Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kobiety wysyłają więcej SMS-ów premium

Kobiety wysyłają więcej SMS-ów premium

WitekT 9 Maja 2006 11:21

0 0

Kobiety coraz chętniej korzystają z usług mobilnych. Spośród osób biorących udział w akcjach charytatywnych polegających na wysyłaniu SMS-ów, 67,5% to kobiety - wynika z badań przeprowadzonych wśród internautów przez firmę Gemius.

Kobiety częściej niż mężczyźni kupują również dzwonki, grafiki (63,8%) i gry do telefonów komórkowych (48,9%) oraz biorą udział w konkursach SMS-owych (65,4%).

Większość biorących udział w badanie deklaruje korzystanie z usług mobilnych rzadziej niż raz miesiącu. Z taką czestotliwością gry pobiera 63,5% respondentów, 59,1% poszukuje grafik, a nowy dzwonek raz w miesiącu decyduje się 57,5% internautów.




Na pobieranie grafik i dzwonków ponad 2/3 repondentów przeznacza mniej niż 5 zł miesięcznie. W przypadku pobierania gier odpowiedź taką deklaruje prawie połowa badanych osób.

Najczęściej wykorzystywanym źródłem wiedzy o usługach mobilnych jest Internet (76,7%). Na kolejnych pozycjach znalazły się tygodniki/dwutygodniki (47,3%) i telewizja (34,4%).

Badanie zostało zrealizowane w dniach 13-19. kwietnia i wzieło w nim udział 1277 Internautów.

Źródło tekstu: PBI, Gemius     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1. ~szpiegu86  2006-05-09 11:40:17  host: bbx139.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kupic gre java lub dzwonek to spory wydatek, jeszcze trzeba pozniej to cos sciagnac. W Simplusie ponad 550kB zaplacilem grubo ponad 15zl, a sciagajac dokladnie to samo w heyah zaplacilem 2,2zl. Porazka normalnie, kosmiczna roznica!

  • 0

    2. ~  2006-05-09 11:58:09  host: proxy4.satfilm.pl

    oczywiscie dlatego ze dla kobiet to strasznie skomplikowane cos wgrac do telefonu z kompa:)

  • 0

    3. ~abda  2006-05-09 12:51:37  host: cau52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kobiety statystycznie powoduja wiecej wypadkow drogowych. Z kazdym rokiem liczba wypadkow z udzialem kobiet rosnie. ;);) skorelujcie....

  • 0

    4. ~corner  2006-05-09 13:45:48  host: aalz44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie rozumiem tego zdania: "Kobiety częściej niż mężczyźni kupują również dzwonki, grafiki (63,8%) i gry do telefonów komórkowych (48,9%)" Skoro kupują gry częściej od mężczyzn i jest to udział ~49%, to jakiej płci jest ten ponad jeden procent? A może jestem idiotą i będzie mi wstyd za ten koment?

  • 0

    5.  2006-05-09 14:03:16

    corner: trafna uwaga. Myślę, że jednak trzeba patrzeć na to całościowo - czyli, że kobiety częściej kupują content na komórki, ale akurat gier kupują MINIMALNIE mniej niż mężczyźni.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.