Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Konsumencki dział Huaweia miał w 2014 roku sprzedaż na poziomie 16 mld dolarów

Konsumencki dział Huaweia miał w 2014 roku sprzedaż na poziomie 16 mld dolarów

LuiN 27 Stycznia 2015 08:03

0 1

Richard Yu, szef działu konsumenckiego w Huaweiu przekazał, że urządzenia i usługi przeznaczone dla konsumentów osiągnęły w 2014 roku sprzedaż na poziomie 16 mld dolarów.



Jak pisaliśmy wcześniej, sprzedaż wszystkich trzech działów firmy (wraz z rozwiązaniami dla biznesu i działem odpowiedzialnym za sprzedaż infrastruktury komórkowej) wyniosły w 2014 roku około 46-47 mld dolarów. Dział konsumencki zajmuje się m.in. sprzedażą smartfonów, tabletów i modemów 3G/LTE.




W 2014 roku Huawei sprzedał około 75 mln sztuk smartfonów, poprawiając wynik w skali roku o 40%, ale nie osiągając planowanych 80 mln sztuk. Nie jest jeszcze znana uzyskana marża dla tego działu, dla całej grupy wyniosła w 2014 roku około 12%.

Zobacz: Wyniki Huawei za 2014 rok

Źródło tekstu: Reuters, wł     

Dodaj do:

Tagi: richard yu

w sumie: 1
  • 0

    1. ~Red  2015-01-27 09:22:33  host: staticline18294.toya.net.pl

    No ciekawe jaka jaką marżę mają biorąc pod uwagę że polityka żółtych jest prosta, wejście na każdy rynek za wszelką cenę.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-129-96.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.