Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Komórkowy YouTube

Komórkowy YouTube

WitekT 10 Listopada 2006 10:39

0 0

Popularny serwis internetowy YouTube chce być dostępny w telefonach komórkowych. W tej sprawie rozmawia z amerykańską siecią Verizon.

Z usług "tradycyjnego" serwisu korzysta prawie 28 mln osób miesięcznie. Jeżeli Verizon porozumie się z YouTube, będzie chciał udostępnić klipy z internetowego serwisu abonentom swojej sieci komórkowej oraz użytkownikom cyfrowych usług telewizyjnych po łączach internetowych. YouTube żyje ze sprzedaży reklamy, więc wejście ze swoimi usługami do telefonów komórkowych i na ekrany telewizorów, może zdobyć nowych użytkowników, co przełoży się na wyższe wpływy reklamowe.




Dla Verizona współpraca z YouTube oznacza, że będzie mógł świadczyć swoim klientom nową usługę, która już sprawdziła się w Internecie. Dla operatorów telekomunikacyjnych to bardzo ważne. Przychody z usług telefonicznych już nie rosną i trzeba szukać nowych źródeł zysku.

Verizon już prowadzi mobilny serwis TV pod nazwą V-Cast. Konkurencyjny Sprint ma swoje Sprint TV. We wrześniu w Wielkiej Brytanii serwis wideo uruchomił Virgin Mobile. Orange uruchamia serwisy TV we wszystkich krajach, w których działa.

Źródło tekstu: Rzeczpospolita     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-22-109-65.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.