DAJ CYNK

Kolejny etap transformacji Sony Ericssona

sirmark

Wydarzenia

Sony Ericsson ogłosił kolejny etap trwających właśnie transformacji biznesowych - firma zaprezentowała modyfikację zewnętrznej tożsamości wizualnej oraz wartości swojej marki co jest wyrazem nowej wizji marki jako Communication Entertainment. Sony Ericsson potwierdził także przyjęcie nowo ogłoszonego hasła towarzyszącego marce Sony: make.believe, które będzie widoczne we wszystkich formach komunikacji z klientem, tak aby podkreślić swoje zaangażowanie w rozrywkę i współpracę z Grupą Sony.

Sony Ericsson ogłosił kolejny etap trwających właśnie transformacji biznesowych - firma zaprezentowała modyfikację zewnętrznej tożsamości wizualnej oraz wartości swojej marki co jest wyrazem nowej wizji marki jako Communication Entertainment. Sony Ericsson potwierdził także przyjęcie nowo ogłoszonego hasła towarzyszącego marce Sony: make.believe, które będzie widoczne we wszystkich formach komunikacji z klientem, tak aby podkreślić swoje zaangażowanie w rozrywkę i współpracę z Grupą Sony.

Trwająca, właśnie transformacja biznesowa tworzy podstawy dla całkiem nowej firmy Sony Ericsson. Zmodyfikowane założenia dotyczące marki są kluczowym elementem tej strategii. W połączeniu z nową kulturą otwartości, transformacja ta wprowadza zmiany do naszego dotychczasowego sposobu planowania i tworzenia ofert, a także do sposobu w jaki zachęcamy klientów, aby byli bliżej nas poprzez platformy cyfrowe i media społecznościowe - powiedział Lennard Hoornik, Head of Marketing w Sony Ericsson.

Wizualnie, Sony Ericsson zwiększy atrakcyjność swojego, rozpoznawalnego na całym świecie, "płynnego" logo, dodając siedem nowych wariantów kolorystycznych oraz "płynną energię", wydobywającą się z logo, tak, aby całość nabrała bardziej zabawnego charakteru i wyróżniała się na cyfrowej arenie. Firma dąży również do przyjęcia bardziej otwartej i poszukującej postawy, zapraszając klientów do jeszcze większego uczestnictwa w jej działaniach, poprzez silniejsze skupienie się na interaktywnych kanałach cyfrowych i mediach społecznościowych.

Poprzez serię strategicznych kampanii marketingowych, które zostaną przeprowadzone tej jesieni, Sony Ericsson przedstawi swoją zmodyfikowaną tożsamość wizualną oraz zainauguruje hasło make.believe. Jedna z kampanii będzie miała charakter "wirusowy" i będzie nosiła tytuł spark.something ("zapoczątkuj wydarzenie"). Będzie ona dotyczyła nowych telefonów Satio, Aino i Yari. Sony Ericsson przeprowadzi także globalną kampanię aktywizującą związaną z Mistrzostwami Świata 2010 FIFA i swoją pozycją "Oficjalnego Telefonu Komórkowego" na tych mistrzostwach. Zjednoczy ona pasję miłośników piłki nożnej na całym świecie.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Sony Ericsson