Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kłopoty z nowym Simplusem

Kłopoty z nowym Simplusem

WitekT 5 Stycznia 2005 19:28

0 0

Wszyscy, którzy skorzystali z opcji przejścia na nową platformę w Simplusie, nie mają powodów do zadowolenia.



Przypomnijmy - Plus jako jedyny operator na świecie świadczył komercyjnie usługę Advice of Charge swoim klientom bezabonamentowym. Problemy pojawiły się w momencie, kiedy producenci przestali wspierać AoC w swoich produktach - co ciekawe, pierwsza wyłamała się Nokia, swego czasu główny i jedyny dostawca sprzętu dla Polkomtela. Telefony bez tej funkcji zrywały połączenie po kilku sekundach uniemożliwiając korzystanie z Simplusa zgodnie z jego przeznaczeniem.




22 grudnia Polkomtel umożliwił użytkownikom Simplusa przejście na platformę bez w/w usługi, o czym pisaliśmy w tej wiadomości. Niestety, sprawuje się ona dużo poniżej wszelkich standardów. Codziennie występują kilkugodzinne pady sieci, uniemożliwiające wykonanie jakiegokolwiek połączenia. W tym czasie działają poprawnie wiadomości SMS i MMS oraz kody USSD.

BOK nie potrafi rozwiązać problemu, dział techniczny najwyraźniej też...

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 31
  • 0

    12. ~pajorro  2005-02-18 15:06:00  host: bqy66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mike! Czytaj newsa! Zmień platofrme.

  • 0

    13. ~sasiad  2005-09-23 14:57:56  host: cei46.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no to co wkoncu terzeba zrobic z telem zeby dziala normalnie??!!mam simplusa na n6230 i wlasnie nie moge dzwonic ani nie pokazuje mi stanu konta!!co musze zrobic zeby do smigalo normalnie??!!prosze o odpowiedz

  • 0

    14. ~stiv  2005-12-20 21:50:11  host: 82.160.37.2

    mam sim + do poczatku i bardzo mi sie podoba. Też mam ten sam problem co wy ale i tak nie zmienie go na innego operatora. A to nie jest wina plusa tylko tej popiepszonej NOKI która sam posiadam. widocznie nie mozna miec wszystkiego naraz. dajmy czas simplus-owi moze jego fachowcy cos wymyslą

  • 0

    15. ~Morphii  2006-01-27 15:09:23  host: cyo2.internetdsl.tpnet.pl

    wy to tylko takie problemy macie!!ja juz nie moge ani sms'ow ani polaczen wykonywac juz chyba 5 dni!!pie@!#@ ten plus po woli!!

  • 0

    16. ~Alex  2006-08-16 18:09:42  host: awf202.internetdsl.tpnet.pl

    co moge zrobic jak telefon rozłacza mi sie po 3 sekundach!!

  • 0

    17. ~pomocnik (defensywny;)  2006-09-18 16:21:17  host: diw219.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jezeli na karte z plusa to kod musisz wpisac kod *101*11*99# :D

  • 0

    18. ~napastnik  2006-09-18 16:28:16  host: diw219.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jasne, ze chodzi o karte z plusa bo w tematem do tych opini jest: problem z simplusem ;] ale dzieki POMOGŁO !!!
    jeden kod a tyle moze, nie rozlacza rozmowy i moge se stan kiedy chce sprawdzic i zaraz po wykonanym polaczeniu sam przychodzi stan - wypas

  • 0

    19. ~BOSS  2006-12-04 00:50:19  host: host-89-229-61-118.wabrzezno.mm.pl

    JAK ROZLACZA PO 3 SEKUNDACH TO WYSTARCZY KOD WPISAC.NA GOOGLE SZUKAJCIE JA ZNALAZLEM ALE NIE PAMIETAMGDZIE.elo nie ma rzezczy naiemozliwych...

  • 0

    20. ~pepi  2006-12-28 17:19:20  host: 82.160.142.104

    mam identyczny problem i mnie to bardzo wkurza

  • 0

    21. ~agmar  2007-01-26 16:21:38  host: 87-205-130-149.adsl.inetia.pl

    A co powiecie na to:mam na telefonie siec po wlaczeniu przez 3 sek a potem brak pola:(nic nie dziala.Na erze i orange jest ok

  • 0

    22. ~  2007-04-25 12:11:12  host: ffr34.internetdsl.tpnet.pl

    Po trzecvh sekundach zrywa mi połaczenie ta siec jest jebnieta jak to naprawic???????kupiłem nowy pakiet!!!!!!

  • 0

    23. ~scobydo  2007-05-16 17:18:24  host: 90-156-41-197.as.kn.pl

    jak wam zrywa połączenia to wpiszcie kod *101*11*99#

  • 0

    24. ~Lilus  2007-12-05 13:45:32  host: h249.trynek.gliwice.pl

    tak zgadzam sie zupelnie.... telefon od roku mam z simplusa i same jaja z nim sa;/.. teraz doladowalam konto przed 3 dniami i nie mamm tego na kocie.. pprobuje sie dodzwnic i nic:((( zle zrobilam wybierajac ta siec!

  • 0

    25. ~Kasia  2008-04-12 12:21:16  host: 88-199-33-34.tktelekom.pl

    mam duży problem z tym głupim simplusem;( te gnojki na stronie internetowej chcą zarobi ć pisało 600esów a były maxi minuty za 10 zł@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    26. ~marcin  2008-04-23 21:42:59  host: fhu234.internetdsl.tpnet.pl

    WITAJCIE MAM PROBLEM MAM TELEFON W MIXPLUSIE A KUMPEL W SIMPLUSIE. GDY DZWONIE DO NIEGO PO 2 SYGNAŁACH PRZERYWA POŁĄCZENIE I NIE MOGE DO NIEGO ZADZWONIĆ A GDY ON DZWONI DO MNIE JA ODBIORE PO CHWILI PRZRYWA POŁĄCZENIE. CO ZROBIĆ?

  • 0

    27. ~Anita  2009-11-22 20:33:32  host: 80.50.236.66

    *101*11*99# czy ten kod w Plusie jest płatny?

  • 0

    28.  2009-12-02 00:03:15

    jest, a może był bezpłatny.

  • 0

    29. ~Ola  2010-03-13 22:02:38  host: host-62-141-224-132.tomaszow.mm.pl

    mam problem ama wyupiony pakiem MINI SMS i ciagle pozera mi z konta kase za wyslanie sms.. i nie wiem co jest grane czemu pozera.?

  • 0

    30. ~Peres  2011-06-06 19:08:29  host: dnh13.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam taki sam problem jak ola... Co z tym zrobic. Posiadam nokie 5530.

  • 0

    31. ~wii94  2011-07-01 23:24:18  host: dps57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mój problem polaga na tym ,że nie mogę się dodzwonić czasami do ludzi.Jak chciałem doładować to mi sms nie przychodził bo chciałem wpisac kod do tej transakcji.Jak się ładuje to jak chce go włączyć to on wariuje czyli miga nie chce sie odpalic to jest ładowaniu i wczoraj jak chciałem usnąć to zapalił mi się telefon.Musiałem go niestety wyłączyć ,żebym usnął.Pomóżcie

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-47-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet