Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kolejny etap reklam Heyah

Kolejny etap reklam Heyah

WitekT 9 Marca 2005 10:12

0 0

Heyah prezentuje nowe komiksowe kreacje. W mediach można już zobaczyć ciąg dalszy kampanii Heyah, informującej o obniżeniu cen smsów w sieci do 3 groszy brutto.

Na małym i dużym ekranie emitowane są nowe filmy reklamowe, podkreślające unikalne wartości marki – atrakcyjna oferta Heyah jest stała, dla wszystkich, bez zbędnych zabiegów. W stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, MTV i VIVA) można obejrzeć trzy spoty zatytułowane: Lady, Smarkacz i Bogdan, w których zobaczymy bohaterów znanych już z filmów i komiksów Heyah. Trzecia faza kampanii utrzymana została w tej samej stylistyce co wcześniejsze kreacje – rysunki Janka Kozy.

Komiksy można również zobaczyć, jak i podczas wcześniejszych odsłon, na nośnikach reklamy zewnętrznej. Nowe historyjki pojawiły się na billboardach w dziesięciu największych miastach: Katowice, Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lublin, Białystok i Trójmiasto. Podczas ostatniej fazy kampanii widoczne będą również reklamy na wielkich siatkach winylowych w wybranych miastach Polski, takich jak: Gdańsk, Kraków, Warszawa, Toruń, Wrocław, Katowice, Łódź oraz Szczecin.

Heyah znana z niestandardowych pomysłów reklamowych tym razem zaproponowała trójwymiarową formę na budynku przy Rondzie Jazdy Polskiej w Warszawie. W najbliższych dniach w stacji TVN Turbo pojawi się także nowy element - pasek z komiksami Heyah emitowany podczas programów cieszących się największą oglądalnością.




Kampania Heyah rozwija się także w Internecie. Na popularnych witrynach skierowanych do młodego odbiorcy - portale studenckie i szkolne, rozrywka, informacja, komunikatory – widoczne będą top layery, bilboardy oraz tła stron nawiązujące do trwającej kampanii Heyah 3 Grosze.

Na stronie http://www.heyah.pl/ dostępne są specjalnie przygotowane ikonki, tapety i wygaszacze z bohaterami czaro-białych komiksów Heyah.

Autorem komiksów Heyah jest Janek Koza, awangardowy rysownik komiksowy.

Za kreację kampanii odpowiada agencja G7, planowaniem i wykupem mediów zajął się Dom Mediowy OMD, za realizację kampanii internetowej odpowiada FFCreation.

Źródło tekstu: Media Run, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~katek  2005-03-09 11:51:00  host: dov121.neoplus.adsl.tpnet.pl

    heyah ma najlepsze reklamki

  • 0

    2. ~zajak  2005-03-14 18:08:00  host: dqg81.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no przynajmniej są w jakimś stylu

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-179-232.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet