DAJ CYNK

Kobiety patrzą na funkcje telefonu, mężczyźni na cenę

LuiN

Wydarzenia

Serwis Vuclip przeanalizował zwyczaje zakupowe swoich ponad 560 tys. użytkowników. Wygląda na to, że mężczyźni kupują telefony patrząc na cenę, a kobiety patrząc na funkcje.

Serwis Vuclip przeanalizował zwyczaje zakupowe swoich ponad 560 tys. użytkowników. Wygląda na to, że mężczyźni kupują telefony patrząc na cenę, a kobiety patrząc na funkcje.

33% ankietowanych mężczyzn jako najważniejszy czynnik przy wyborze telefonu podało cenę. Na funkcje urządzenia wskazało już tylko 31% ankietowanych. W przypadku kobiet wyniki była zgoła odmienne.

Aż 37% ankietowanych kobiet jako czynnik decydujący podała funkcje telefonu, kolejnych 21% wskazało przekątną ekranu, a tylko 18% badanych kobiet stwierdziło, że cena byłaby dla nich najważniejszą kwestią.

32% ogółu ankietowanych nie ma w planach wymiany telefonu w najbliższym czasie. Co ciekawe, jako markę następcy obecnego telefonu wciąż najczęściej wskazywano Nokię (37%), Apple zajął drugie miejsce z 25%. Jednocześnie 90% posiadaczy iPhone'ów poinformowało, że ich kolejnym telefonem będzie również iPhone.

Badanie przeprowadzone zostało na ponad 560 tys. losowo wybranych użytkowników serwisy wideo Vuclip.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Vuclip, wł