DAJ CYNK

Komórki jak piwo

LuiN

Wydarzenia

Turyści, którzy pojechali na wakacje nad polskie morze, mogą być pewni jednego - browary i operatorzy komórkowi już tam na nich czekają, żeby na każdym kroku utrwalać w ich głowach wizerunek swoich marek - pisze Gazeta Prawna.

Turyści, którzy pojechali na wakacje nad polskie morze, mogą być pewni jednego - browary i operatorzy komórkowi już tam na nich czekają, żeby na każdym kroku utrwalać w ich głowach wizerunek swoich marek - pisze Gazeta Prawna.

W specjalnych namiotach lub miasteczkach kuszą atrakcjami turystów, a nadmorski krajobraz wzbogacili dodatkowo reklamami na billboardach, wielkich tablicach, a nawet latarniach. W tym roku tylko na letnie promocje firmy wydadzą około 20 mln zł.

Budżet na letnią promocję marki piwa lub operatora telefonii komórkowej waha się średnio między 2-4 mln zł. Chodzi tylko o specjalne akcje, głównie te w nadmorskich miejscowościach.

Firmy stawiają głównie na kampanie wizerunkowe oraz specjalne trasy objazdowe pod logiem danej marki. Era na przykład wykorzystując popularność programów tanecznych TVN, zachęca do odwiedzenia swoich miasteczek lekcjami i pokazami tańca.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Gazeta Prawna