DAJ CYNK

Kolejna reklama Plush na Kartę - to nie jest miś dla dzieci

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

Sieć Plus zaprezentowała kolejny spot reklamowy oferty Plush na kartę. Teraz już nie ma wątpliwości, że pojawiający się w reklamach miś nie jest zabawką dla dzieci.

Sieć Plus zaprezentowała kolejny spot reklamowy oferty Plush na kartę. Teraz już nie ma wątpliwości, że pojawiający się w reklamach miś nie jest zabawką dla dzieci.

Po obejrzeniu kolejnej reklamy Plush na kartę jeszcze łatwiej o skojarzenia komedią "Ted" Setha MacFarlane'a z 2012 roku:


Przypomnijmy, Plush to nowa marka sieci Plus, która jest skierowana głównie do ludzi młodych. Hasło nowej oferty, to bez konsekwencji. W ofercie za 35 zł można otrzymać nielimitowane połączenia, SMS-y i pakiet danych w wysokości 500 MB.

Zobacz: Plush na kartę startuje z kampanią reklamową
Zobacz: Polkomtel prezentuje Plusha, czyli prepaida dla młodych

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Plus

Źródło tekstu: Plus, wł