Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Komiksowa kampania Heyah

Komiksowa kampania Heyah

WitekT 9 Lutego 2005 16:45

0 0

Heyah zaczyna rok nową, pełna humoru kampanią reklamową prezentującą zmiany w ofercie marki.

Heyah zgodnie z obietnicą obniża ceny - od poniedziałku, 7 lutego, wszyscy użytkownicy Heyah wysyłają SMS-y w sieci za jedyne 3 grosze brutto. To najniższa cena na rynku europejskim.

W nawiązaniu do zasad obowiązujących w Heyah, nowa cena jest dla wszystkich użytkowników bez wyjątku, na zawsze, od razu i co bardzo istotne, bez dodatkowych zabiegów ze strony użytkownika.

Kampania wykorzystuje odważną, prostą formę - czarno-biały rysunek, w którym kolorem wyróżnia się jedynie charakterystyczna czerwona łapa Heyah. Wielowątkowa reklama jest, jak wcześniejsze kreacje, pełna humoru, co podkreśla spójność z poprzednimi kampaniami. Tym razem została wykorzystana wyjątkowa forma - komiks. Komiks przeżywa obecnie swój renesans i cieszy się dużą popularnością wśród młodzieży.

Od 31. stycznia, przez tydzień stacje telewizyjne emitowały 30 sekundowy film reklamowy, zapowiadający nadejście zmian w ofercie. Spot prezentował kończące się niepowodzeniem wysiłki zawodników próbujących przesunąć w dół wajchę poziomu cen SMS-ów. Teraz już wiadomo, komu udało się uporać z wajchą...




W prasie, telewizji, radiu, Internecie i na reklamie zewnętrznej w dniu obniżki cen SMS-ów rozpoczęła się druga odsłona kampanii Heyah. Reklamy Heyah można usłyszeć w popularnych stacjach radiowych (Radiostacja, ESKA, Radio ZET czy RMF FM), reklama w prasie obejmie dzienniki i periodyki, po które chętnie sięgają młodzi ludzie. W telewizji można obejrzeć rysunkowe spoty reklamowe informujące o nowej, niższej cenie SMSów dla wszystkich użytkowników. Komiksy z kampanii można zobaczyć również na citylightach w dziesięciu największych miastach: Katowice, Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lublin, Białystok i Trójmiasto. Zabawne komiksowe historyjki Heyah pojawiły się również na przystankach autobusowych i w warszawskim metrze.

W kampanii wykorzystane zostały także nośniki w środkach transportu - ramki w autobusach i pociągach. To jednak nie wszystko. W popularnych, modnych klubach i pubach można zapoznać się z komiksowymi historyjkami prezentującymi w zabawny sposób ofertę Heyah na tabliczkach umieszczonych w toaletach.

Autorem komiksów Heyah jest Janek Koza, awangardowy rysownik komiksowy.

Toaleta mes 3gr komiks m Autobus ramka rower m Heyah metro dzieciak m Autobus spiker m Heyah pociagi 3gr rower m

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~ckm  2005-02-10 06:33:00  host: dok246.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak dlamnie te reklamy to lipa

  • 0

    2. ~wtf?  2005-02-10 07:19:00  host: atropos.tpi.pl

    bardzo zabawne :/ reklama skierowana do inteligetnych inaczej ?:>

  • 0

    3. ~ksad  2005-02-10 08:11:00  host: dial-3456.zgora.dialog.net.pl

    Bo reklamy jeden mają cel: zwrócić uwagę, skojarzyć z marką, wypromować produkt lub usługę, zachęcić do kupna lub stosowania. Po tej reklamie Heyah jasne jest o co chodzi. Czyż gdy oglądaliśmy ją po raz pierwszy, nie przykuła ona naszej uwagi? A gdy zrozumieliśmy, w czym rzecz, nie pozazdrościliśmy Heyahowcom, lub - jeśli nimi jesteśmy - nie powiedzieliśmy, że jest super?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.