Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Koniec Mio Technology w Polsce

Koniec Mio Technology w Polsce

LuiN 18 Maja 2012 10:47

0 0

mio Przestała istnieć firma będąca jednym z liderów sprzedaży nawigacji samochodowych w Polsce. Marka Mio jednak nie znika. Reprezentować ją będzie MiTAC International Corporation.

Tym samym Mio - obok Magellana i Navmana - będzie jedną z 3 marek związanych z produktami nawigacyjnymi, obecnymi w portfolio tajwańskiej korporacji. Jednak wszystko zostaje w rodzinie, gdyż Mio Technology było do tej pory spółką zależną MiTAC.

Zmiany dotyczą Mio Technology w skali globalnej, zatem nie mogły ominąć także Polski. MiTAC przejmie obowiązki reprezentowania marki na rynku. Zmiana podyktowana jest chęcią ujednolicenia przekazu kierowanego do klientów. MiTAC zarządza obecnie trzema dużymi markami z rynku nawigacji GPS i urządzeń lokalizacyjnych. Dzięki tej zmianie będzie mogła w pełni wykorzystać ich doświadczenie.




Adres internetowy związany z nawigacjami marki Mio pozostaje bez zmian. Wszelkie informacje odnośnie produktów, promocji oraz inne wiadomości związane z marką można znaleźć pod adresem: www.mio.com/pl

W portfolio firmy MiTAC znajdują się dwie inne marki związane z nawigacjami GPS. Navman to australijski producent urządzeń nawigacyjnych. Został założony w 1988 roku i zasłynął produkcją wytrzymałych, innowacyjnych, a zarazem prostych w użyciu nawigacji PND. Firma jest też autorem technologii NavPix, która umożliwia nawigację przy pomocy zdjęć wgranych do pamięci nawigacji. Została włączona do korporacji MiTAC w 2007 roku. Druga marka, która dołączyła do MiTAC dwa lata później, to amerykański producent urządzeń służących do pozycjonowania GPS, Magellan. Ma on ponad 20 letnią tradycję, a także jest właścicielem ponad 200 patentów związanych z technologią branżową.

Źródło tekstu: Mio     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1. ~Gregor  2012-05-18 16:20:59  host: ip-78-30-109-102.free.aero2.net.pl

    Jeśli TomToma można kupić w Carrefourze za 199 zł to jaką rację bytu ma Mio? Nawet w świetle modnych nawigacji na smartphone'y tacy producenci jak TomTom, Garmin, skupili się na systemach wbudowanych w samochodach i innym sprzęcie ruchomym.

  • 0

    2. ~r  2012-05-18 16:33:26  host: public-gprs514742.centertel.pl

    darmowa nawigacja w nokiach czy sprzęcie na androidzie to był spory cios dla producentów urządzeń typowo nawigacyjnych. Aż dziw bierze, że dopiero jedna padła. Kto to kupuje poza kierowcami zawodowymi?

  • 0

    3. ~jupi  2012-05-18 17:34:47  host: 193.59.74.48

    Może i dobrze się stało, że projekt MIO został zaniechany. Na ich nawigacjach nie dało się nic dograć (legalnie), natomiast mapy powodowały zawieszenie urządzenia. Gdy się wjedzie w MIO na drogę której nie ma, to później MIO łapał sygnał 10 minut.

  • 0

    4. ~w  2012-05-18 19:46:18  host: user-164-127-138-120.play-internet.pl

    Mapy kiepskie, ale urządzenia w swojej cenie rewelacyjne, a mapę można w przeciwieństwie do Toma czy garmina wgrać jaką się chce

  • 0

    5. ~Adam  2012-05-21 13:17:36  host: www2.euron.pl

    Bez przesady, MIO nigdy nie należał do liderów nawigacji w Polsce. Nikt po nim nie będzie płakał.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.