Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Klub Virgin Mobile - aplikacja do zarządzania usługami

Klub Virgin Mobile - aplikacja do zarządzania usługami

LuiN 17 Lipca 2014 11:34

4 3

klub virgin mobile luin Virgin Mobile udostępnił bezpłatną aplikację do zarządzania usługami i środkami na karcie - Klub Virgin Mobile.




Aplikacja Klub Virgin Mobile dostępna jest obecnie dla użytkowników urządzeń z systemami Android oraz iOS. W sierpniu pojawi się również wersja dla Windows Phone.


W menu programu znalazło się takie funkcje jak sprawdzanie stanu i ważności konta, doładowywanie konta własnego i innych numerów, aktywacja Internetu mobilnego, dodawanie numerów do konta czy dostęp do zniżek u partnerów Virgin Mobile.


Zobacz: Virgin Mobile obniża ceny dużych pakietów transmisji

Źródło tekstu: wł     
Źródło zdjęć: Virgin Mobile, wł

Dodaj do:

Tagi: klub virgin mobile | virgin mobile

w sumie: 18
  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    1. ~  2014-07-17 11:59:31  host: adir184.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Lepiej by dali znowu jakąś promocję z minutami albo sms tak jak ostatnio było 2014 minut na 2014 rok, szkoda że ważne tylko do 30.06.2014 a nie do końca roku

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    2. ~  2014-07-17 12:12:26  host: 77-255-18-169.adsl.inetia.pl

    Nie rozumiem sensu takich aplikacji... Wszystko można wykonać kodami USSD, poza sprawdzeniem zniżek (które są kiepskie), a co do doładowania, to jeżeli chcemy to zrobić przez telefon, to przecież jak już ktoś się bawi w aplikacje, to ma aplikację swojego banku...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~  2014-07-17 12:19:24  host: n12-01-08.opera-mini.net

    Na Goclever Quantum 4 nie daje się zalogować.Po kliknięciu na "zaloguj" ,wyświetla komunikat "problem z siecią",oczywiście połączenie sieciowe działa prawidłowo.To pierwsza apka która sprawia mi problemy na tym modelu telefonu.Oczywiście wywaliłem bubla w diabły po co ma mi pamięć zajmować,skoro nie da się jej używać.

  • Ten komentarz został ukryty.

    4

    4.  2014-07-17 12:26:59

    @2:
    Aplikacja jest po prostu wygodniejsza - nie trzeba pamiętać kodów USSD, wszystkie potrzebne informacje, które w normalny sposób trzeba uzyskać wklepując przynajmniej kilka USSD, są wyświetlane w czytelnej formie na jednym ekranie. A moduł doładowań konta jest chyba oczywistą funkcją.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~  2014-07-17 12:39:55  host: public-gprs514995.centertel.pl

    no to wyprzedzili konkurencję :))))

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~  2014-07-17 12:52:07  host: apn-95-41-5-36.dynamic.gprs.plus.pl

    @5, co jest tą wyprzedzoną konkurencją?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    7. ~pabloki  2014-07-17 12:57:44  host: 37.31.107.187.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    aż sprawdziłem ile kodów musi pamiętać klient virgin: DWA. Właściwie nie musi ich pamiętać bo ma w telefonie internet i może sobie sprawdzić. Zresztą kody na pakiety internetu można uzyskac z bezpłatnego bok od 8-22 codziennie. Zaraz pewnie będą minusy, ale pomyślcie - ta aplikacja pobiera cenne informacje o was z telefonu które sa potem sprzedawane innym firmom do tworzenia profili klientów. Nie ma korzyści jednostronnych w przypadku takich aplikacji .

