Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Koniec Jawbone - producenta inteligentnych opasek

Koniec Jawbone - producenta inteligentnych opasek

Isand 8 Lipca 2017 23:08

1 0

wearables

Jawbone jeszcze kilka lat temu był drugim największym producentem elektronicznych opasek. Sama firma działała na rynku 18 lat. Ale po raz kolejny widzimy, że "firma z tradycjami" może zniknąć z rynku jak każda inna. Jawbone przechodzi do historii.

Firma była chwalona m.in. za wygląd swoich produktów, ale na rynku elektroniki noszonej coraz dotkliwiej przegrywała z Fitbitem, Samsungiem, Xiaomi czy Apple'em. Nie pomagały również problemy z jakością niektórych urządzeń.




Jawbone został założony w 1999 roku jako Aliph. Firma pierwotnie zajmowała się słuchawkami Bluetooth, dopiero później zaprezentowała swoje opaski. W ostatnim czasie próbowała znaleźć kupca na część swoich udziałów. Jawbone prowadził rozmowy z Fitbitem (z którym również znajdował się w sporze sądowym), ale okazało się, że oferta konkurentów była za niska.

Kierownictwo firmy powierzyło likwidację swojej firmy Sherwood Partners.

Źródło tekstu: Financial Times, wł     

Dodaj do:

Tagi: wearlables | jawbone

w sumie: 1
  • 0

    1. ~Wuj  2017-07-09 17:33:07  host: n19-04-02.opera-mini.net

    Myślałem ze pisze 'inteligentnych podpasek'

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-22-30-57.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.