DAJ CYNK

Kolejny dzień awarii usług BlackBerry. RIM wyjaśnia

Q!

Wydarzenia

Już trzeci dzień trwa światowa awaria usług BlackBerry. RIM przeprasza za kłopoty i tłumaczyły czym zostały one spowodowane.

Już trzeci dzień trwa światowa awaria usług BlackBerry. RIM przeprasza za kłopoty i tłumaczyły czym zostały one spowodowane.

W oficjalnym oświadczeniu RIM można przeczytać, że opóźnienia w wysyłaniu wiadomości i przeglądaniu stron internetowych, których doświadczyli użytkownicy BlackBerry w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Indiach, Brazylii, Chile i Argentynie, były spowodowane awarią przełącznika rdzeniowego (ang. core switch) w infrastrukturze firmy RIM.

Pomimo że system jest zaprojektowany tak, aby, w przypadku awarii, automatycznie zaczął funkcjonować na przełączniku zapasowym, ta operacja nie przebiegła zgodnie z wcześniej przeprowadzanymi testami. W rezultacie utworzyły się ogromne ilości zapasowych kopii danych. Obecnie pracujemy nad wyczyszczeniem zbędnych danych i przywróceniem normalnego funkcjonowania serwisu tak szybko, jak to możliwe. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, będziemy informować na bieżąco o rozwoju sytuacji.

Przypomnijmy, że awaria usług BlackBerry trwa od niedzieli. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości. Przewidywany termin jej usunięcia nie został podany.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: rim, wł