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    8. ~pabloki  2014-07-17 12:59:26  host: 37.31.107.187.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    sprawdziłęm zniżki klubu.... do kogo oni kierują te zniżki ? do "galerianek"? przecież zniżki w większości pozostają w sprzeczności z profilem klienta virgin.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~  2014-07-17 13:01:04  host: apn-95-41-5-36.dynamic.gprs.plus.pl

    @7, jakie informacje i w jaki sposób mają być użyte do tworzenia profili klientów? Co, za rok czy dwa zadzwoni jakiś bank czy inna firma z ofertą dla mnie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    10. ~gość  2014-07-17 13:05:35  host: public-gprs515194.centertel.pl

    Właśnie ją zainstalowałem na NOTE 3. Był problem z zalogowaniem się przez login: numer telefonu. Spróbowałem przez adres e-mail i poszło bez problemu. Komu nie wchodzi przez login numeru telefonu to niech spróbuje tak jak ja przez adres e-mail.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~  2014-07-17 13:20:50  host: n06-09-02.opera-mini.net

    Umnie się nie da zalogować ani przez numer telefonu,obojętnie z prefiksem 48,czy bez.Przez e-mail też się nie da.Bubel.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~AAA  2014-07-17 13:23:42  host: 093105215009.rybnik.vectranet.pl

    7 zrozum...Virgin będzie wprowadzał nowe oferty więc aplikacja się przyda

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    13.  2014-07-17 13:51:35

    Virgin to nie TMobile. Tu się nie płaci 4grosze za sprawdzanie stanu konta, więc aplikacja do pupy. Żeby to była jeszcze oferta z piętnastoma pakietami, to rozumiem. A tu dwa proste kody na sprawdzanie konta i internetu. Pakiet netu, który potrzebuje mam wbity w książkę telefoniczną. Po co sobie utrudniać życie zbędnymi aplikacjami? Chociaż dobrze, że wizerunkowo coś robią. Odkąd zmienił się ich prezesik, zaczyna być widać jakieś zmiany.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~pabloki  2014-07-17 13:59:50  host: 37.31.107.187.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @9 to że Ci napisze i tak nic nie zmieni .
    @12 ...poczekamy,... zobaczymy. na razie oferta nie wniosła nic nowego, ba ona jest nawet niekorzystna dla klientów virgin, brak pakietów na połaczenia do innych , płatne połaczenia wewnątrz sieci włąsnej...

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    15. ~AAA  2014-07-17 14:07:12  host: 093105215009.rybnik.vectranet.pl

    12 nie jestem klientem tego operatora ale pakiety mają się pojawić

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16.  2014-07-17 14:37:06

    Ale o co Wam chodzi? Przecież nikt nie zmusza do zainstalowania aplikacji i skorzystania z niej. Tym, którym wystarczą kody USSD chyba nikt nie odbiera możliwości skorzystania z nich? O co więc ten zbędny moim zdaniem spór?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~pabloki  2014-07-17 14:58:03  host: 37.31.107.187.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @16 tu nie ma sporu , jest wymiana zdań, bez ciśnienia .chodzi o to że na razie virgin jakieś działania pozorowane robi . a tu niby pakiety internetu obnizy , a tu niby aplikacja, a z innej strony www nowe . konkluzja: nie wnosi nic nowego na rynek , nie widac żadnej koncepcji, dyfuje stosujac marketing nie zmieniajac odstajacej od rynku oferty. uważam jak słoneczny że aplikacja zbędna i uzupełniam że kody jeśli potrzebujemy kupić internet można sobie przez lejkowy a więc darmowy internet sprawdzic gdyby było to po czsie pracy telefonicznej obsługi.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18.  2014-07-17 15:07:31

    @pabloki (17), mnie o tyle "cieszy" wprowadzenie tej aplikacji, czy korekta cen pakietów, że być może jest to oznaka pozostania na rynku. Wystarczyłoby mi, gdyby po postu się nie zwinęli. To już byłoby dobrze. Oferta mi odpowiada. Choć zgadzam się, że nie zaszkodziłoby, gdyby ją jeszcze bardziej poprawili.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-91-156-176.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.