Sieć Plus zaprezentowała kolejny spot reklamowy oferty Plush na kartę. Teraz już nie ma wątpliwości, że pojawiający się w reklamach miś nie jest zabawką dla dzieci.
Po obejrzeniu kolejnej reklamy Plush na kartę jeszcze łatwiej o skojarzenia komedią "Ted" Setha MacFarlane'a z 2012 roku:
Przypomnijmy, Plush to nowa marka sieci Plus, która jest skierowana głównie do ludzi młodych. Hasło nowej oferty, to bez konsekwencji. W ofercie za 35 zł można otrzymać nielimitowane połączenia, SMS-y i pakiet danych w wysokości 500 MB.
Zobacz: Plush na kartę startuje z kampanią reklamową
Zobacz: Polkomtel prezentuje Plusha, czyli prepaida dla młodych
Źródło zdjęć: Plus
Źródło tekstu: Plus, wł
Tak trudno się domyślić że ostatni komentarz był tym właściwym i pożądanym przeze mnie po poprawkach ...
Bez sensu. Samemu taniej mozna kupic te czesci.
Skoncz sie blaznic. Nawet najbardziej uznane slowniki nie podaja znaczenia o ktorym mowisz. Naglowek ...
No wreszcie. Te suszarki to byla slepa droga.
Nie. Czyli wiedziałem w jakim znaczeniu w tym tytule został użyty wyraz ,,diabelnie" ale miałem to g ...