Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kolejny etap transformacji Sony Ericssona

Kolejny etap transformacji Sony Ericssona

sirmark 3 Września 2009 19:55

0 0

Sony Ericsson ogłosił kolejny etap trwających właśnie transformacji biznesowych - firma zaprezentowała modyfikację zewnętrznej tożsamości wizualnej oraz wartości swojej marki co jest wyrazem nowej wizji marki jako Communication Entertainment. Sony Ericsson potwierdził także przyjęcie nowo ogłoszonego hasła towarzyszącego marce Sony: make.believe, które będzie widoczne we wszystkich formach komunikacji z klientem, tak aby podkreślić swoje zaangażowanie w rozrywkę i współpracę z Grupą Sony.

Trwająca, właśnie transformacja biznesowa tworzy podstawy dla całkiem nowej firmy Sony Ericsson. Zmodyfikowane założenia dotyczące marki są kluczowym elementem tej strategii. W połączeniu z nową kulturą otwartości, transformacja ta wprowadza zmiany do naszego dotychczasowego sposobu planowania i tworzenia ofert, a także do sposobu w jaki zachęcamy klientów, aby byli bliżej nas poprzez platformy cyfrowe i media społecznościowe - powiedział Lennard Hoornik, Head of Marketing w Sony Ericsson.




sony ericsson logo colorsm Wizualnie, Sony Ericsson zwiększy atrakcyjność swojego, rozpoznawalnego na całym świecie, "płynnego" logo, dodając siedem nowych wariantów kolorystycznych oraz "płynną energię", wydobywającą się z logo, tak, aby całość nabrała bardziej zabawnego charakteru i wyróżniała się na cyfrowej arenie. Firma dąży również do przyjęcia bardziej otwartej i poszukującej postawy, zapraszając klientów do jeszcze większego uczestnictwa w jej działaniach, poprzez silniejsze skupienie się na interaktywnych kanałach cyfrowych i mediach społecznościowych.

Poprzez serię strategicznych kampanii marketingowych, które zostaną przeprowadzone tej jesieni, Sony Ericsson przedstawi swoją zmodyfikowaną tożsamość wizualną oraz zainauguruje hasło make.believe. Jedna z kampanii będzie miała charakter "wirusowy" i będzie nosiła tytuł spark.something ("zapoczątkuj wydarzenie"). Będzie ona dotyczyła nowych telefonów Satio, Aino i Yari. Sony Ericsson przeprowadzi także globalną kampanię aktywizującą związaną z Mistrzostwami Świata 2010 FIFA i swoją pozycją "Oficjalnego Telefonu Komórkowego" na tych mistrzostwach. Zjednoczy ona pasję miłośników piłki nożnej na całym świecie.

Źródło tekstu: Sony Ericsson     

Dodaj do:
w sumie: 14
  • 0

    1. ~  2009-09-03 20:03:02  host: chello089074153038.chello.pl

    Niech zrobią nowy fon z dotykowym ekranem za 700 zł a nie gadają głupoty :!

  • 0

    2.  2009-09-03 20:28:24

    Symbian, WM, oraz bajery w stylu super jakości dźwięku, super zdjęcia i jakiś duperel np. transmiter FM, sukces gwarantowany. No, ale cóż...

  • 0

    3. ~bambo  2009-09-03 20:57:36  host: 94.254.199.129

    po co wam nowe telefony. Cieszcie się, że dali nowe kolorki w płynnym logo. No ale wypas nie z tej ziemi. Biegnę do sklepu w podskokach. :-)

  • 0

    4. ~~bambo  2009-09-03 20:59:12  host: 94.254.199.129

    aha, na kolorki trzeba będzie pewnie jeszcze kapkę poczekać. Bo to dopiero szkice i projekty są, do wdrożenia pewnie minie pół roku ;-)

  • 0

    5. ~~bambo  2009-09-03 20:59:46  host: 94.254.199.129

    SE chyba się kończy

  • 0

    6. ~SE fan  2009-09-03 21:05:18  host: 188.33.12.150

    "Sony Ericsson zwiększy atrakcyjność swojego, rozpoznawalnego na całym świecie, "płynnego" logo, dodając siedem nowych wariantów kolorystycznych oraz "płynną energię", wydobywającą się z logo, tak, aby całość nabrała bardziej zabawnego charakteru i wyróżniała się na cyfrowej arenie." - ale bełkot :/

  • 0

    7.  2009-09-03 21:18:59

    Po zmianie prezesa w końcu zaczyna się coś dziać

  • 0

    8.  2009-09-03 21:29:11

    Z tymi kolorami może chodzić o to np. Purpurowe będą oznaczone smartphone, fioletowymi telefony z dobrymi aparatami itp.

  • 0

    9. ~tts  2009-09-03 21:35:49  host: 213-238-68-228.adsl.inetia.pl

    Popieram !. opinie. tylko konkurencja dla Avili i Cookie może uratować SE.

  • 0

    10. ~tts  2009-09-03 21:36:26  host: 213-238-68-228.adsl.inetia.pl

    ..1 opinie :)

  • 0

    11. ~  2009-09-03 23:10:18  host: v03-11.opera-mini.net

    Raczej interesuje mnie sytuacja zebym NIE MUSIAL sie kontaktowac z konsultantami w ramach cieplych psychoterapeutycznych rozmow tylko po prostu byl zadowolony. Troche obok watku telekom np firma Sony mogla by wrocic do produkcji amplitunerow i odtwarzaczy ES sprzed epoki cyfrowej? Dalbym chetnie pare tys za sztuke. Oczywiscie o ile beda trzymac jakosc a nie zachowywac sie jak jednorazowki (czyli obowiazkowo efektywne chlodzenie, zabezpieczenia przed przesterowaniem itp itd) Natomiast za ich cyfrowe odpowiedniki, przynajmniej w obecnej postaci, nie dam nawet zlotowki nie mowiac juz o kilkuset :-) Moj TV Sony sprzed paru lat jest nieosiagalny dla obecnych cyfrowych zabawek zwlaszcza jesli chodzi o dzwiek i to jest jakies swiadectwo zapasci. Zadne slowne czary mary tego nie zmienia. Nie przesiade sie z nawet odrapanej limuzyny na furmanke. Najwyzej pojde pieszo. Prosze ten post potraktowac jako feedback. Wtedy moze uwierze :-)

  • 0

    12. ~tazz  2009-09-04 09:00:52  host: 77.46.58.221

    spark.something - zapoczątkuj wydarzenie.

  • 0

    13. ~  2009-09-04 11:45:28  host: v02-08.opera-mini.net

    Jeszcze male uzupelnienie tego feedbacku dla firmy Sony i nie tylko. Powinna byc oddzielna latwo wymienialna plyta audio do podmiany jak dzwiek zacznie wykazywac oznaki "zjechania". Ale na mily Bog po 2-3 latach a nie 2-3 miesiacach :-)

  • 0

    14. ~E  2009-09-11 11:34:27  host: 77-254-217-59.adsl.inetia.pl

    Ten słowotok przedstawicieli Sony Ericssona to klasyczna mowa trawa! Takie marketingowo - PR-owe bla, bla, bla

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.