DAJ CYNK

Klienci Orange najbardziej zadowoleni z usług

WitekT

Wydarzenia

Jak wynika z badania Gold Standard przeprowadzonego przez TNS OBOP, usługi i obsługa w sieci Orange są najbardziej satysfakcjonujące na rynku. W badaniu użytkownicy telefonów komórkowych przyznali tej marce maksymalną ocenę we wszystkich kategoriach.

Jak wynika z badania Gold Standard przeprowadzonego przez TNS OBOP, usługi i obsługa w sieci Orange są najbardziej satysfakcjonujące na rynku. W badaniu użytkownicy telefonów komórkowych przyznali tej marce maksymalną ocenę we wszystkich kategoriach.

Klienci oceniali operatorów telekomunikacyjnych w pięciu kategoriach: ceny, innowacyjność, obsługa klienta, dopasowanie do potrzeb i zakres usług. W każdej z nich firma mogła zostać oceniona w skali od 1 (zdecydowanie źle) do 5 (wyjątkowo dobrze). Suma ocen tworzyła indeks satysfakcji Gold Standard. Marka Orange w każdej z 5 kategorii otrzymała jako jedyny operator komórkowy maksymalną ocenę.

Gold Standard to niezależne badanie, realizowane przez TNS OBOP, którego celem jest ocena satysfakcji użytkowników wybranych produktów i usług. Klienci przyznają punkty jedynie tym markom, których w ciągu ostatniego roku używali najczęściej. Ankiety przeprowadzono w sierpniu na reprezentatywnej grupie 1500 Polaków, mających ukończone 15 lat. Badanie objęło mieszkańców miast powyżej 100 tys. mieszkańców. Siedem głównych kategorii produktów, które oceniali klienci to: finanse, motoryzacja, telekomunikacja, budownictwo, farby i narzędzia, sprzęt RTV/AGD i handel.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange