Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kolejne spoty reklamowe LongPlay

Kolejne spoty reklamowe LongPlay

LuiN 19 Maja 2010 13:20

0 0
Play zaprezentował kolejne dwa spoty reklamowe promujące taryfy LongPlay i usługę Stan Darmowy.

Szerzej o taryfach LongPlay pisaliśmy w tej wiadomości. Cenniki i regulaminy oferty LongPlay i towarzyszących jej promocji znaleźć można pod tym adresem. Pierwszą serię spotów reklamowych znaleźć można w tej wiadomości.








Źródło tekstu: blogplay.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 1

    1.  2010-05-19 13:27:38

    Promują rozmawianie byle by rozmawiać, czyli gadam dlatego, że mam za darmo, a nie dlatego że mam coś do powiedzenia. Jednym słowem prze pierwsze kilka miesięcy to fajna sprawa ale ileż można gadać przez komórkę?

  • 1

    2. ~  2010-05-19 13:32:21  host: 81-219-92-197.adsl.inetia.pl

    Ja ostatnio gadałem sam ze sobą. Zadzwoniłem sobie na usługę testową Xtra numer, nagrałem się na pocztę głosową, a potem oddzwoniłem i znowu nagrałem się na pocztę głosową. Nie mam z kim rozmawiać przez telefon ani nie przez telefon, to gadam ze sobą, he he

  • 0

    3.  2010-05-19 13:34:52

    Drogi 1. Twoje rozważania są cudne! Zakładasz, że człowiek tylko wtedy ma coś do powiedzenia, gdy za to płaci? A może ci, którzy mają coś do powiedzenia wolą powiedzieć to po prostu za darmo :)

  • 0

    4.  2010-05-19 13:36:31

    2. Najważniejsze jest to, że gadałeś za darmo. U Ojca Dyrektora nawet to jest niemożliwe, bo nadal brak tam poczty głosowej...

  • 0

    5.  2010-05-19 13:44:15

    Ten pierwszy jest lepszy, ciekawszy. I przeczy trochę temu co napisałeś j3sion. W pierwszym przypadku darmowe rozmowy się przydały, okazały się całkiem praktyczne. ;-)

  • 0

    6.  2010-05-19 13:56:55

    Wg reklamy rozmowa nie trwała więcej niż 2-3min min, co kosztuje ok 1 zł przy standardowych stawkach, aby skorzystać ze stanu darmowego musisz mieć abonament za min 69 zł lub doładowywać co miesiąc 30 zł. I warunek jest taki że obie osoby są w Play.

  • 0

    7.  2010-05-19 13:59:45

    j3sion (6) - Jednak wciąż nie oznacza to, że gościu w samochodzie rozmawiał / dzwonił tylko po to "byle tylko "o czymś" pogadać".

  • 0

    8.  2010-05-19 14:06:42

    Dwie reklamy, bo i do roznych grup ludzi dedykowane. Do mnie trafia pierwsza ;) Jednak pozostane w mBanku, ale tylko dlatego, ze malo rozmawiam :)

  • 0

    9. ~pabloki  2010-05-19 15:49:50  host: apn-95-41-52-227.dynamic.gprs.plus.pl

    pierwszy spot to mi przypomina jakis film . brawa dla play . trafia do mnie 1 spot.

  • 0

    10. ~t-raz  2010-05-19 19:44:12  host: public-gprs107567.centertel.pl

    LongPLAY-Stan Darmowy zamiast nawigacji? Chyba nie... W Play lepiej mieć nawigację. Może łatwiej będzie odszukać zasięg...;)

  • 0

    11. ~ds78  2010-05-20 01:35:15  host: r05-05.opera-mini.net

    A propo PLAY Online. Mogli by coś zrobić wkońcu z "mostkami, handoverami" przy przechodzeniu modemów / telefonów z 3G na 2,5G / 2G.(Nie każdy telefon ma fizyczną możliwość wyłączenia np. technologii 2,5G / 2G) Zrywa połączenia interentowe, za każdym razem...W drugą stronę jest OK! Ktoś coś wie więcej na ten temat? Jakieś porady?

  • 0

    12.  2010-05-20 12:43:05

    nie sciemniajcie ze play ma problemy z zasiegiem gdyz ply posiaa identyczny zasieg jak plus wiec mit z brakiem zasiegu playa dawno zostal obalony i prosze nie siac herezji

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-19-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.