Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kolejna edycja programu "Make a Connection"

Kolejna edycja programu "Make a Connection"

WitekT 2 Marca 2005 14:05

0 0

Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży oraz firma Nokia rozpoczęły w dniu wczorajszym przyjmowanie projektów do V edycji programu Make a Connection - przyłącz się.

Promuje on ideę wolontariatu wśród młodych osób w wieku od 16 do 22 lat, wspierając projekty młodych grup poprzez małe dotacje i pomoc przy realizacji inicjatyw prowadzonych w lokalnych społecznościach. Program jest kontynuacją regionalnego projektu, pomyślnie realizowanego od 2001 roku w trzech województwach. Od 2004 roku program ma zasięg ogólnopolski.

W tym roku wybranych zostanie łącznie 70 grup młodzieżowych, z których każda otrzyma do 4500 zł na realizację swoich inicjatyw społecznych. Termin nadsyłania wniosków o dotacje w V edycji upływa 4. kwietnia 2005 roku. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 22. kwietnia. Realizacja zwycięskich projektów potrwa od 1. lipca 2005 do końca lutego 2006 roku.

Make a connection to globalna inicjatywa realizowana przez International Youth Foundation i firmę Nokia w 19 krajach. W Polsce program ten koncentruje się na szerzeniu idei wolontariatu, poprzez realizowanie projektów, które mogą odnosić się do integracji mniejszości narodowej, działań sportowych oraz promowania regionalnej kultury i historii. Celem programu jest pobudzanie ducha przedsiębiorczości poprzez udzielanie wsparcia przy realizacji wartościowej pracy oraz rozwój osobistej inicjatywy, jak też umiejętności pracy zespołowej i zdolności liderskich. Młodzież korzysta również ze specjalnych szkoleń zarządzania projektem.




Już 220 projektów zostało zrealizowanych przez grupy młodzieżowe. Ich ogromne zaangażowanie i pasja oraz pozytywne efekty zrealizowanych już pomysłów pokazują, jak wiele młodzi ludzie się uczą i ile sukcesów osiągają, gdy dysponują stosownymi narzędziami i mają odpowiednie warunki - powiedziała Maria Holzer, dyrektor PFDiM.

Hanna Viita, dyrektor marketingu Nokia Poland dodała: To fascynujące widzieć, z jakim zapałem młodzież realizuje swoje pomysły. Jak przenosi energię na swoje społeczności, kształtując rzeczywistość wokół siebie. Nokia jest dumna, że może wspierać taki program i z niecierpliwością czeka na kolejny etap.

Patronat medialny nad V edycją Make a Connection objęły polska telewizja muzyczna VIVA Polska, rozgłośnia radiowa Radiostacja oraz magazyn Eurostudent.

Źródło tekstu: Wirtualne Media     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-166-0.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.