Serwis Vuclip przeanalizował zwyczaje zakupowe swoich ponad 560 tys. użytkowników. Wygląda na to, że mężczyźni kupują telefony patrząc na cenę, a kobiety patrząc na funkcje.
33% ankietowanych mężczyzn jako najważniejszy czynnik przy wyborze telefonu podało cenę. Na funkcje urządzenia wskazało już tylko 31% ankietowanych. W przypadku kobiet wyniki była zgoła odmienne.
Aż 37% ankietowanych kobiet jako czynnik decydujący podała funkcje telefonu, kolejnych 21% wskazało przekątną ekranu, a tylko 18% badanych kobiet stwierdziło, że cena byłaby dla nich najważniejszą kwestią.
32% ogółu ankietowanych nie ma w planach wymiany telefonu w najbliższym czasie. Co ciekawe, jako markę następcy obecnego telefonu wciąż najczęściej wskazywano Nokię (37%), Apple zajął drugie miejsce z 25%. Jednocześnie 90% posiadaczy iPhone'ów poinformowało, że ich kolejnym telefonem będzie również iPhone.
Badanie przeprowadzone zostało na ponad 560 tys. losowo wybranych użytkowników serwisy wideo Vuclip.
Źródło tekstu: Vuclip, wł