DAJ CYNK

Komiksowa kampania Heyah

WitekT

Wydarzenia

Heyah zaczyna rok nową, pełna humoru kampanią reklamową prezentującą zmiany w ofercie marki.

Heyah zaczyna rok nową, pełna humoru kampanią reklamową prezentującą zmiany w ofercie marki.

Heyah zgodnie z obietnicą obniża ceny - od poniedziałku, 7 lutego, wszyscy użytkownicy Heyah wysyłają SMS-y w sieci za jedyne 3 grosze brutto. To najniższa cena na rynku europejskim.

W nawiązaniu do zasad obowiązujących w Heyah, nowa cena jest dla wszystkich użytkowników bez wyjątku, na zawsze, od razu i co bardzo istotne, bez dodatkowych zabiegów ze strony użytkownika.

Kampania wykorzystuje odważną, prostą formę - czarno-biały rysunek, w którym kolorem wyróżnia się jedynie charakterystyczna czerwona łapa Heyah. Wielowątkowa reklama jest, jak wcześniejsze kreacje, pełna humoru, co podkreśla spójność z poprzednimi kampaniami. Tym razem została wykorzystana wyjątkowa forma - komiks. Komiks przeżywa obecnie swój renesans i cieszy się dużą popularnością wśród młodzieży.

Od 31. stycznia, przez tydzień stacje telewizyjne emitowały 30 sekundowy film reklamowy, zapowiadający nadejście zmian w ofercie. Spot prezentował kończące się niepowodzeniem wysiłki zawodników próbujących przesunąć w dół wajchę poziomu cen SMS-ów. Teraz już wiadomo, komu udało się uporać z wajchą...

W prasie, telewizji, radiu, Internecie i na reklamie zewnętrznej w dniu obniżki cen SMS-ów rozpoczęła się druga odsłona kampanii Heyah. Reklamy Heyah można usłyszeć w popularnych stacjach radiowych (Radiostacja, ESKA, Radio ZET czy RMF FM), reklama w prasie obejmie dzienniki i periodyki, po które chętnie sięgają młodzi ludzie. W telewizji można obejrzeć rysunkowe spoty reklamowe informujące o nowej, niższej cenie SMSów dla wszystkich użytkowników. Komiksy z kampanii można zobaczyć również na citylightach w dziesięciu największych miastach: Katowice, Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lublin, Białystok i Trójmiasto. Zabawne komiksowe historyjki Heyah pojawiły się również na przystankach autobusowych i w warszawskim metrze.

W kampanii wykorzystane zostały także nośniki w środkach transportu - ramki w autobusach i pociągach. To jednak nie wszystko. W popularnych, modnych klubach i pubach można zapoznać się z komiksowymi historyjkami prezentującymi w zabawny sposób ofertę Heyah na tabliczkach umieszczonych w toaletach.

Autorem komiksów Heyah jest Janek Koza, awangardowy rysownik komiksowy.


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Heyah