DAJ CYNK

Kolejna słowna potyczka Play i Plusa

WitekT

Wydarzenia

Jak to możliwe, ze nowy system przenośności numerów działa idealnie, kiedy klient przenosi numer z Play do Plusa, a na odwrót już nie - zastanawia się na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik Play. Dodaje, że nabrzmiały problem został dziś zgłoszony do UKE i UOKiK.

Jak to możliwe, ze nowy system przenośności numerów działa idealnie, kiedy klient przenosi numer z Play do Plusa, a na odwrót już nie - zastanawia się na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik Play. Dodaje, że nabrzmiały problem został dziś zgłoszony do UKE i UOKiK.

Zostałem oskarżony w oficjalnym komunikacie operatora PLUS GSM o manipulowanie faktami. Postanowiłem zatem publicznie zadać kilka prostych pytań. Mam nadzieję, że druga strona zechce odpowiedzieć - napisał Gruszka na blogu.

Stanowisko Polkomtela, o którym wspomina Gruszka, publikowaliśmy w tej wiadomości.

Gruszka pyta o to, co stanie się z 5 tys. wniosków o przeniesienie numeru z Plusa do Play, złożonych zgodnie z obowiązującymi przepisami i czy jedynie wnioski o pomoc, zgłoszone przez klientów bezpośrednio do UKE, są jedynym sposobem na skuteczne przeniesienie numeru w ciągu 24 godzin.

Kiedy operator PLUS GSM zamierza zapoznać się z decyzją UKE z 31. lipca 2009 roku, odrzucającą wniosek operatora PLUS o wstrzymanie zastosowania nowych bardziej korzystnych dla konsumentów przepisów dotyczących procesu przenoszenia numerów? Nasze firmy niemal ze sobą sąsiadują (kilka minut spacerem) - my odebraliśmy te decyzję już 10 dni temu. Przypomnę, że media (m.in. dziennik Rzeczpospolita) opisywały już podobne problemy z odbiorem dokumentów przez pełnomocników prawnych w kontekście dostarczenia decyzji dotyczącej nowych stawek MTR kilka miesięcy temu. Rozumiem, że są wyjątkowo ważne przyczyny uniemożliwiające odbiór tych tak istotnych w tej sytuacji dokumentów - napisano dalej na blogu.

O decyzji UKE odrzucającej wniosek Polkomtela o zawieszenie praw klientów w kwestii przenośności numerów w jeden dzień pisaliśmy w tej wiadomości. O wspomnianych przez Marcina Gruszkę problemach z odbiorem decyzji w sprawie stawek MTR - w tej wiadomości.

Gruszka zastanawia się też, dlaczego nowy system działa bez zarzutów w relacjach Play-Era i Play-Orange. Pyta, kiedy systemy informatyczne Plusa zaczną czytać komunikaty w nowym standardzie komunikacji, który 3. sierpnia skutecznie zastąpił wymianę zaszyfrowanych plików Excel. Dodaje, że na drodze Play-Plus wszystko działa jak należy i z przeniesienia numeru w tą stronę skorzystało już po 6. lipca około 300 klientów.

Tak naprawdę bardziej niż na odpowiedziach i tej PRowej potyczce zależy nam na realizacji woli Klientów i zakończeniu tej smutnej historii - pisze Gruszka kończąc swój wpis na blogu .

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blogplay.pl, wł