek, żebyś sobie nie strzelił w kolano tymi zmianami, nie przesadził :( Przede wszystkim - to rozbicie na telepolis i telco.in - po co ? tu (w obecnej formie) każdy znajdzie coś dla siebie, przecież nie musi wszystkiego czytać. A mnie interesuje praktycznie wszystko akurat :) mam przegląd co się dzieje w branży - i w słuchawkach, i np. w UKE. Latanie po oddzielnych serwisach średnio mi się uśmiecha, i pewnie takich ludzi będzie więcej. Poza tym każdy z tych serwisów z osobna będzie mniej atrakcyjny niż jeden wspólny - ile zyskasz a ile stracisz na odsłonach i w konsekwencji na reklamach ? Z kolei to premium - rozumiem że musisz dać hmm dodatkowe bodźce żeby ludzie to kupowali (widocznie wyłączenie reklam było za słabe) - ale gdzieś jest granica, gdzie takie działania przestają być opłacalne - więcej ludzi przestanie oglądać telepolis w ogóle ( i masz w plecy z reklam) niż wykupi premium - więc byłbym ostrożny np. z tymi artykułami pokazywanymi z opóźnieniem :) W każdym razie - trzymam kciuki :)

  • 0

    200. ~tata  2013-12-13 19:43:21  host: apn-95-40-229-196.dynamic.gprs.plus.pl

    Z czystym sercem pytam do kogo jest adresowana wiekszosc reklam na tym forum.Do mnie napewno nie.

  • 0

    201. ~  2013-12-14 19:26:14  host: public-gprs515220.centertel.pl

    Reklam nie oglądam, ale z pewnością rozważę premium. Tu nie chodzi już nawet tylko o te treści czy parę dodatków na osłodę, ale głównie o docenienie cudzej ciężkiej pracy i pasji. Telepolis robi kawał dobrej roboty, nieraz skorzystałem dzięki tym artykułom, dowiedziałem się o jakiejś promocji lub czymś po prostu ciekawym, a niejednokrotnie rozwiązałem problem dzięki społeczności portalu obecnej w komentarzach. Z politowaniem patrzę na lamusków krzyczących jak urażone krowy bo ktoś raczył poprosić o 5zł/mc przelewem, żeby po prostu COŚ MIEĆ z tego co robi latami. A w dodatku przecież to nie chodzi o kupowanie sobie piwa na koszt userów (chociaż czemu by nie) ale o koszty bieżące i kolejne, hosting, domena, licencje, opłacenie pracy programistów, itp. itd. Mogę sobie także wyobrazić, że z tych pieniędzy portal mógłby płacić dziennikarzom społecznym za ciekawe artykuły, urządzać konkursy z nagrodami, itp. I komu to przeszkadza? Chyba zawistnym bambusom tylko którzy sami nic nie potrafią zrobić dla innych i nie mają pomysłu na życie, względnie nauczeni są tylko garnąć do siebie, a jak coś mieliby dać to ojoj.

  • 0

    202. ~unikat ?  2013-12-14 20:27:00  host: a236.net145.okay.pl

    Unikatowe treści tworzone z danych podawanych przed producnetów ?! Lub możliwość korzystania z telefonu czy tabletu ZA DARMO przez 2 tygodnie, a następnie publikowanie marnej jakości wypocin... opisujących dane urządzenie... ? ZA TO MAMY PŁACIĆ ABONAMENT PREMIUM ? PROSZĘ ZMIENIĆ SKŁAD REDAKCJI ORAZ POZIOM PUBLIKACJI !

  • 0

    203.  2013-12-16 11:32:01

    @up Dane o dyrektywach UE, krajowych ustawach i uchwałach też są ogólniedostępne a mimo wszystko 95% społeczeństwa nic o nich nie wie bo nie chce/nie umie przebić się przez styl pzekazu - potrzeba im kogoś kto to wszystko zbierze w kupę, opisze tak by laik mógł pojąc o co chodzi i najlepiej by jeszcze dodał adekwatny przykład. Przyznasz chyba ze takie opracowanie ktoś zrobić musi.

  • 0

    204.  2013-12-16 14:34:06

    Goral: no widzisz - a jak czasem publikowaliśmy "dziwne" newsy interesujące wąskie, branżowe grono, to była kupa komentarzy "a po co o tym piszemy". Właśnie po to, żeby nie było takich komentarzy, serwis będzie oddzielny. TELEPOLIS.PL pozostanie konsumenckie, TELKO.in będzie biznesowo-prawne.

  • 0

    205.  2015-08-30 15:17:33

    145: co można zrobić (jak się utrzymać? bardzo prosto: poszukać sponsora sobie; a nie okłam,ywać użytkowników (=> regulamin). Tak, nie boję się ostrych słów używać zwłaszcza jak widzę takie 'szanowanie' użytkowników.....

    co do podejścia 'im więcej userów używa AdBloka tym więcej treści my blokujemy' - sami sobie strzelacie w stopę.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-119-60.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet